Manuál nebo automat
Moderátor: Colommbo
Re: Manuál nebo automat
Já jsem jednoznačně pro automat, ale na nový nemám a ojetiny bych se trochu obával.Párkrát jsem to řídil a vždy mne to nadchlo.Doslova nesnáším to, jak to nazval Harry:zácpa a 1-N,1-N,1-N atd.atd.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Manuál nebo automat
Jj A co já dělám na automatu? Jenom pouštím a zašlapuju brzdu. Možná přidám plyn.... Jinak nic.Jezevcik píše:Já jsem jednoznačně pro automat, ale na nový nemám a ojetiny bych se trochu obával.Párkrát jsem to řídil a vždy mne to nadchlo.Doslova nesnáším to, jak to nazval Harry:zácpa a 1-N,1-N,1-N atd.atd.
Pokud se nepletu, tak jsi z Prahy, že? Jestli ano, není problém, až si něco vyhlédneš, abych se šel s Tebou na to podívat.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Manuál nebo automat
Akoze to pohodlie - hlavne v zapche a v meste, to je na nezaplatenie. V jeepe mam automat.
Ale ked sa to raz zacne srat (co sa mi aj deje), tak tie starosti s tym a nervy neprajem nikomu. Toto je pri MT jednoduchsie - na vrakovisku kupim pouzitu prevodovku za max 300E, vymenim a vybavene.
Ale AT z vrakoviska 600E a vyssie a to este nikto netusi v akom je stave...
Pri novom aute je to ine, ale asi vasina tu prispievajucich nekupuje funglace auta a kopa ludi sa musi uskromnit na jazdenky. Tam je to s automatom horsie. Toz, kazde pohodlie stoji peniaze...
Ale ked sa to raz zacne srat (co sa mi aj deje), tak tie starosti s tym a nervy neprajem nikomu. Toto je pri MT jednoduchsie - na vrakovisku kupim pouzitu prevodovku za max 300E, vymenim a vybavene.
Ale AT z vrakoviska 600E a vyssie a to este nikto netusi v akom je stave...
Pri novom aute je to ine, ale asi vasina tu prispievajucich nekupuje funglace auta a kopa ludi sa musi uskromnit na jazdenky. Tam je to s automatom horsie. Toz, kazde pohodlie stoji peniaze...
Re: Manuál nebo automat
Harry, díky za nabídku, zatím si však vystačím s tím, co mám.Harry píše:
Pokud se nepletu, tak jsi z Prahy, že? Jestli ano, není problém, až si něco vyhlédneš, abych se šel s Tebou na to podívat.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Manuál nebo automat
Po městě mám MHD
Re: Manuál nebo automat
Škodovkáři máš recht, a je to prima řešení.skodovkar píše:Po městě mám MHD
Jenže jak se já, štatkripl, dostanu do města? Že bych šel 2 km pěšky na nádraží? To by mi trvalo tak 2 hodiny. Že bych tam dojel autem a nechal je u nádraží? To se mi kór moc nechce, páč mi tam už jedno auto ukradli (a sousedovi taky). Otázka je, kdo mi pak vysadí do vlaku a jak z něj vylezu.... Pak by mi ještě spěchající mládež mohla na nádraží srazit ze schodů, nebo feťáci dát na bůček a sebrat prachy a mobil..... Což už se mi jednou málem stalo v metru na stanici Národní třída. Jenže tenkrát, před 10 léty, jsem na tom byl zdravotně o něco lépe, takže se jim to nepovedlo.
Ovšem thema je "auto pro ženu".
Pochybuji o tom, že by toužila nějaká paní tahat se s nákupními taškami v MHD. Navíc už to v dnešní době není už ani moc bezpečné.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Manuál nebo automat
Do vlaku, ci autobusu ma nedostane nikto...
Ked sa mi pokazi auto, radsej idem do prace 12km na babete (dokonca som raz isiel z prace aj peso), ale do autobusu nenastupim. U nas su tie vlaky a autobusy totalne otrasne a hnusne.
MHD je OK vo velkom meste - ale v malom meste, kde cakas na bus hodinu tam a hodinu naspat - tak radsej clovek nakopne auto, ci ide radsej pesi.
Ked sa mi pokazi auto, radsej idem do prace 12km na babete (dokonca som raz isiel z prace aj peso), ale do autobusu nenastupim. U nas su tie vlaky a autobusy totalne otrasne a hnusne.
MHD je OK vo velkom meste - ale v malom meste, kde cakas na bus hodinu tam a hodinu naspat - tak radsej clovek nakopne auto, ci ide radsej pesi.
Re: Manuál nebo automat
No jo, ale v těch autobusech jsou také automaty.....i když, teď nevím, jestli v Ostravě nemáte trolejbusy.skodovkar píše:Po městě mám MHD
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Manuál nebo automat
Zácpa? Neznám. Ani v autě ani jinak . Pražáci nechť si koupí automat. My z venkova si taky koupíme automaty (na pražáky) . Tak, konec srandy, zácpa je hrozná věc .Jezevcik píše:Já jsem jednoznačně pro automat, ale na nový nemám a ojetiny bych se trochu obával.Párkrát jsem to řídil a vždy mne to nadchlo.Doslova nesnáším to, jak to nazval Harry:zácpa a 1-N,1-N,1-N atd.atd.
Re: Manuál nebo automat
toto bolo dobreItall píše: Zácpa? Neznám. Ani v autě ani jinak . Pražáci nechť si koupí automat. My z venkova si taky koupíme automaty (na pražáky) . Tak, konec srandy, zácpa je hrozná věc .
Re: Manuál nebo automat
Jsou tu i trolejbusy. Ale rozdíl je v tom, že u autobusu MHD se od výroby počítá s takovýmto provozem, takže se dá celé ústrojí správně nadimenzovat. Když tak koukám řidiči přes rameno, tak třeba v Solarisech je ideální spektrum otáček dosti úzké. A do MHD patří i šaliny a vlakem se vozím rádJezevcik píše:No jo, ale v těch autobusech jsou také automaty.....i když, teď nevím, jestli v Ostravě nemáte trolejbusy.skodovkar píše:Po městě mám MHD
Re: Manuál nebo automat
.....a ty jsou bez převodovky úplněskodovkar píše:Jsou tu i trolejbusy......
šalina = tramvajskodovkar píše:A do MHD patří i šaliny.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Manuál nebo automat
šalina = šalina
Re: Manuál nebo automat
Pro brňáky a asi i pro moraváky jo Ale "čížci" Řekl bych, že třeba po Praze moc šalin nejezdí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auto pro zenu
....no samozřejmě, že na německé dálnici. Občas tam Pitrise vidívám, když ho v těch 240-ti přejíždím (...kdo to říkal, že sranda musí bejt...)Pitris píše: Jo, a na mašině si podřadím a můžu "za plynem" na 5-ku ještě i ve 240-ti ale to sem už nepatří.....