Millers Oils - BMW E90 320i
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř zář 23, 2020 10:55
Millers Oils - BMW E90 320i
Cus,
vlastním BMW E90 320i, benzínový motor N43, čtyřválec a budu měnit motorovej i olej v převodovce a dostal jsem tip na značku Millers Oils. S autem jezdím spíše rychleji, někdy i do 6500 otáček.
Máte s ní někdo zkušenosti?
Do motoru bych chtěl dát:
https://www.millers-oils.cz/shop/4-takt ... 0-nt-plus/
Je prý vhodný jak pro sportovnější auta, tak motorky. Chtěl bych eliminovat problém s hydroštely (zdvihátka ventilů).
Nebo tento:
https://www.millers-oils.cz/shop/motoro ... life-5w40/
Do převodovky tento. Dostal jsem tip, že je pak řazení jemnější:
https://www.millers-oils.cz/shop/manual ... synth-75w/
Co si o tom myslíte a co byste doporučili vy?
vlastním BMW E90 320i, benzínový motor N43, čtyřválec a budu měnit motorovej i olej v převodovce a dostal jsem tip na značku Millers Oils. S autem jezdím spíše rychleji, někdy i do 6500 otáček.
Máte s ní někdo zkušenosti?
Do motoru bych chtěl dát:
https://www.millers-oils.cz/shop/4-takt ... 0-nt-plus/
Je prý vhodný jak pro sportovnější auta, tak motorky. Chtěl bych eliminovat problém s hydroštely (zdvihátka ventilů).
Nebo tento:
https://www.millers-oils.cz/shop/motoro ... life-5w40/
Do převodovky tento. Dostal jsem tip, že je pak řazení jemnější:
https://www.millers-oils.cz/shop/manual ... synth-75w/
Co si o tom myslíte a co byste doporučili vy?
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Millers je top olej, ale podle mě zbytečné moc drahé..navíc ty nanocastice apod vydrží max 4-5 tis km. Jinak ochrana best. Taky za tu best cenu. Hlavně nevytacej motor ktery neni dobře zahřaty. Jinak nepomůže žádný oil. Ta druha varianta spíš ne. Mid saps pro disely s fitrem částic. Bohatě stačí Ravenol vst 5w40, mobil 1 0w40, ravenol ssl 0w40 pokud auto nebere olej. Nebo už dražši yacco galaxie 5w40 nebo obyčejnější yacco vx 1000 5w40 ll. Ovšem olejů je mnohem víc. Motul, valvoline, shell. Hlavně full saps a ověřena distribuce
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř zář 23, 2020 10:55
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Diky za obsahlou odpoved, ten prvni je teda vhodny? Nejak me prave plete, ze je zarazenej jako olej pro motorky.
Od Ravenolu mi byl doporucen https://dufy.cz/olej-ravenol-rcs-racing ... e-5w-40-5l.
Pry ma je ve srovnani s tim Millerem lepsi, ma pry lepsi vlastnosti.
Od Ravenolu mi byl doporucen https://dufy.cz/olej-ravenol-rcs-racing ... e-5w-40-5l.
Pry ma je ve srovnani s tim Millerem lepsi, ma pry lepsi vlastnosti.
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Já jezdím s autem někdy i do 7500 otáček, a jezdím "běžný" Repsol Competicion 5w40....
Ten Millers CFS NT+ je "racing" olej se vším všudy - tzn. že potřebuje prohřát. Hodně. Dal bych Ravenol VST - nebo když si myslíš že budeš závodit, tak ten RCS 5w40.
Do převodovky Millers asi půjde, ale lepší (ve smyslu jistější) bude origo olej dle VIN-ka a častěji měněný....
Ten Millers CFS NT+ je "racing" olej se vším všudy - tzn. že potřebuje prohřát. Hodně. Dal bych Ravenol VST - nebo když si myslíš že budeš závodit, tak ten RCS 5w40.
Do převodovky Millers asi půjde, ale lepší (ve smyslu jistější) bude origo olej dle VIN-ka a častěji měněný....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř zář 23, 2020 10:55
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
V převodovce jsem právě originál měl, ale mírně zlobí zařazení jedničky.
A právě jsem dostal tip od majitele auta, který měl stejný problém a pomohlo mu právě výměna toho oleje za ten Millers. Mám nalítáno 210k.
Ohledně toho oleje uvidím.
Doufal jsem, že to bude lepší volba, než ten Revenol RCS, když stojí o 60 procent víc.
A právě jsem dostal tip od majitele auta, který měl stejný problém a pomohlo mu právě výměna toho oleje za ten Millers. Mám nalítáno 210k.
Ohledně toho oleje uvidím.
Doufal jsem, že to bude lepší volba, než ten Revenol RCS, když stojí o 60 procent víc.
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
To co jsi popsal, je řekl bych úplně normální režim jízdy. Jestli to fakt nedrtíš, (což s tímhle autem a motorem nepředpokládám) a teplota oleje se nedostává dlouhodobě někam ke 120°C, je závodní olej zbytečný, nebo dokonce kontraproduktivní. Dej kvalitní 5w40, měň po 10 tisících km a je to.
Edit: měl jsem rozepsáno a než jsem odeslal, Pitris mě předběhl.
Edit: měl jsem rozepsáno a než jsem odeslal, Pitris mě předběhl.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Tim výše jsme ti chtěli říct, že to jsou závodní oleje na amatérské i profi závody. Tudíž zbytečně vyhozenych 1300kc za millers NT...Na tve auto a jízdy bohatě ravenol vst 5w40 za Palackého..a ten po zahřátí umaže hooodne. Az jsem schopný tvrdit ze to s občaanym vytočením neuženeš. Já mám 3 litra Bmw e46 a taky občas potkam omezovač otáček v 6600 a mival jsem tam Olej za 100-150 kč litr ! Obyčejny 10w40 sunoco Marathon. Letěl s tim hned po výměně do ostravy po dálnici a nešel jsem pod 160 km/h. Jen v zúžení pruhu. A olej se tomu vysmal...předtím jsem tam měl taky skoro závodní olej yacco galaxie 5w50 ester a nepoznal jsem rozdil. Taky jsem chlapum nevěřil a musel mít top olej.adamReznicek píše:V převodovce jsem právě originál měl, ale mírně zlobí zařazení jedničky.
A právě jsem dostal tip od majitele auta, který měl stejný problém a pomohlo mu právě výměna toho oleje za ten Millers. Mám nalítáno 210k.
Ohledně toho oleje uvidím.
Doufal jsem, že to bude lepší volba, než ten Revenol RCS, když stojí o 60 procent víc.
Ano ten yacco byl motor po 6 tis km vic tišší, ale taky tím že byl hustší. Ted mám limit za olej +- 1000 kč 5 L a i kdyby stal 500 kc 5 l ale snížil spotrebu oleje, tak v klidu taky.
Naposledy upravil(a) Bramborak3 dne stř zář 23, 2020 13:50, celkem upraveno 4 x.
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Při výběru oleje je potřeba zohlednit jak stav motoru, tak hlavně jízdní podmínky. A to že je olej nejdražší ješté neznamená že bude i nejlepší / nejvhodnější. A ten Millers CFS NT+ je sice superolej, ale fakt pro závody. A pro motor je i levnější olej měněný po 10-ti tkm lepší než TOP olej měněný po 15-ti tkm.
A co jde o tu převodovku, tak jestli máš věrohodné dobré reference na Millers, tak směle do něj.
Edit: měl jsem rozepsáno a než jsem odeslal, Bramborák mě předběhl
A co jde o tu převodovku, tak jestli máš věrohodné dobré reference na Millers, tak směle do něj.
Edit: měl jsem rozepsáno a než jsem odeslal, Bramborák mě předběhl
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř zář 23, 2020 10:55
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Proč to vůbec řeším.
Motor N43 je velmi choulostivý a občas se mi ozývají hydroštely (zdvihátka ventilů), viz video: https://www.youtube.com/watch?v=ebN8cLs ... AD%C4%8Dek
Olej jsem měnil po cca 10k (takže ne, určtitě ho tam nenechávám 15 a víc tisíc km).
Nejdříve mi tam dal automechanik Castrol 5w40 (nevím přesně co) a teď tam byl Total LongLife 5w40.
Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.
Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Motor N43 je velmi choulostivý a občas se mi ozývají hydroštely (zdvihátka ventilů), viz video: https://www.youtube.com/watch?v=ebN8cLs ... AD%C4%8Dek
Olej jsem měnil po cca 10k (takže ne, určtitě ho tam nenechávám 15 a víc tisíc km).
Nejdříve mi tam dal automechanik Castrol 5w40 (nevím přesně co) a teď tam byl Total LongLife 5w40.
Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.
Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Pokud už jsou hydroštely načatý, tak je ani ten nejdražší olej neopraví. Rady jsi dostal, dál už si s tím musíš poradit sám.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Na toto ti můžu poradit. Mě už taky občas u některých olejů za zimy, chladna ráno za studena zacvakají hydroštely. Na 2s a pak klid. Mám najeto skoro 400 tis km...adamReznicek píše:Proč to vůbec řeším.
Motor N43 je velmi choulostivý a občas se mi ozývají hydroštely (zdvihátka ventilů), viz video: https://www.youtube.com/watch?v=ebN8cLs ... AD%C4%8Dek
Olej jsem měnil po cca 10k (takže ne, určtitě ho tam nenechávám 15 a víc tisíc km).
Nejdříve mi tam dal automechanik Castrol 5w40 (nevím přesně co) a teď tam byl Total LongLife 5w40.
Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.
Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Ale uz u 2-3 oleju to nedělalo nebo jen výjimečně. Sunoco marathon 10w40 to nedělalo ani v zimě na 10w. Na yacco galaxie 5w50 to taky nedělalo. A minulý rok rovněž na zmíněný Ravenol Vst 5w40 taky klid. Protože předpokládám že 10w40 chtít nebudeš. Některé oleje maji jiné aditiva a je klid. Ovšem mechanicky to neopraví. Tak to ale najede ještě kupu km..
Ten castrol 5w40...No mohl to byt zrovna padelany kus s horší kvalitou a i Kdyby ne, tak jejich reklama je super, ale tyto obyčejné oleje rozhodně ne..Převodové ok.
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Ale podle videa si myslím, že ten zvuk není od hydroštelů, ale od vstřikovačů.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř zář 23, 2020 10:55
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Okej, já vezmu ten Revenol RCS 5w-40 a snad se to zlepší a uvidím. Do převodovky hodím ten Millers Oils.
Vstřikovače jsou nové BMW originál měněné v autorizovaným servise (2 mají najeto cca 12k a 2 asi 500km).
Vstřikovače jsou nové BMW originál měněné v autorizovaným servise (2 mají najeto cca 12k a 2 asi 500km).
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Jen ten Rsc není schvalen s normami api acea. A není vyloučeno že nemůže trochu ovlivnit těsnění v motoru. Ale chlapi se na to ptali ofiko dovozce a neměl by.adamReznicek píše:Okej, já vezmu ten Revenol RCS 5w-40 a snad se to zlepší a uvidím. Do převodovky hodím ten Millers Oils.
Vstřikovače jsou nové BMW originál měněné v autorizovaným servise (2 mají najeto cca 12k a 2 asi 500km).
Re: Millers Oils - BMW E90 320i
Ano. Nejlepší olej je včasná výměna, ale znovu - ten nejdražší olej nemusí být ten nejvhodnější.adamReznicek píše: Bylo mi doporučeno, že mám vyměnit olej, klidně zkrátit intervaly na 8k a kvalitní olej.
Proto to řeším a chci tam dát to nejlepší, co můžu.
Ravenol RCS je "raceoil" - dát ho asi můžeš, ale ten má jiné priority než ztišit hydra při studeném startu. Osobně bych (když ten Ravenol), tak 5w40 VSI nebo VST. Anebo SSL 0w40. Hlavně NE olej ACEA C3
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF