Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Moderátor: Colommbo
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Tak vyhral v testu jak jinak vif
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
A sakra zase veky inzerent na spici a pekne o parnik! Ma jako ve skole za jedna vsichni ostatni za 3 nebo 4..
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
VIF - společnost Ekolube, provozovatel těchto stránek, sponzor a iniciátor testu .
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Tak jsem si chtel ten casopis koupit a pokud to takto dopadlo, tak to nema ani cenu
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Co bys kupoval, přečti si to v super-hyper krámě. Stejně se to za pár hodin objeví na webech v pdf .
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Jdi do háje a když to nevíš, tak buď raději zticha a nelži VIF a společnost Ekolube má společného akorát to, že v kamenné prodejně a v e-shopu společnosti Ekolube se dá VIF koupit. Nic jiného....bastien píše:VIF - společnost Ekolube, provozovatel těchto stránek, sponzor a iniciátor testu .
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Ty jsi vazne mimo bastiene fakt se na to vyprdni takovyhle mimozni kecy....
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Tak SM Diesel jsem koupil a je to super čtení. Je tam i hodně jiných zajímavých informací a to třeba proč u Škoda OIII bouchá zadní klilová náprava a nebo o totální nespolehlivosti naftových a i benzínových motorů BMW. Je to přímo hororové čtení a začínám mít tojem že spolehlivá technika již více nebude.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Včera do noci jsem četl nové vydání SM Diesel a co oceňuji tak do prvního testu dali naftu bez bio a tedy výsledky byly nejpřesnější. Optimal Diesel má mazivost 418 a a Vif pak 389 a to potvrzuje moje zkušenosti. Právě na tuto kombinaci jezdím a to dlouho. Občas když je dobrá cena Maxx M. tak ho vezmu a zase s Vif. On totiž nejlépe zlepšuje mazivost. V testu je zajímavé že Castrol TDA, Millers Oils zhoršují mazivost, Liqui Moly jí absolutně nezmění a Wynn´s jí malinko změní.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
chlapi, kto ochotny by sa tu nasiel co by ten test aditiv z SM Diesel napr. v PDF niekde zavesil? k nam na Slovensko moc ten casopis nechodi...
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Samozrejme,že musel vyhrat VIF,to bolo jasné od začiatku,tak isto ako v prvom teste,ničím nevynikal okrem mazivosti a predsa vyhral. Tímto sa Autodiesel u mna odpísal uplne a ukázal svoju absolutnu nezaujatost.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Narozdíl od Škodovky která má zlobované média a moc nepřipustí kritiky na očesanou Octávku III která má i konstrukční problém na zadní nápravě, myslím že Vif to neměl zlobované. Musí totiž být k dispozici protokoly o měření a to z důvodu případných protestů konkurence. Bez dobrých podkladů by to mohlo mít právní dohru pro časopis. Proto tomu věřím a spíš pravda bude že i renomovaní výrobci s masivní reklamou budou nabízet podřadný produkt.
Ostatně v časopisu je dobrý článek o průseru s elektromobilama a jejich krachující projekty. Dále o katastrofální kvalitě nových motorů BMW a rospisem závad a destrukcí jednotlivých typů motorů. Je to přímo hororové čtení a když nepřežívají motory ani záruku tak co potom po záruce.
Co dokáže reklama je krásně vidě na Mountfieldu, který perfektně umí podat svojí prezentaci a přitom prodává nic moc kvalitu. To jsem osobně viděl při výběru sněhové frézy. Jako vždy nakonec jsem jí koupil v Německu za super cenu, s super kvalitou a bez nesmyslné reklamy prodejce.
Takže Světu Motorů Diesel věřím a ostatně i další články jsou odvážné a nebudou se líbit určité skupině.
Ostatně v časopisu je dobrý článek o průseru s elektromobilama a jejich krachující projekty. Dále o katastrofální kvalitě nových motorů BMW a rospisem závad a destrukcí jednotlivých typů motorů. Je to přímo hororové čtení a když nepřežívají motory ani záruku tak co potom po záruce.
Co dokáže reklama je krásně vidě na Mountfieldu, který perfektně umí podat svojí prezentaci a přitom prodává nic moc kvalitu. To jsem osobně viděl při výběru sněhové frézy. Jako vždy nakonec jsem jí koupil v Německu za super cenu, s super kvalitou a bez nesmyslné reklamy prodejce.
Takže Světu Motorů Diesel věřím a ostatně i další články jsou odvážné a nebudou se líbit určité skupině.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Navážu na ARAGONA. Ten test nedělal Svět motorů, ale na jeho objednávku akreditovaná laboratoř SGS (dříve Ústav paliv a maziv). Testy stály přes 130 tis Kč.
My máme v práci akreditovanou laboratoř (na vodu) a vím z vlastní zkušenosti, že si kvůli ztrátě akreditace nedovolí nějaké zfixlování či zkreslení údajů. Navíc takováto organizace si nemůže dovolit spáchat profesní sebevraždu.
My máme v práci akreditovanou laboratoř (na vodu) a vím z vlastní zkušenosti, že si kvůli ztrátě akreditace nedovolí nějaké zfixlování či zkreslení údajů. Navíc takováto organizace si nemůže dovolit spáchat profesní sebevraždu.
Re: Liqui- moly nebo millers oil - aditiva do nafty
Ano přesně tak. SGS taky testuje pro ČOI kvalitu paliv na pumpách a i z toho důvodu si musí stát za sýma výsledkama.
Bohužel reklama někdy dokáže totálně obrátit pravdu a to se ukázalo v nynějších testech. Vif pochází od Lang Chemie Rakousko a když si vezmu jak je nadčasový je Rakouskej Maxx Motion Diesel tak asi to bude tím že je ten výzkum dělán v super laboratořích a že výsledky výzkumu jsou bezkonkurenční.
Ve Světě Motorů Diesel jsom byl nadšenej jak pravdivě píšou i o jiných věcech, které jinak byly lobby skupinama totálně falešně prezentovány. To se jen tak nevidí v našich odborných časopisech.
Bohužel reklama někdy dokáže totálně obrátit pravdu a to se ukázalo v nynějších testech. Vif pochází od Lang Chemie Rakousko a když si vezmu jak je nadčasový je Rakouskej Maxx Motion Diesel tak asi to bude tím že je ten výzkum dělán v super laboratořích a že výsledky výzkumu jsou bezkonkurenční.
Ve Světě Motorů Diesel jsom byl nadšenej jak pravdivě píšou i o jiných věcech, které jinak byly lobby skupinama totálně falešně prezentovány. To se jen tak nevidí v našich odborných časopisech.