Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
*

Příspěvek od * »

web výrobce-
-
Millers Oils manufacture and supply high quality lubricants, fuel treatments and other high performance formulations for use in automotive, commercial vehicle and industrial applications. Oleje mlýnské výroby a dodávky vysoce kvalitních maziv, pohonných hmot a jiných léčebných vysoký výkon formulací pro použití v automobilovém průmyslu, obchodní vozidla a průmyslové aplikace.
Established in 1887, Millers Oils is proud to provide a knowledgeable, accessible service to customers that is unmatched in the oil industry. Založena v roce 1887, mlýnské Oleje je hrdý na to, že poskytují znalý, dostupné služby zákazníkům, které je nesrovnatelné s ropným průmyslem. Through a programme of continuous investment in product research and development, Millers Oils formulations are some of the most advanced and effective in the world. Prostřednictvím programu průběžného investování do výzkumu a vývoje výrobku, mlýnské Oleje formulace jsou některé z nejvyspělejších a efektivní ve světě. Respected world-wide for our product innovation and award winning formulations, we were the first to develop commercial engine oils capable of long drain intervals and were among the first to develop diesel specific engine oils. Respektována svět-široký pro naše inovace výrobků a oceněný formulací, byli jsme první na rozvoj obchodních motoru oleje schopné dlouho drén intervalech a byli mezi prvními, kdo na rozvoj specifických diesel motor olejů. All of our products are of the highest quality and surpass required industry standards, many are endorsed and recommended by vehicle and machinery manufacturers. Všechny naše výrobky jsou v nejvyšší kvalitě a překonávají požadovaných průmyslovými standardy, a mnoho z nich se potvrdila a doporučován výrobci vozidel a strojů.

In addition to our manufacturing plant and administration headquarters at Brighouse, our distribution depots around the UK and a world-wide distribution network ensure we can provide a first-class, responsive customer service wherever you are. Kromě našeho výrobního závodu a administrativy ústředí na Brighouse, distribuční sklady v okolí Velké Británii a ve světě-široké distribuční sítě zajistí můžeme poskytnout první-třídy, reagující služeb zákazníkům ať už jste kdekoli.
------------------------------------------
český prodejce-
-Vítejte na stránkách Millers Oils
Intro - Vítejte na stránkách Millers Oils Vítejte na stránkách Millers Oils

Anglická firma Millers Oils Ltd. vyrábí od roku 1887 vysoce kvalitní oleje, maziva, aditiva pohonných hmot a další speciální přípravky pro širokou škálu aplikací v motorismu a průmyslu.

Firma klade silný důraz na osobní a spolehlivé služby zákazníkům společně s pověstnou excelentní kvalitou. Stále se drží na špičce vývoje a inovací a spolupracuje s výzkumnými laboratořemi v Accrington and Rossendale College a testovacím centrem Millbrook Proving Ground (oficiální královské testovací centrum pro automobilový průmysl). Díky stálým investicím do vývoje produktů, nejvyšší úrovni používané technologie a systému výstupní kontroly kvality náleží výrobky Millers Oils k nejpokrokovějším na světě.

Millers Oils byli první na světě, kdo představili motorové oleje pro nákladní automobily s prodlouženým intervalem výměny a jedni z prvních výrobců speciálních motorových olejů pro naftové motory.

Jako jediný výrobce olejů na světě používá Millers Oils v závodní automobilové řadě Motorsport pro syntetické motorové oleje špičkovou triesterovou technologii a v současné době je největší novinkou používání nanotechnologií v závodních automobilových převodových olejích.

Zcela unikátní a svým rozsahem ojedinělá je řada Classic, která nabízí oleje, maziva a aditiva určená speciálně pro veterány od začátku éry motorismu až po youngtimery.
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

Millers Oils píše:Prostě mi přišlo, že tím "samozřejmě nakup bez daní" bylo myšleno, že snad tu daň nebude importér nikdy platit a tím se obohatí, což samozřejmě není pravda. Pokud jsem to špatně pochopil, omlouvám se!
Však taky nikdo netvrdil, že obchodníci nemusí platit daň. Zde šlo o to, že ještě spousta lidí jim skočí na kecy (zdůvodnění) neopodstatněně vyšší ceny než je v nejbližším zahraničí. A pokud dojdou argumenty, tak to stejně skončí nařčením kritiky, že chce nějaký komunismus a direktivně stanovené ceny, když je tady ten "trh".
Naposledy upravil(a) ka-spel dne stř bře 04, 2009 20:36, celkem upraveno 1 x.
byloObrázek
je Obrázek
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

Demo píše:Jinak na strankach mate chybu, nanometr neni 10-12m (biliontina metru), ale nybrz 10-9m (miliardtina metru) ... Omlouvam se, ale nevim jak sem vlozit horni indexy (takze -12 a -9 jsou horni indexy)
Bych řekl, že slepé opisování anglosaských bilionů. :lol:
byloObrázek
je Obrázek
luk.zah

Příspěvek od luk.zah »

No, tak už tu byla marketingová strategie a spousta reklamních (netvrdím, že nutně lživých) sloganů.
Uvítal bych zde například technické listy a nebo patent či průmyslový vzor na výrobu olejů s triesterovou složkou (takovou převratnou novinku přeci musí mít Millers nějak pojištěnou).
Potom se můžeme lépe pobavit o kvalitách olejů Millers.

technické listy bych prosil pro oleje:
10W40 - A3/B3
5W40 - A3/B3
5W50 - A3/B3
- to vše z Vaší produktové řady premium. Děkuji.
Moja

Příspěvek od Moja »

A 10W-60
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

Myslím, že se tak maximálně dočkáte bezpečnostních listů, tj. že to plní nějaké normy co se týče odpadů atd. Nebo nějakých reklamních žvástů o prováděných testech v absolutně neznámých institucích atd., tak jak často citují dovozci nejrůznějších opičích kapek s PTFE atd.
byloObrázek
je Obrázek
luk.zah

Příspěvek od luk.zah »

ka-spel píše:Myslím, že se tak maximálně dočkáte bezpečnostních listů, tj. že to plní nějaké normy co se týče odpadů atd. Nebo nějakých reklamních žvástů o prováděných testech v absolutně neznámých institucích atd., tak jak často citují dovozci nejrůznějších opičích kapek s PTFE atd.
Přesně tohoto se bohužel obávám taky.
No uvidíme - třeba Millers Oils křivdím.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Já bych zase uvítal info o hodnotách kinematické viskozity převodových olejů při -40 st. C. To mne totiž zajímá mnohem více, než nanočástice!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Kampak se asi poděl Petr Vejvoda z Millers Oils ČR? Že bychom ho svými příliš technickými dotazy dokonale odradili? Zřejmě ano, jelikož není nic účinnějšího, než zareagovat na marketingové vábení několika málo technickými otázkami tzv. na tělo... :P
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

No chlapec zmizel, ale u olejů co ste tu na ně ptali maj na webu ke stažení data listy. Jo a sorry za blbej dotaz, ale je u závodního oleje relevantní údaj o viskozitě při -40°C ?????
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jestliže je u oleje CRX 75w90 NT napsáno:
"Syntetický převodový olej s použitím nejnovější nano-technologie. Pro synchronní převodovky, bezuzávěrové i samosvorné diferenciály. Ideální viskozita pro lehký chod umožňuje rychlé řazení také při nízkých teplotách",
tak mne logicky zajímá, jak je na tom právě tento olej s hodnotou viskozity při -40 st. C, která je pro to, "jak to řadí za studena", naprosto rozhodujícím parametrem. A je úplně jedno, jestli k tomu někdo přidá něco o "závodění" nebo ne. :lol:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

jo to je lógiš :wink:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

PRODUCT NAME AND VISCOSITY:
CRX 75w90

DESCRIPTION:
Competition full synthetic lightweight transmission oil.
Fully synthetic base fluids in combination with latest high performance transmission lubricant additives.

APPLICATION:
Use as received for the lubrication of competition gearboxes and axles which require API GL4 or GL5 performance.
Suitable for synchromesh and sequential gearboxes, as well as combined synchromesh gearbox and limited slip differential.
Recommended for modern transmissions where full synthetic oil is specified.
Prime choice transmission oil for modern high performance road and track day applications.

USER BENEFITS:
• Exceptional cold flow properties – for easier gear changes
• Low drag releases maximum performance.
• Very good oxidation resistance and thermal stability for motorsport operating temperatures.
• High film strength for maximum component protection.
• Reduces friction and wear.
• Minimises power loss.
• Proven in competition.

PERFORMANCE PROFILE:
• API MT-1 ... API GL5 ... MIL-PRF-2105E ... ZF TE-ML 02 ... ZF TE-ML-05

TYPICAL CHARACTERISTICS:
SAE Viscosity Grade ... 75w90
Specific Gravity @ 15°C ... 0.867
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 14.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... n/a
Viscosity Index ... n/a
Pour Point °C ... n/a
Flashpoint °C ... 120
Cold Crank Viscosity ... n/a

HEALTH AND SAFETY:
Health and Safety Data Sheet 5251 applies to this product. When used for the purpose recommended and with due regard to the appropriate Health and Safety Data, the product should cause no concern. If in doubt, consult with Millers Oils Technical Department

To jsme se toho dozvěděli!

P.S.: Čím více se v tom hrabu, tím méně důvěry to u mne vyvolává...
luk.zah

Příspěvek od luk.zah »

Anonymous píše:No chlapec zmizel, ale u olejů co ste tu na ně ptali maj na webu ke stažení data listy. Jo a sorry za blbej dotaz, ale je u závodního oleje relevantní údaj o viskozitě při -40°C ?????
A jóóó - technický listy tam mají :shock:
Trošku jsem je asi přehlédl :oops:
Klasicky tam samozřejmě chybí hodnota TBN, ale tu (zřejmě záměrně) neudává více výrobců
Jinak ty hodnoty v technických listech vypadají docela slušně - trošku jsem brouzdal po netu a musím říci, že ty oleje zřejmě nebudou špatné, ale u nás stále naprosto neznámé.
Cenová politika však dle mého názoru není vhodně zvolena a tudíž jim pšenka příliš nepokvete... Vždyť za ty samé peníze je i předražený avšak známý Castrol, dále Shell, Mobil - všechno zavedené značky ve stejné cenové hladině oproti takřka neznámým Millers oils...
No, já prozatím zůstanu u svého Shellu - ještě alespoň přes léto, ale od zimy se už těším na Mobil1 0W40 - všichni ho zde chválíte a vypadá velice zajímavě, tak jsem zvědavý.

No, každopádně - které jsou ty oleje s triesterovou složkou??? - to tam nikde není.... Že by všechny???
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

podle mně maj ester jen v některejch závodních olejích :idea:
Odpovědět