Millers Oils - BMW E90 320i

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

adamReznicek
Příspěvky: 6
Registrován: stř zář 23, 2020 10:55

Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od adamReznicek »

Cus,

vlastním BMW E90 320i, benzínový motor N43, čtyřválec a budu měnit motorovej i olej v převodovce a dostal jsem tip na značku Millers Oils. S autem jezdím spíše rychleji, někdy i do 6500 otáček.

Máte s ní někdo zkušenosti?

Do motoru bych chtěl dát:
https://www.millers-oils.cz/shop/4-takt ... 0-nt-plus/

Je prý vhodný jak pro sportovnější auta, tak motorky. Chtěl bych eliminovat problém s hydroštely (zdvihátka ventilů).

Nebo tento:
https://www.millers-oils.cz/shop/motoro ... life-5w40/

Do převodovky tento. Dostal jsem tip, že je pak řazení jemnější:
https://www.millers-oils.cz/shop/manual ... synth-75w/

Co si o tom myslíte a co byste doporučili vy?
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Bramborak3 »

Millers je top olej, ale podle mě zbytečné moc drahé..navíc ty nanocastice apod vydrží max 4-5 tis km. Jinak ochrana best. Taky za tu best cenu. Hlavně nevytacej motor ktery neni dobře zahřaty. Jinak nepomůže žádný oil. Ta druha varianta spíš ne. Mid saps pro disely s fitrem částic. Bohatě stačí Ravenol vst 5w40, mobil 1 0w40, ravenol ssl 0w40 pokud auto nebere olej. Nebo už dražši yacco galaxie 5w40 nebo obyčejnější yacco vx 1000 5w40 ll. Ovšem olejů je mnohem víc. Motul, valvoline, shell. Hlavně full saps a ověřena distribuce
adamReznicek
Příspěvky: 6
Registrován: stř zář 23, 2020 10:55

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od adamReznicek »

Diky za obsahlou odpoved, ten prvni je teda vhodny? Nejak me prave plete, ze je zarazenej jako olej pro motorky.

Od Ravenolu mi byl doporucen https://dufy.cz/olej-ravenol-rcs-racing ... e-5w-40-5l.

Pry ma je ve srovnani s tim Millerem lepsi, ma pry lepsi vlastnosti.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Pitris »

Já jezdím s autem někdy i do 7500 otáček, a jezdím "běžný" Repsol Competicion 5w40....
Ten Millers CFS NT+ je "racing" olej se vším všudy - tzn. že potřebuje prohřát. Hodně. Dal bych Ravenol VST - nebo když si myslíš že budeš závodit, tak ten RCS 5w40.
Do převodovky Millers asi půjde, ale lepší (ve smyslu jistější) bude origo olej dle VIN-ka a častěji měněný....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adamReznicek
Příspěvky: 6
Registrován: stř zář 23, 2020 10:55

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od adamReznicek »

V převodovce jsem právě originál měl, ale mírně zlobí zařazení jedničky.
A právě jsem dostal tip od majitele auta, který měl stejný problém a pomohlo mu právě výměna toho oleje za ten Millers. Mám nalítáno 210k.

Ohledně toho oleje uvidím.
Doufal jsem, že to bude lepší volba, než ten Revenol RCS, když stojí o 60 procent víc.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od lefort »

To co jsi popsal, je řekl bych úplně normální režim jízdy. Jestli to fakt nedrtíš, (což s tímhle autem a motorem nepředpokládám) a teplota oleje se nedostává dlouhodobě někam ke 120°C, je závodní olej zbytečný, nebo dokonce kontraproduktivní. Dej kvalitní 5w40, měň po 10 tisících km a je to.
Edit: měl jsem rozepsáno a než jsem odeslal, Pitris mě předběhl.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Bramborak3 »

adamReznicek píše:V převodovce jsem právě originál měl, ale mírně zlobí zařazení jedničky.
A právě jsem dostal tip od majitele auta, který měl stejný problém a pomohlo mu právě výměna toho oleje za ten Millers. Mám nalítáno 210k.

Ohledně toho oleje uvidím.
Doufal jsem, že to bude lepší volba, než ten Revenol RCS, když stojí o 60 procent víc.
Tim výše jsme ti chtěli říct, že to jsou závodní oleje na amatérské i profi závody. Tudíž zbytečně vyhozenych 1300kc za millers NT...Na tve auto a jízdy bohatě ravenol vst 5w40 za Palackého..a ten po zahřátí umaže hooodne. Az jsem schopný tvrdit ze to s občaanym vytočením neuženeš. Já mám 3 litra Bmw e46 a taky občas potkam omezovač otáček v 6600 a mival jsem tam Olej za 100-150 kč litr ! Obyčejny 10w40 sunoco Marathon. Letěl s tim hned po výměně do ostravy po dálnici a nešel jsem pod 160 km/h. Jen v zúžení pruhu. A olej se tomu vysmal...předtím jsem tam měl taky skoro závodní olej yacco galaxie 5w50 ester a nepoznal jsem rozdil. Taky jsem chlapum nevěřil a musel mít top olej.
Ano ten yacco byl motor po 6 tis km vic tišší, ale taky tím že byl hustší. Ted mám limit za olej +- 1000 kč 5 L a i kdyby stal 500 kc 5 l ale snížil spotrebu oleje, tak v klidu taky.
Naposledy upravil(a) Bramborak3 dne stř zář 23, 2020 13:50, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Pitris »

Při výběru oleje je potřeba zohlednit jak stav motoru, tak hlavně jízdní podmínky. A to že je olej nejdražší ješté neznamená že bude i nejlepší / nejvhodnější. A ten Millers CFS NT+ je sice superolej, ale fakt pro závody. A pro motor je i levnější olej měněný po 10-ti tkm lepší než TOP olej měněný po 15-ti tkm.
A co jde o tu převodovku, tak jestli máš věrohodné dobré reference na Millers, tak směle do něj.
Edit: měl jsem rozepsáno a než jsem odeslal, Bramborák mě předběhl :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adamReznicek
Příspěvky: 6
Registrován: stř zář 23, 2020 10:55

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od adamReznicek »

Proč to vůbec řeším.
Motor N43 je velmi choulostivý a občas se mi ozývají hydroštely (zdvihátka ventilů), viz video: https://www.youtube.com/watch?v=ebN8cLs ... AD%C4%8Dek

Olej jsem měnil po cca 10k (takže ne, určtitě ho tam nenechávám 15 a víc tisíc km).
Nejdříve mi tam dal automechanik Castrol 5w40 (nevím přesně co) a teď tam byl Total LongLife 5w40.

Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.

Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od lefort »

Pokud už jsou hydroštely načatý, tak je ani ten nejdražší olej neopraví. Rady jsi dostal, dál už si s tím musíš poradit sám.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Bramborak3 »

adamReznicek píše:Proč to vůbec řeším.
Motor N43 je velmi choulostivý a občas se mi ozývají hydroštely (zdvihátka ventilů), viz video: https://www.youtube.com/watch?v=ebN8cLs ... AD%C4%8Dek

Olej jsem měnil po cca 10k (takže ne, určtitě ho tam nenechávám 15 a víc tisíc km).
Nejdříve mi tam dal automechanik Castrol 5w40 (nevím přesně co) a teď tam byl Total LongLife 5w40.

Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.

Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Na toto ti můžu poradit. Mě už taky občas u některých olejů za zimy, chladna ráno za studena zacvakají hydroštely. Na 2s a pak klid. Mám najeto skoro 400 tis km...
Ale uz u 2-3 oleju to nedělalo nebo jen výjimečně. Sunoco marathon 10w40 to nedělalo ani v zimě na 10w. Na yacco galaxie 5w50 to taky nedělalo. A minulý rok rovněž na zmíněný Ravenol Vst 5w40 taky klid. Protože předpokládám že 10w40 chtít nebudeš. Některé oleje maji jiné aditiva a je klid. Ovšem mechanicky to neopraví. Tak to ale najede ještě kupu km..
Ten castrol 5w40...No mohl to byt zrovna padelany kus s horší kvalitou a i Kdyby ne, tak jejich reklama je super, ale tyto obyčejné oleje rozhodně ne..Převodové ok.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od lefort »

Ale podle videa si myslím, že ten zvuk není od hydroštelů, ale od vstřikovačů.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
adamReznicek
Příspěvky: 6
Registrován: stř zář 23, 2020 10:55

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od adamReznicek »

Okej, já vezmu ten Revenol RCS 5w-40 a snad se to zlepší a uvidím. Do převodovky hodím ten Millers Oils.

Vstřikovače jsou nové BMW originál měněné v autorizovaným servise (2 mají najeto cca 12k a 2 asi 500km).
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Bramborak3 »

adamReznicek píše:Okej, já vezmu ten Revenol RCS 5w-40 a snad se to zlepší a uvidím. Do převodovky hodím ten Millers Oils.

Vstřikovače jsou nové BMW originál měněné v autorizovaným servise (2 mají najeto cca 12k a 2 asi 500km).
Jen ten Rsc není schvalen s normami api acea. A není vyloučeno že nemůže trochu ovlivnit těsnění v motoru. Ale chlapi se na to ptali ofiko dovozce a neměl by.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils - BMW E90 320i

Příspěvek od Pitris »

adamReznicek píše: Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.

Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Ano. Nejlepší olej je včasná výměna, ale znovu - ten nejdražší olej nemusí být ten nejvhodnější.
Ravenol RCS je "raceoil" - dát ho asi můžeš, ale ten má jiné priority než ztišit hydra při studeném startu. Osobně bych (když ten Ravenol), tak 5w40 VSI nebo VST. Anebo SSL 0w40. Hlavně NE olej ACEA C3 :!:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět