Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Moderátor: Colommbo
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Pokud vím, tak se při regeneraci nedoporučuje zatěžovat motor na plný výkon. Ale možná je to u francouze jinak. Nedávno jsem četl, že DPF za celou svoji životnost nasbírá pouze 6 kg sazí. Když se vezme jaké náklady jsou k tomu potřeba, tak je to zcela nesmyslný systém.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
A taky proto jsem už na str. 3 uvedl, že:
asi ano ) olejů, další věc na autě co se může podělat, a vzhledem k tomu, že v určitém procentu motorů ten filtr stejně nefunguje, je to defakto jen zbytečná překážka ve výfuku, při jejíž výrobě, vyčištění nebo zlikvidování vznikne stejně, ale asi i víc škodlivin, než kdyby v autě vůbec nebyl
Relativně nízká životnost, vysoká cena, potřebnost jiných (nechci přímo napsat že pro motor horších, i kdyžPitris píše:....Když je, tak DPF je sám o sobě problém....
asi ano ) olejů, další věc na autě co se může podělat, a vzhledem k tomu, že v určitém procentu motorů ten filtr stejně nefunguje, je to defakto jen zbytečná překážka ve výfuku, při jejíž výrobě, vyčištění nebo zlikvidování vznikne stejně, ale asi i víc škodlivin, než kdyby v autě vůbec nebyl
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
K DPFku bych měl jednu historku. Známý, bydlící kousek od Karlových Varů jel v sobotu ráno do krámu, vzdáleného asi 3km. Když už tam skoro byl, palubák mu začal hlásit ať drží konstantní rychlost, protože dojde k regeneraci DPF filtru. Taže musel najet na státovku a držet to, než se mu to vypálilo. Dostatečně nasrán se vrátil po hodině domů s pocitem, že takhle drahý rohlíky už dlouho nekupoval
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
...jó, v Rusku všechno možný.Ještěr píše:K DPFku bych měl jednu historku. Známý, bydlící kousek od Karlových Varů jel v sobotu ráno do krámu, vzdáleného asi 3km. Když už tam skoro byl, palubák mu začal hlásit ať drží konstantní rychlost, protože dojde k regeneraci DPF filtru. Taže musel najet na státovku a držet to, než se mu to vypálilo. Dostatečně nasrán se vrátil po hodině domů s pocitem, že takhle drahý rohlíky už dlouho nekupoval
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Tak to je super, že mu to aspoň signalizuje.Ještěr píše:K DPFku bych měl jednu historku. Známý, bydlící kousek od Karlových Varů jel v sobotu ráno do krámu, vzdáleného asi 3km. Když už tam skoro byl, palubák mu začal hlásit ať drží konstantní rychlost, protože dojde k regeneraci DPF filtru. Taže musel najet na státovku a držet to, než se mu to vypálilo. Dostatečně nasrán se vrátil po hodině domů s pocitem, že takhle drahý rohlíky už dlouho nekupoval
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
To jo, má myslím Outlandera. Co vím, tak kluci na Fordím fóru to u TDCiček poznají jen podle toho, že se jim začne hulit z výfuku
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Mně to nesignalizuje ani Fordi, ani Dodge, ani LR. A o dovče ani Meriva, ani Peugeot nebo Renault. Prostě jsem se signalizací průběhu regenerace ještě nesetkal.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Nojo, japončíci si potrpí na informovanost - pamatuju se, že u Mazdy 323 z r. 86 jsem měl na palubce 2x tolik kontrolek, než v Escortu z r. 98
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
To bylo poplatné své době.
Ale myslim že by to asi mělo znovu začít ale s rozměry 2x2 cm.
Co jsem vozil za těch pár let nájemnýho řidiče za exoty,myslim tim ovladače a používače,tak možná přes celé okno. Zejména kosočtverkyně za volantem,a co to je,a na co to je,a proč to svítí,bliká..... ale bohužel k nim čím dál víc patří i samečkové,nikoliv však dvacetiletí ale ti kolem 30ti. 40 a více už taky ne.
Ale myslim že by to asi mělo znovu začít ale s rozměry 2x2 cm.
Co jsem vozil za těch pár let nájemnýho řidiče za exoty,myslim tim ovladače a používače,tak možná přes celé okno. Zejména kosočtverkyně za volantem,a co to je,a na co to je,a proč to svítí,bliká..... ale bohužel k nim čím dál víc patří i samečkové,nikoliv však dvacetiletí ale ti kolem 30ti. 40 a více už taky ne.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
No nevím, třeba v Carismě nebyla (či nefungovala) kontrolka potkávacích světel, což se mi nelíbiloJeštěr píše:Nojo, japončíci si potrpí na informovanost - pamatuju se, že u Mazdy 323 z r. 86 jsem měl na palubce 2x tolik kontrolek, než v Escortu z r. 98
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Nemám ji v Almě a nebyla ani v Corolle. V Xs je vyrušena.
Je to věc názoru a potřeb.
Mě vyhovuje a vždy,vyjma telecích let,když za jízdy nesvítí nic. A jas budíků dávám na nejméně.
Je to věc názoru a potřeb.
Mě vyhovuje a vždy,vyjma telecích let,když za jízdy nesvítí nic. A jas budíků dávám na nejméně.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
To je sice pravda, ale dnes máme denní svícení a je dobré podle něčeho vědět, že svítíš, aniž bys musel brejlit na ovladač. Kontrolka potkávaček mi také chybí, Splash nemá automat. spínání denního svícení a na budíku ve dne se moc nepozná. Už jsem kolikrát zapomněl rozsvítit. Blbá je také kombinace aut s automat. denním svícením a bez něj. Když na mě někdo mrká světly, tak mám za to, že někde stojí polis a zatím jen nesvítím...Už jsem jednou kvůli tomu jel kus cesty dle předpisů, ale nesvítíce (a poldové stále nikde), než jsem to zjistil...
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Nepíšu o pravdě ale názoru.Itall píše:To je sice pravda, ale dnes máme denní svícení a je dobré podle něčeho vědět, že svítíš, aniž bys musel brejlit na ovladač. Kontrolka potkávaček mi také chybí, Splash nemá automat. spínání denního svícení a na budíku ve dne se moc nepozná. Už jsem kolikrát zapomněl rozsvítit. Blbá je také kombinace aut s automat. denním svícením a bez něj. Když na mě někdo mrká světly, tak mám za to, že někde stojí polis a zatím jen nesvítím...Už jsem jednou kvůli tomu jel kus cesty dle předpisů, ale nesvítíce (a poldové stále nikde), než jsem to zjistil...
Svítit jsem začal o mnoho let dřív než bylo třeba,kolem r. 95 a to celoročně. Vycházel jsem z viditelnosti motocyklů. Takže na 99 % nezapomínám. Jakákoliv svítící kontrolka za jízdy-nic pro mě. Ale to je dané i povahou,preferuji raději tmu a šero,mlhu..., ostrý denní a sluneční svět není nic pro mě,zejména v řízení vozidel,nikoliv jednostopých.
Re: Mám u VW motoru DPF nebo ne?
Já u Civica taky nemám kontrolku potkávaček, ale spínač těch světel má Honda udělaný tak aby bylo vidět, že je vyp/zapnuto. Ale samodomo dodělány LED kontrolky světel denních i potkávacích....skodovkar píše:No nevím, třeba v Carismě nebyla (či nefungovala) kontrolka potkávacích světel, což se mi nelíbilo
A než jsem dal denní svícení, měl jsem na potkávačkách zapojené i osvětlení venkovního / vnitřního teploměru / voltmetru.... bo bylo vidět . A Civic "třídvířko" 97 a HR-V taky bez kontrolky světel
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Má tento VW touran motor DPF nebo ne?
Chtěl bych se zeptat jestli se v tomto vozidle nachází dpf. Jedná se o touran 1.9 77kw Typ motoru BXE , ročník 2009. Korigovaný součinitel absorpce 1.00. A emise 2006/96B ( takže emisní norma 4 ) Četl jsem že tento typ motoru se vyráběl bez filtru ale v nějakých případech se tam dával tak se ptám jestli tam je. A někde jsem četl že když není ve vozidle dpf tak má maximální normu 3 ale to je nejspíš blbost. Děkuji za odpověď.