Mazda 6, 2,0 MZR-CD 100kW combi, r.v.2005, naj.140 000 km
Moderátor: Colommbo
Mazda 6, 2,0 MZR-CD 100kW combi, r.v.2005, naj.140 000 km
Nazdárek hoši.
Mám na Vás skromný dotázek ohledně výše zmíněného vozu.Mám možnost ho koupit za hodně slušný peníz z Německa, kde jsem byl na kšeftu a tam jsem se setkal s klukem, co ho prodává.Já osobně nemám s Mazdou moc zkušeností, ale myslím si, že to není špatný auťák, je to pro mýho kluka.Já jsem se s ním svezl a to auto mi sedí.Interiér je pestrý, prostorný, ovládání auta je slušné, jízdní vlastnosti to samé.jsem v podstatě rozhodnutý jen bych chtěl na okraj vědět určité poznatky jestli nějaké máte.jen mě prosím nekrmte tím- můj kámoš slyšel atd.O určitých bolestech už něco vím, ale čím více, tím lépe a čím méně, tím ještě lépe.
Asi už se zde o Mazdě 6 někdo zmiňoval, ale nevím v jaké souvislosti, zkusím ještě pohledat.Zatím díky.
Mám na Vás skromný dotázek ohledně výše zmíněného vozu.Mám možnost ho koupit za hodně slušný peníz z Německa, kde jsem byl na kšeftu a tam jsem se setkal s klukem, co ho prodává.Já osobně nemám s Mazdou moc zkušeností, ale myslím si, že to není špatný auťák, je to pro mýho kluka.Já jsem se s ním svezl a to auto mi sedí.Interiér je pestrý, prostorný, ovládání auta je slušné, jízdní vlastnosti to samé.jsem v podstatě rozhodnutý jen bych chtěl na okraj vědět určité poznatky jestli nějaké máte.jen mě prosím nekrmte tím- můj kámoš slyšel atd.O určitých bolestech už něco vím, ale čím více, tím lépe a čím méně, tím ještě lépe.
Asi už se zde o Mazdě 6 někdo zmiňoval, ale nevím v jaké souvislosti, zkusím ještě pohledat.Zatím díky.
Problémy s tekoucím okruhem posilovače řízení - obvykle vyřešeno ještě v záruce výměnou čerpadla. Opakované problémy s prázdným okruhem klimatizace - doslova děravé hliníkové trubky v důsledku koroze ve styku s pryžovými úchytkami! Příšerně reznoucí brzdové kotouče, hlavně zadní. Špatně přístupná olejová vana při výměně oleje - nedělený, celoplošný spodní kryt motorového prostoru bez jakéhokoli otvoru pro vypuštění oleje. K tomu prakticky nevyměnitelný olejový filtr - kvůli klesajícímu agregátu v silentblocích se filtr časem nedá protáhnout jedinou možnou cestou. Pokud nemá xenony, jsou v tlumených světlech žárovky H1, které velmi často odcházejí a jsou jen obtížně vyměnitelné. Plastové a textilní díly v interiéru náchylné na ulomení, poškrábání a nevyčistitelné zašpinění. Z hlediska geometrie pákoví závěsů pohonu stěračů nedořešená "předělávka" na pravostranný provoz, což se projevuje potížemi s optimálním postavením pravého ramene stěrače vůči sklu. Zadní náprava s poněkud problematickými jízdními vlastnostmi, naopak přední náprava špičková, s tzv. dvojitým poloměrem rejdu. Vstřikování s údajně (zde bez vlastní zkušenosti - během 120 tis. km se žádné problémy nevyskytly) několika "magickými" hranicemi, které - pokud se je podaří překonat - určují výhled další životnosti: pokud to přežilo bez újmy hranici 120 tis. km, mělo by snad vydržet bez problémů dalších 40 tis. km. Vestavěné přídavé topení Webasto, a to aniž by se tím výrobce nějak chlubil, bohužel nepracující v nezávislém režimu - onu "nezávislost" bylo třeba při objednání dokoupit ve formě poměrně mastného příplatku.
Můj osobní závěr: Japonský průměr, ve srovnání s Evropou silný nadprůměr.
Můj osobní závěr: Japonský průměr, ve srovnání s Evropou silný nadprůměr.
Mám tady Auto Tip a podle němců v dlouhodobém testu na 100 000Km a po následné rozborce se umístila na 2.místě, jednalo se o Mazdu 6 1,8MZR.
Nadpis zní: "Pověst nelhala".
Vytkli ji jen příliš šetrnou antikorozku na předku vozidla. Jinak to je velice pozitivní recenze.Zpátečka měla větší otlaky, prý z necitilivého řazení. Zato opotřebení válců, pístů jenom dvě tisíciny mm.
Nadpis zní: "Pověst nelhala".
Vytkli ji jen příliš šetrnou antikorozku na předku vozidla. Jinak to je velice pozitivní recenze.Zpátečka měla větší otlaky, prý z necitilivého řazení. Zato opotřebení válců, pístů jenom dvě tisíciny mm.
mnohem lépe ti v tomhle poslouží tyto stránky!
http://autorecenze.centrum.cz/
tak zadej vozítko a mužeš číst.
http://autorecenze.centrum.cz/
tak zadej vozítko a mužeš číst.
Šlo o 1,8 BENZÍN! Jinak převodovky Mazdy 6 umožňují jako jedny z mála řadit zpátečku při dopředném pohybu vozu, což se samozřejmě nemá, ale mnoho řidičů na to hřeší. Poněkud nezvyklé je, že trojka není přesně proti čtyřce a naopak, což je rovněž unikát.skodovkar píše:Mám tady Auto Tip a podle němců v dlouhodobém testu na 100 000Km a po následné rozborce se umístila na 2.místě, jednalo se o Mazdu 6 1,8MZR.
Nadpis zní: "Pověst nelhala".
Vytkli ji jen příliš šetrnou antikorozku na předku vozidla. Jinak to je velice pozitivní recenze.Zpátečka měla větší otlaky, prý z necitilivého řazení. Zato opotřebení válců, pístů jenom dvě tisíciny mm.
Mně šlo o to, že test na 100 tis. km je především o spolehlivosti. A z tohoto hlediska má rozhodně lepší předpoklady benzínový motor, a to např. i z hlediska namáhání přední nápravy, převodovky atd.skodovkar píše:V Mazdách se vůbec nevyznám, ale jestli benzín nebo diesel, tak kastle je snad stejná ne? Stejně tak většina výbavy...
Prostě na základě mé reakce alespoň víš, na co se zaměřit, event. se na tom točit při licitaci o ceně. A olej. filtry si nakup do foroty, neboť v ČR je pro daný motor ze slušných značek k mání pouze ten velký Bosch made in South Africa. Rovněž nezapomeň, že by v každém případě bylo dobré vyměnit i palivový, ale tady se rozhodně přimlouvám za originál!mipesa píše:Jo díky za názory, beru na vědomí, už jsem jednu dneska zkouknul detajlněji a není to žádná hrůza.ten filtr jak píše modelář je teda pocuc, ale existuje užší verze pro zkrácenou výměnu.Uvidíme provozem.K dílům přístup mám a mám i známého v Německu v Mazdě, takže v tom problém nevidím.
Určitě, já to mám tak nějak v plánu to nakoupit všechno v Německu.Ono to výjde i levněji.modelář píše:Prostě na základě mé reakce alespoň víš, na co se zaměřit, event. se na tom točit při licitaci o ceně. A olej. filtry si nakup do foroty, neboť v ČR je pro daný motor ze slušných značek k mání pouze ten velký Bosch made in South Africa. Rovněž nezapomeň, že by v každém případě bylo dobré vyměnit i palivový, ale tady se rozhodně přimlouvám za originál!mipesa píše:Jo díky za názory, beru na vědomí, už jsem jednu dneska zkouknul detajlněji a není to žádná hrůza.ten filtr jak píše modelář je teda pocuc, ale existuje užší verze pro zkrácenou výměnu.Uvidíme provozem.K dílům přístup mám a mám i známého v Německu v Mazdě, takže v tom problém nevidím.
jinak jsem se informoval na leasing na Š.Oct.II Fase a docela jsem valil bulvy jaké jsou podmínky tam a u nás a i nákupní ceny.To si z nás tady dělaj normálně prdel.