Kvalita současných olejů Mogul
Moderátor: Colommbo
Re: Kvalita současných olejů Mogul
...je to ona - čo ten povzdych?!
Naposledy upravil(a) FF dne čtv pro 26, 2013 0:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
MB 229.3 je založena na A3 a B3 možná B4 z roku 98. VW normy nevim. A3/B4 z roku 2010 co tam srovnáváš moc olejů nemá. To jen tak pro realitu. Oleje co mají A3/B4 většinou nemají 2010 aditivaci. A rozhodně nepočítej, že ji má Mogul Racing.
Neni to na nic. Jen, že revolucia .) to už známe dlouho tuhle aplikaci.
Neni to na nic. Jen, že revolucia .) to už známe dlouho tuhle aplikaci.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
...no snažil som sa nahodiť najnovšie verzie noriem - samozrejme dajú sa aj staršie...
Naposledy upravil(a) FF dne čtv pro 26, 2013 0:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
Ne tohle je celkem dobrý. Pak mám ještě VW tabulku kde jsou jejich normy srovnaný a odpovídá to. Takže je to ok. Lubrizol je jedna z největších aditivářských firem. Právě tyhle firmy dělají ty aditivační balíky, tak ty tomu rozumí. TO je v pohodě co jsi našel. Já jen, že už to tady je dlouho. Já to používám normálně je to dobrý. Máš tam i normy pro nákladní vozidla, když to přepneš.
Nechci kecat, ale myslim, že A3/B4 jsou zhruba 2004 co mají lepší oleje. Ostatní mají ještě A3 a B4 zvlášť o to je ještě starší aditivace. Myslim, že od roku 2004 se to spojilo do Ax/Bx.
Takže klidně srovnávej A3/B4 z roku 2010, ale nevim kolik takových olejů je s touto aditivací.
Já to myslim tak, že reálně takových olejů je velmi málo
Nechci kecat, ale myslim, že A3/B4 jsou zhruba 2004 co mají lepší oleje. Ostatní mají ještě A3 a B4 zvlášť o to je ještě starší aditivace. Myslim, že od roku 2004 se to spojilo do Ax/Bx.
Takže klidně srovnávej A3/B4 z roku 2010, ale nevim kolik takových olejů je s touto aditivací.
Já to myslim tak, že reálně takových olejů je velmi málo
Re: Kvalita současných olejů Mogul
Zaujímavé, že som o túto aplikáciu na tomto fóre (a ani nikde inde) nikdy nikde nezavadil...
Re: Kvalita současných olejů Mogul
Právě, že na stránkách Lubrizol a např. Infineum se toho dozvíš hodně, když hledáš. Infineum je další aditivářská firma. Tam to dokonce píšou, že třeba A3/B4 má návaznost na OEM normy výrobců a je to tam vypsaný. Takže jak si psal, že chceš podklady a něco se dozvědět víc o olejích, tak hledej na stránkách aditivářských firem. Tam se dají získat informace.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
Naposledy upravil(a) FF dne čtv pro 26, 2013 0:24, celkem upraveno 2 x.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
Ta aplikace je tady dávno. Prostě si se jen o to nezajímal .) Právě proto prvně studuj a pak si povíme o ACEA a firemních normách jak to je .)
Re: Kvalita současných olejů Mogul
...tú API "biedu" musí snáď spĺňať aj Fritol (a to je SL!)...
...ináč tie normy - skrátka to nevypadá, že niečo z niečoho vychádza, pretože by to plnilo do bodky to z čoho to vychádza + niečo naviac, ale pozriem aj staršie kombinácie...
...ináč tie normy - skrátka to nevypadá, že niečo z niečoho vychádza, pretože by to plnilo do bodky to z čoho to vychádza + niečo naviac, ale pozriem aj staršie kombinácie...
Naposledy upravil(a) FF dne čtv pro 26, 2013 0:30, celkem upraveno 2 x.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
První zmínka tady na foru je http://www.oleje.cz/forum/post40777.html#p40777 stř úno 20, 2008 0:31
Re: Kvalita současných olejů Mogul
...ale ten Lubrizol je spomenutý "až" o štyri dni neskôr...
P. S.: najhoršie je, že je to v téme, ktorá neroluje, a do tých akosi nikdy nechodím...
P. S.: najhoršie je, že je to v téme, ktorá neroluje, a do tých akosi nikdy nechodím...
Re: Kvalita současných olejů Mogul
Věř mně, že ti nekecám. Já o tom něco vím.
A3/B4 obvykle odpovídá těmhle normám v týhle viskozitě .)
SAE 10W-40
•Daimler MB-Approval 229.1
•Daimler MB-Approval 229.3
•Volkswagen VW50200
•Volkswagen VW50101
•Volkswagen VW50500
V dalších viskozitách to budou jiný normy, ale nebudu tu všechno vypisovat. A když to píšou tyhle aditivářský firmy co to vyvíjí a vyrábí, tak už nevim jak jinak tě přesvědčit.
Stačí jen studovat. Já už jsem tady vypsal 6 aditivářských firem, které dělají aditivační balíky. Tak na jejich stránkách hledat, tam se dá dozvědět něco víc než se běžně dozvíš.
A3/B4 obvykle odpovídá těmhle normám v týhle viskozitě .)
SAE 10W-40
•Daimler MB-Approval 229.1
•Daimler MB-Approval 229.3
•Volkswagen VW50200
•Volkswagen VW50101
•Volkswagen VW50500
V dalších viskozitách to budou jiný normy, ale nebudu tu všechno vypisovat. A když to píšou tyhle aditivářský firmy co to vyvíjí a vyrábí, tak už nevim jak jinak tě přesvědčit.
Stačí jen studovat. Já už jsem tady vypsal 6 aditivářských firem, které dělají aditivační balíky. Tak na jejich stránkách hledat, tam se dá dozvědět něco víc než se běžně dozvíš.
Re: Kvalita současných olejů Mogul
A3/B4 -10 viskozita 5W-40
SAE 5W-40
•Daimler MB-Approval 229.3
•Daimler MB-Approval 229.5
•Volkswagen VW50200
•Volkswagen VW50500
•GM / Opel Longlife B
•BMW Longlife 01
•Porsche
SAE 5W-40
•Daimler MB-Approval 229.3
•Daimler MB-Approval 229.5
•Volkswagen VW50200
•Volkswagen VW50500
•GM / Opel Longlife B
•BMW Longlife 01
•Porsche
Re: Kvalita současných olejů Mogul
ACEA C3 is usually coupled with a range of OEM specifications including:
•Daimler MB-Approval 229.31
•Daimler MB-Approval 229.51
•Volkswagen VW50200
•Volkswagen VW50500
•Volkswagen VW50501
•BMW Longlife 04
•Porsche (SAE 5W-40 only)
Tak už ti to stačí? .)
•Daimler MB-Approval 229.31
•Daimler MB-Approval 229.51
•Volkswagen VW50200
•Volkswagen VW50500
•Volkswagen VW50501
•BMW Longlife 04
•Porsche (SAE 5W-40 only)
Tak už ti to stačí? .)
Re: Kvalita současných olejů Mogul
...tále to ukazuje na to, že v tom Mogule sú špekulanti!
Ináč - vždy sa mi zdala ACEA A3 ako slušná istota kvality - preto ju vyžadujem a ak je k tomu niečo naviac v podobe cudzích firemných noriem (v mojom prípade mimo VW, lebo tie sú požadované) - tak je to iba plus! Konkrétne napr. tá moja "obľúbená" VW502.00 má veľmi slušnú oxidačnú stabilitu (alebo rezervu). Takže v mojom prípade som ten môj motor kŕmil dobrou kvalitou.
"Najlepšie" zo všetkých sa ukazujú byť VW507.00 (2004), MB229.51 (2012) a PORSCHE C30...
...akurát tie novšie požiadavky na "Aftertreatment compatibility" a "Fuel economy" sú konkrétne mne na nič - tam sa vyzúria tí, čo bojujú s ekologickými "vymoženosťami" (rozumej problémovými a polozbytočnými technológiami) na výfukovej strane...
Ináč - vždy sa mi zdala ACEA A3 ako slušná istota kvality - preto ju vyžadujem a ak je k tomu niečo naviac v podobe cudzích firemných noriem (v mojom prípade mimo VW, lebo tie sú požadované) - tak je to iba plus! Konkrétne napr. tá moja "obľúbená" VW502.00 má veľmi slušnú oxidačnú stabilitu (alebo rezervu). Takže v mojom prípade som ten môj motor kŕmil dobrou kvalitou.
"Najlepšie" zo všetkých sa ukazujú byť VW507.00 (2004), MB229.51 (2012) a PORSCHE C30...
...akurát tie novšie požiadavky na "Aftertreatment compatibility" a "Fuel economy" sú konkrétne mne na nič - tam sa vyzúria tí, čo bojujú s ekologickými "vymoženosťami" (rozumej problémovými a polozbytočnými technológiami) na výfukovej strane...
Naposledy upravil(a) FF dne čtv pro 26, 2013 13:06, celkem upraveno 10 x.