Letošní zima.
Moderátor: Colommbo
Veru prituhuje -)))
Dnes maximalna teplota nejakych -14 a k tomu neprijemny a dost cerstyv vetrik. Pocitovo velmi nizka teplota.
Moja skusenost s najnizsou teplotou bola na urovni -30-31. Rano bolo zaujimave. V aute vsetko stuhnute na kost, samozrejme nitky na sedacke - kozenka (1974) ihned popraskali. Auto som startoval pri teplote -25 a nezdalo sa mi to ako extra odlisne oproti -15. V ten den bola maximalka okolo obeda na urovni -20 a to sme uz citili, ze je teplejsie.
Podobna teplota v noci aj cez den bola aj dnes na strednom Slovensku.
Dnes maximalna teplota nejakych -14 a k tomu neprijemny a dost cerstyv vetrik. Pocitovo velmi nizka teplota.
Moja skusenost s najnizsou teplotou bola na urovni -30-31. Rano bolo zaujimave. V aute vsetko stuhnute na kost, samozrejme nitky na sedacke - kozenka (1974) ihned popraskali. Auto som startoval pri teplote -25 a nezdalo sa mi to ako extra odlisne oproti -15. V ten den bola maximalka okolo obeda na urovni -20 a to sme uz citili, ze je teplejsie.
Podobna teplota v noci aj cez den bola aj dnes na strednom Slovensku.
Ale Ty seš na jihu (pokud se nemýlím), co "chudáci" na severu Teď v ziměItall píše:.....Ale olej 10W-40 to u mě pokryje i tak celoročně (do 4T motoru) .
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Anonymous píše:Ždár nad Sázavou ráno -16!Auto ani něškytlo (pracovní Transporter 1.9 TDI) baterie odešla do křemíkového nebe
Jó, dobrá baterka dělá divy Ale je fakt, že tohle počasí je jedna z možností, jak omezit automobilismus, a emise - že by to taky přišlo místo z Uralu ze zeleného EU Bruselu?....Anonymous píše:Ždár nad Sázavou ráno - 24 Auto chytlo na cvrnk (pracovní Transporter TDI) úplně nová baterie Varta
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zas by nám ty naše plechovky asi víc rezivěly, a celoročně - ne jen, když se tady solímastnák píše:Je pravda,že soudruh Praotec Čech mohl dojít až pod jižní svahy Alp,někam k pobřeží slaného velkorybníka.....
A na druhou stranu, dík že došel tam, kam došel - taky se mohl zastavit už na Ukrajině
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF