Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Řekl bych že ty po tom co už jsi používal poznáš prd, leda se zeptat motoru. Mě to čeká po očišťovací kůře za cca 2500km a vzhledem k dříve používaným olejům a výměně pár cajků to možná poznám
Re: Millers Oils
Zdravicko odbornici musim pred Vam smeknout prosel jsem vsech 26 stran a jeste ze me zivi neco jineho nez znalost oleju, zlaty a jednoduchy IT . Jsem rad ze jsem to precetl cele a videl ze pres pocatecni skepsi se z Millers Oils vyklubal vyrobce kvalitnich a doporucovanych oleju.
Chtel bych Vas poprosit o doporuceni motoroveho oleje pro VW Golf V r.v. 2005 R32 kod motoru BUB predepsana je 502.00. Konfiguratory vyrobcu jako je Castrol apod. vyhazujou oleje s normou 504 a 507 co pokud se nepletu je ten ted tolik prosazovanej LL kterymu bych se rad vyhnul protoze pokud se nepletu v dobe kdy soudruzi v NDR tenhle motor navrhovali tak vubec nepocitali ze by do nej nekdo lil neco co ma vydrzet 30Tkm. Asi by to nebyl problem ten olej lejt ven po 15Tkm a byl by klid ale nejak se mi do toho nechce zvlast kdyz tohle neni auto na denni jezdeni. Auto primarne pouzivam na vyjizdky pro zabavu a ostrejsi jizdy urcite se tam objevi i nejake trackdays ale ne z nejake vyznamne casti. Zimni provoz je mozny ale ne jisty kazdopadne auto parkuje v garazi. Rocni najezd 3-5Tkm pri rocni vymene si asi nebude mit motor na co stezovat a spis mlaskat blahem.
Diky za doporuceni.
ol@f
Chtel bych Vas poprosit o doporuceni motoroveho oleje pro VW Golf V r.v. 2005 R32 kod motoru BUB predepsana je 502.00. Konfiguratory vyrobcu jako je Castrol apod. vyhazujou oleje s normou 504 a 507 co pokud se nepletu je ten ted tolik prosazovanej LL kterymu bych se rad vyhnul protoze pokud se nepletu v dobe kdy soudruzi v NDR tenhle motor navrhovali tak vubec nepocitali ze by do nej nekdo lil neco co ma vydrzet 30Tkm. Asi by to nebyl problem ten olej lejt ven po 15Tkm a byl by klid ale nejak se mi do toho nechce zvlast kdyz tohle neni auto na denni jezdeni. Auto primarne pouzivam na vyjizdky pro zabavu a ostrejsi jizdy urcite se tam objevi i nejake trackdays ale ne z nejake vyznamne casti. Zimni provoz je mozny ale ne jisty kazdopadne auto parkuje v garazi. Rocni najezd 3-5Tkm pri rocni vymene si asi nebude mit motor na co stezovat a spis mlaskat blahem.
Diky za doporuceni.
ol@f
Re: Millers Oils
Určite daj olej VW 502.00. Pri tak malom nájazde ti na trackday aj celý rok postačí aj 40-ka. A nakoľko sme vo vlákne Millers Oils, tak tam daj EE 5W-40 a budeš mať pokoj. Vyššie rady olejov sú potom CFS NT, ale tam už nemáš potrebné schválenia, aj keď je pravdepodobné, že tie oleje parametre VW 502.00 prekonávajú (oficiálne to tu ale nikto nevie). Tam nájdeš v ponuke aj nejakú tú 50-ku.
A ak by si chcel za každú cenu olej aj so schválením VW, ale vyššiu viskozitou, tak je na trhu dostupná ešte špecialita od značky Penrite, jej olej Premium 0 (0W-50), alebo Premium 5 (5W-60), oba so schválením VW 502.00.
A ak by si chcel za každú cenu olej aj so schválením VW, ale vyššiu viskozitou, tak je na trhu dostupná ešte špecialita od značky Penrite, jej olej Premium 0 (0W-50), alebo Premium 5 (5W-60), oba so schválením VW 502.00.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
A jsme zase u těch idiotských koncernových norem - proboha, vždyť je to benzínový šestivál a norma 502.00 je sama o sobě vlastně úplný ho*no, do toho motoru jakýkoli kvalitní olej A3 a na nějakou pitomou normu se vykašlete..
Cit. "VW 502.00 - lehkoběžné oleje pro benzínové motory požívané při náročnějších zatěžovacích podmínkách, určeno pro oleje třídy SAE 0W-xx, 5W-xx a 10W-xx."
Cit. "VW 502.00 - lehkoběžné oleje pro benzínové motory požívané při náročnějších zatěžovacích podmínkách, určeno pro oleje třídy SAE 0W-xx, 5W-xx a 10W-xx."
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Cílem těch specifických VW norem není nic jiného, než
- vytvořit pocit, že "mám něco lepšího", když už "to potřebuje lepší normu";
- zamaskovat skutečnost, že některé koncernové motory fakt nejsou schopny pracovat na běžný olej.
- vytvořit pocit, že "mám něco lepšího", když už "to potřebuje lepší normu";
- zamaskovat skutečnost, že některé koncernové motory fakt nejsou schopny pracovat na běžný olej.
Re: Millers Oils
Colommbo, vieš, že čo všetko je v norme VW 502.00 definované? Nevieš.
Viem, ty to neriešiš, ale sú ľudia ktorí majú radšej istotu a neexperimentujú, a preto dajú do motora taký olej, aký je predpísaný. Hlavne ak 502-ku ponúka každý výrobca v niekoľkých viskozitách, tj. na výber máš z desiatok vhodných olejov.
Ja mať R32 tiež neexperimentujem a dám tam radšej taký olej ktorý bude určite dobrý a nie len pravdepodobne vhodný.
Viem, ty to neriešiš, ale sú ľudia ktorí majú radšej istotu a neexperimentujú, a preto dajú do motora taký olej, aký je predpísaný. Hlavne ak 502-ku ponúka každý výrobca v niekoľkých viskozitách, tj. na výber máš z desiatok vhodných olejov.
Ja mať R32 tiež neexperimentujem a dám tam radšej taký olej ktorý bude určite dobrý a nie len pravdepodobne vhodný.
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Millers Oils
Dobrý den,ol@f píše:Zdravicko odbornici musim pred Vam smeknout prosel jsem vsech 26 stran a jeste ze me zivi neco jineho nez znalost oleju, zlaty a jednoduchy IT . Jsem rad ze jsem to precetl cele a videl ze pres pocatecni skepsi se z Millers Oils vyklubal vyrobce kvalitnich a doporucovanych oleju.
Chtel bych Vas poprosit o doporuceni motoroveho oleje pro VW Golf V r.v. 2005 R32 kod motoru BUB predepsana je 502.00. Konfiguratory vyrobcu jako je Castrol apod. vyhazujou oleje s normou 504 a 507 co pokud se nepletu je ten ted tolik prosazovanej LL kterymu bych se rad vyhnul protoze pokud se nepletu v dobe kdy soudruzi v NDR tenhle motor navrhovali tak vubec nepocitali ze by do nej nekdo lil neco co ma vydrzet 30Tkm. Asi by to nebyl problem ten olej lejt ven po 15Tkm a byl by klid ale nejak se mi do toho nechce zvlast kdyz tohle neni auto na denni jezdeni. Auto primarne pouzivam na vyjizdky pro zabavu a ostrejsi jizdy urcite se tam objevi i nejake trackdays ale ne z nejake vyznamne casti. Zimni provoz je mozny ale ne jisty kazdopadne auto parkuje v garazi. Rocni najezd 3-5Tkm pri rocni vymene si asi nebude mit motor na co stezovat a spis mlaskat blahem.
Diky za doporuceni.
ol@f
odpověděl jsem na Váš mail, vlastně na 99% stejně jako zde psal e1H.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
e1H: Ano, co je přesně definované v koncernové normě 502.00, nevím a ani mě to nezajímá, btw ty to víš...? A pokud připustíme, "že některé koncernové motory fakt nejsou schopny pracovat na běžný olej", tož je někde něco hodně špatně - kristapána, vždyť to nejsou žádné technické zázraky, aby téměř každý motor musel mít svou normu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Presne je to velmi casto jen marketing a tahani penez od olejaru za schvaleni. Kouknete na Japonsky a korejsky auta, maji snad nejaky svy normy a schvaleni? A jsou to horsi motory nez koncernovy?
Re: Millers Oils
koncernové autá už pomali budu vyžadovat i použitie destilovanej vody a tiež nasávaný vzduch s koncernovou normou. o 5 rokov bude požadovat koncern i vodiča,splnajuceho niektoru ich normu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Millers Oils
Bola tu položená otázka, ale namiesto toho aby ste na ňu normálne odpovedali, máte iba potrebu pi*ovať na koncern (VAG). Nemyslíte si, že to už je na diagnózu?
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
e1H: Na položenou otázku jsi odpověděl ty i já. A že tu pi*ujeme do koncernu, se nediv, nic jiného si ten subjekt totiž nezaslouží...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
to ol@f: dej VW502.00 buď 5w40 nebo 10w40 - a když "milera", tak klidně řadu EE
Jinak k těm VW (nebo obecně k firemním) normám:
cituji: Někteří výrobci automobilů a motorů požaduje od motorových olejů splnění dodatečných požadavků, které nejsou zahrnuty v metodice testů API nebo ACEA (zahrnuta je např. kompatibilita s těsnícími materiály apod.).
Jinak k těm VW (nebo obecně k firemním) normám:
cituji: Někteří výrobci automobilů a motorů požaduje od motorových olejů splnění dodatečných požadavků, které nejsou zahrnuty v metodice testů API nebo ACEA (zahrnuta je např. kompatibilita s těsnícími materiály apod.).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
to teda je, diagnóza Návštěvníke1H píše:Bola tu položená otázka, ale namiesto toho aby ste na ňu normálne odpovedali, máte iba potrebu pi*ovať na koncern (VAG). Nemyslíte si, že to už je na diagnózu?