Tak TDCI je na naftu háklivější než TDDI ale klidně bych mu panák VIFu dopřál - je to padoš na litr....frantas píše:Ma cenu lejt neco do staryho Transita TDDI ?
Millers DPE je koruna na litr....
Moderátor: Colommbo
Tak TDCI je na naftu háklivější než TDDI ale klidně bych mu panák VIFu dopřál - je to padoš na litr....frantas píše:Ma cenu lejt neco do staryho Transita TDDI ?
Sam, nastesti (bo se nafte vyhybam), zkusenosti s dpf nemam, a tedy ani s timto aditivem. Nicmene, jako dlouhodobe spokojeny uzivatel produktu MO, si troufnu rici, ze kdyz neco MO uvede na trh, tak to i funguje.borelli píše:Máte někdo zkušenost s příměsí do motorové nafty Millers Oils DPF Cleaner a Regenerator ? Jde mě nejen o to, zda li má vliv na chování motoru, ale především o jeho funkčnost a prevenci ve prospěch DPF.
Kéž by tomu tak vždy bylo ve skutečnosti, nikoli jen de facto.rofek píše:...nafta navic, kt. se vstrikuje de facto do vyfuku.
Jenže to až v té modernější variantě. Původně tomu bylo tak, jak píše rofek.Colommbo píše:...ECU motoru zvýšené zatížení nastaví, aby regenerace proběhla...
Ano, tohle je, řekl bych, pravděpodobně velmi přesné!rofek píše:Colombo : to nedoruzumeni patrne vzniklo tak, ze jsem uvazoval o "regeneraci" jako o provoznem rezimu, tedy ze probiha za chodu motoru, a Tebe slo o chod motoru mimo rezimu regenerace.