Do elektrolytu se lije destilka právě proto, aby se tam nedostávaly prvky, které budou dělat neplechu. A právě třeba trychtýř byl obyčejný kuchyňský, v hrnku taky bylo jakési smítko atp.bjukemen píše:..nepochpil som pojem
Letošní zima.
Moderátor: Colommbo
Naposledy upravil(a) skodovkar dne úte úno 07, 2012 21:50, celkem upraveno 1 x.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
perfekcionizmus neperfekcionizmus,ale je to správný. Mě by se taky nelíbilo,kdyby v servise plnily motory a převodovky jedním trychtýřem - je to sice improvizace,ale míchat motorovej olej s převoďákem atd je blbost a přesto se děje. Já když měním lidem olej, nebo cokoliv dělám a že to dělám s 90-ti % před nima,tak mám všechno panenský čistý a dalo by se u toho i operovat
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Pitris: Nojo, říkal jsem jim, když jsem dával starou protiúčtem, že vydržela 9 let a 10 měs., aby ji dali do vitríny. Ale Tobě takto drží běžně a ještě víc, tak Ti to nepřijde. Nám doma vydržela tak dlouho prvně. Jinak 5 let. Prodejce hned upozornil, že první baterky v autech jsou vždy lepší. Nevím, ve Favoritu vydržela první i druhá (Akuma) stejně (5 let). Pak Varta nevím, prodáno. Asi to bude tím, že levnější (Mammut a jiné) se jako první nedávají.
Podle meteorologů to nejhorší má teprve přijít..... Snad jim to (jako většinou) nevyjde.VencaB píše:Ale tak at uz je to fuc toto zmrzle peklo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF