Malé a velké
Moderátor: Colommbo
Re: Ford EcoBoost 1.0
Nissan má do Micry tříválec 1,2 L s mech. kompresorem. Výkon 98k a spotřeba 4,1 L v základu a 4,3 L s klimou (je hezké, že to rozlišují, ba?). Není to lepší řešení, než ta turba, když koukám na výkon, spotřebu? Je takový komprezór s mehanickým pohonem náchylný na nevydržení? Zatím to tedy nabízejí dost draho ...
Malé a velké
Tak to je blbý, no... Zas nic k použití .Návštěvník píše:Pro Italla: Rootsův kompresor je prima zařízení snadno naroubovatelné prakticky na každý atmosférický motor, co do výdrže a spolehlivosti bohužel citelně problematičtější, než turbodmychadlo.
Re: Ford EcoBoost 1.0
EU ide cesteu minimalizácie objemu u nižšej a strednej triedy. Toto sa už ale nepochopitelne tíka i nákladných automobilov,Renault chce montovat motory s objemom 10 litrov tam,kde kralovali objemy 14 až 17 litrov. čoho sa táta minimalizácia nedotkla ani nedotkne su autá vyššej triedy. Milonár si predsa nekupi prdítko s 2,5 l motorom,ked mu nukaju 6,5 litrový objem.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ford EcoBoost 1.0
Už se dotkla i vyšších (nejvyšších) tříd. Pomalu mizí dvanáctiválce, desetiválce, Mercedes S - dvoulitr s dvojím přeplňováním (i když do toho bych nešel, být EUmilionář ), a tak. Ještě neznamená, když je někdo bohatý, že nutně chce auto s šestilitrovým motorem. Tuším, že možná většině takových bude jedno, zda šestilitr nebo čtyřlitr nebo třílitr. Někdo si to třeba koupí proto, že se to nabízí. Moc nevěřím tomu, že velké objemy se nabízejí proto, že jsou žádány. Spíš je to naopak. Proč by si to nekoupil, když se to nabízí a má na to.
Re: Ford EcoBoost 1.0
Taky bych si nekoupil Mercedes S klasse s umrněným motórem 2,0 ještě navíc biturbo.
Když mám prachy, nevím, proč bych si měl přidělávat starosti (turbem nebo biturbem)´.
Objem ničím co....
Objem ničím nenahradíš.
Když mám prachy, nevím, proč bych si měl přidělávat starosti (turbem nebo biturbem)´.
Objem ničím co....
Objem ničím nenahradíš.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Ford EcoBoost 1.0
Já bych nekoupil Mercedes vůbec, lovil bych jinde . Turba nebrat, souhlasím . Diesel nebrat, LPG, CNG nebrat, E85 nebrat, přímý vstřik nebrat, ono toho nakonec moc nezbude, co brát. Atmos benzin s normálním MPi, rozvod spíš řetězem (normální automobilky to umí vyrobit bezproblémově), nějaké to variabilní časování ventilů může být (to snad také nezlobí?).
Re: Ford EcoBoost 1.0
Když nemám prachy (myslím tím hodně - houpy hou, za vodou ), tím spíš nevím, proč si přidělávat starosti s turbem (a nejen s ním).Harry píše:Když mám prachy, nevím, proč bych si měl přidělávat starosti (turbem nebo biturbem)´.
Re: Ford EcoBoost 1.0
...ono to vlastně není o prachách...praších...no prostě o tom, no. Nebo možná je - kdybych měl tolik prachů, že by mi bylo jedno, za co je utratím, tak bych spíše experimentoval. Nějaké turbo - chvíli zajezdit, vysype se nebo ne, poslat do světa a další... .
Re: Ford EcoBoost 1.0
No, ono je to o pohledu na život.
My, co jsme už dávno chtěli mít klídek, nohy v teple a lehkou hlavu, jsme měli za komančů buď Wartburga, nebo Volhu.... Prostě co nejmíň starostí....
(Mercedesy jsem měl taky, páč to byla moje láska, ale už to byly starosti.... )
My, co jsme už dávno chtěli mít klídek, nohy v teple a lehkou hlavu, jsme měli za komančů buď Wartburga, nebo Volhu.... Prostě co nejmíň starostí....
(Mercedesy jsem měl taky, páč to byla moje láska, ale už to byly starosti.... )
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Ford EcoBoost 1.0
Přímý vstřik (benzinu) - proč neItall píše:.....nějaké to variabilní časování ventilů může být (to snad také nezlobí?).
A na systémech variabilního časování ventilů - pokud je motor správně mazán - by se toho moc pokazit nemělo. Sériově do výroby s tím začala Honda někdy kolem roku 1990, ale dnes je těch výrobců už hodně.
BMW - Valvetronic, VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung)
Citroën - VTS ; VTi (Variable Valve Lift and Timing injection)
Fiat - MultiAir
Ford- VCT (Variable Camshaft Timing)
Honda - V-TEC (Variable Valve Timing and Electronic Lift Control, i-VTEC (is intelligent-VTEC)
Hyundai\KIA - CVVT Continuous variable valve timing
Mazda - S-VT (Sequential Valve Timing)
Mitsubishi Motors - MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system)
Nissan - N-VCT (Nissan Variable Cam Timing), VVL (Nissan Ecology Oriented Variable Valve Lift and Timing), VVEL (Nissan Variable Valve Event and Lift)
Peugeot - VTi (Variable Valve Lift and Timing injection)
Rover - VVC (Variable Valve Control)
Subaru - AVCS (Active Valve Control System), IAVS (I-Active Valve Lift System)
Suzuki - VVT Variable valve timing
Toyota - VVT-i (Variable Valve Timing with intelligence), VVT-iE (Variable Valve Timing - intelligent by Electric motor)
Zdroj: Wikipedie
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ford EcoBoost 1.0
Itall píše:.....nějaké to variabilní časování ventilů může být (to snad také nezlobí?).
Proč přímý vstřik ne - o tom tu už také něco bylo. Mě to přijde zbytečně choulostivé a náročné. Výhoda nízké spotřeby paliva se ve srovnání s novými motory bez přímého vstřiku nějak ztrácí. Takže, proč to pořizovat? Nevidím osoh pro zákazníka.Pitris píše:Přímý vstřik (benzinu) - proč ne
Re: Ford EcoBoost 1.0
Italle, prozraď, prosím, proč vlastně chceš poradit, když každou dobře míněnou radu hned neguješ "vlastním názorem", který je však povětšinou mimo mísu? Tak např. na přímém vstřiku je špatně pouze to, že v některých motorech pracuje s chudou směsí (resp. je tam právě kvůli vytváření té chudé směsi), sám o sobě ovšem nepřidělává žádnou starost navíc. Podobné je to s rozvodovým řetězem, časováním vaček atd. atd.
Re: Ford EcoBoost 1.0
To je právě ta diskuse, Návštěvníku. Nějak obsahově nechápu sdělení - DI je tam kvůli vytváření chudé směsi a špatně je na tom jen ta chudá směs, jinak je DI OK .
Řetěz skutečně problémem není už mnoho desetiletí, to ať si vyřeší VW nebo kdo ještě.
VTi v kolíněti zatím funguje . Jenom mírný škub na dvojku asi v polovině rozsahu toček motoru s tím možná souvisí (tuším).
Řetěz skutečně problémem není už mnoho desetiletí, to ať si vyřeší VW nebo kdo ještě.
VTi v kolíněti zatím funguje . Jenom mírný škub na dvojku asi v polovině rozsahu toček motoru s tím možná souvisí (tuším).
Re: Ford EcoBoost 1.0
Obsah sdělení spočívá v tom, že "pro jistotu" stačí z výběru vyřadit ty motory, které pracují s chudou směsí. To však dnes nejsou jen motory s DI, ale také několik motorů s klasickým MPI, a naopak v současné době ŽÁDNÝ z vyráběných DI benzínových motorů NEPRACUJE s chudou směsí!
V případě řetězového rozvodu nyní pro změnu platí, že každý moderní motor (a nebudu teď rozvádět, co to z hlediska konstrukce znamená) bude přinejmenším ohrožen dosti pravděpodobnými potížemi s rozvody (to není pouze o tom řetězu!), odtud také masivní návrat výrobců motorů k osvědčenému řemenu.
V případě řetězového rozvodu nyní pro změnu platí, že každý moderní motor (a nebudu teď rozvádět, co to z hlediska konstrukce znamená) bude přinejmenším ohrožen dosti pravděpodobnými potížemi s rozvody (to není pouze o tom řetězu!), odtud také masivní návrat výrobců motorů k osvědčenému řemenu.
Re: Ford EcoBoost 1.0
Warťase bych chápal , pohodlná bedna, jednoduchá, solidní s rámem , koncem éry se už dostaly i na dobrou spotřebu. Trochu hniloba.Harry píše:No, ono je to o pohledu na život.
My, co jsme už dávno chtěli mít klídek, nohy v teple a lehkou hlavu, jsme měli za komančů buď Wartburga, nebo Volhu.... Prostě co nejmíň starostí....
(Mercedesy jsem měl taky, páč to byla moje láska, ale už to byly starosti.... )
Starosti by nemohly být mojí láskou, alespoň ne v neživotném provedení .