"Kvalita" nafty...
Moderátor: Colommbo
Re: "Kvalita" nafty...
Pokud tím má být naznačeno, že nutno naftu trochu odmastit acetonem, ale zase ne až moc, tudíž je pro sichr třeba přidat olej do dvoutaktu (takhle si ta aditiva někteří zřejmě představují), tak ano.
Re: "Kvalita" nafty...
Pitris: Kromě toho bych být Tebou na litr nafty dal 0,00026l acetonu
Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l.
Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l.
Re: "Kvalita" nafty...
Tady nejde o odmasteni ale o zmenu povrchoveho napeti nafty a tim k lepsimu spalovani.Jerry3 píše:Pokud tím má být naznačeno, že nutno naftu trochu odmastit acetonem, ale zase ne až moc, tudíž je pro sichr třeba přidat olej do dvoutaktu (takhle si ta aditiva někteří zřejmě představují), tak ano.
Touto koncentraci (1:5000) si tvoje zena ani za tyden nesmyje lack s nechtu
Re: "Kvalita" nafty...
Změna hodnoty sigmy kvůli "lepšímu spalování" pomocí acetonu poměrem 1:5000 u výsledného média, které projde vstřikovacím zařízením vyvíjejícím dnes tlak i přes 2000 barů a způsobujícím šokový nárůst teploty stlačovaného média, to mi připadá z kategorie fantasmagorií typu Herbalife či (v současnosti) Jeunesse.
Re: "Kvalita" nafty...
Ad1) když cituješ, klikneš na "citovat", a ne odpovědět....riml píše:Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l.
Ad2) a já do nafty nic dávat nebudu bo mám auto na benzin a ne kamna na naftu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: "Kvalita" nafty...
Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
To je dobry!
Napisto vsem vyrobcum co prodavaji pripravky na cisteni a udrzovani vstrikovaci soustavy.
Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
A uz,prosim,nepis sve nicim nepodlozene ani nevyzkousene nazory na "pancovani".
Az budes mit delsi zkusenost s podobnym,rad si to prectu.
Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!
To je dobry!
Napisto vsem vyrobcum co prodavaji pripravky na cisteni a udrzovani vstrikovaci soustavy.
Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
A uz,prosim,nepis sve nicim nepodlozene ani nevyzkousene nazory na "pancovani".
Az budes mit delsi zkusenost s podobnym,rad si to prectu.
Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!
Re: "Kvalita" nafty...
Dik za radu!Pitris píše:Ad1) když cituješ, klikneš na "citovat", a ne odpovědět....riml píše:Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l.
Ad2) a já do nafty nic dávat nebudu bo mám auto na benzin a ne kamna na naftu....
Re: "Kvalita" nafty...
riml píše:Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
To je dobry!
Napisto vsem vyrobcum co prodavaji pripravky na cisteni a udrzovani vstrikovaci soustavy.
Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
A uz,prosim,nepis sve nicim nepodlozene ani nevyzkousene nazory na "pancovani".
Az budes mit delsi zkusenost s podobnym,rad si to prectu.
Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!
P.S.: Proč se nemohu zbavit podezření, že už jsi tu přinejmenším jednou byl, jen s něčím trochu jiným...
Re: "Kvalita" nafty...
To není podezření. To je fakt. Už tu byl s tím že stačí additiv do oleje a ten je 60 tkm jak víno Tak teď jen jiný additiv pro změnu do nafty....
Ale s tou změnou povrchového napětí nafty a jejího vlivu teda boduje A je šikovnej - už umí citovat
Ale s tou změnou povrchového napětí nafty a jejího vlivu teda boduje A je šikovnej - už umí citovat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: "Kvalita" nafty...
Norma TC-WIII je norma pre vodou chladené 2T lodné motory-oproti predošlým normám výrazne znižuje zanášanie sviečok nespálitelnými usadeninami,teda je bezpopolový. S JASO ani API to nemá nič spoločné. T olej do nafty som pridával v pomere 1:200 až 1:250,na spotrebu to žiadny vplyv nemalo,taktiež ani na dymivost. Malo to výrazný vplyv na hlučnost vstrekovačov. Do áut s DPF je to problém,takmer všetky oleje obsahuju popolček,akrem zopár olejov TC-WIII. V nejakej téme na tomto fore som sa tomu venoval a napísal podiel popolčeka v oleji. Vzhladom k vysokému podielu MERO v palive ale podla mna už na mazivost nemá velký význam pridávat 2T. Rozhodne by som tam nedával karbonovu továren M2T
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: "Kvalita" nafty...
Pro "malého chemika" , rádoby světáka (způsobem vyjadřování se zcela zbytečným nadužíváním cizích slov - aby to tzv. "vypadalo učeněji" ), který bohužel ani trochu nechápe smysl psaného textu:riml píše:Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
… Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
… Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!
- v žádném případě jsem nenaznačil, "že tlak ve vstřikování vše zařídí";
- naopak jsem se snažil naznačit, že zásadní změna fyzikálních podmínek má nezanedbatelný vliv na hodnotu sigmy - na rozdíl od zcela zanedbatelného vlivu minimalistického přídavku acetonu, který navíc za mnou zmíněných podmínek "vypadne" z oné směsky jako úplně první.
Ale všechno marný, komu není shůry dáno...
Re: "Kvalita" nafty...
Není to ani tak o kvalitě, jako o mrazuvzdornosti https://www.garaz.cz/clanek/zimni-nafta ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: "Kvalita" nafty...
Ano,na spotrebe je to temer nic,ale musim oponovat co se aut s FAP tyka.Brembo píše:Norma TC-WIII je norma pre vodou chladené 2T lodné motory-oproti predošlým normám výrazne znižuje zanášanie sviečok nespálitelnými usadeninami,teda je bezpopolový. S JASO ani API to nemá nič spoločné. T olej do nafty som pridával v pomere 1:200 až 1:250,na spotrebu to žiadny vplyv nemalo,taktiež ani na dymivost. Malo to výrazný vplyv na hlučnost vstrekovačov. Do áut s DPF je to problém,takmer všetky oleje obsahuju popolček,akrem zopár olejov TC-WIII. V nejakej téme na tomto fore som sa tomu venoval a napísal podiel popolčeka v oleji. Vzhladom k vysokému podielu MERO v palive ale podla mna už na mazivost nemá velký význam pridávat 2T. Rozhodne by som tam nedával karbonovu továren M2T
Podle laborTestu jak v Rakousku tak v Nemecku shori 2T-Öl cisteji nez Diesel.Prirozene zalezi na oleji!
V zadnem pripade syntheticky!!
Pokud bys mel zajem,dam ti link na vysledky testu,kdy pri Koncentraci,myslim, 1:50 !!! behem nekolika hodin Laufzeit(jak je to cesky?) to vycistilo zakarbonovane vstriky.Tato brutalni methoda se doporucuje jen vyjimecne!Ja vim,na Internetu je napsano vsechno mozne ale tenhle clovek provadel testy na verohodnych Laboratorich a vse bylo potvrzeno!Pri 1 : 200 minimalni zaneseni FAP,zadny vliv na vykon,nehaklivy na predavkovani,tim myslim rozmezi mezi 1 : 250 - 1 : 180.
Tento Additiv prave snizuje nezadouci projevy Dieselu s MERO,kde jiste vis,ze pokud mozne,se kazdy snazi Diesel bez Bio tankovat.
Co se popilku tyka,ten zustane vzdy!Spali se saze a popilek z nich zustane v FAP.
Tady ten Link.Je to sice dlouhe a nemecky,snad ti pomuze Google pokud nemecky nemluvis.
Je to ten prispevek od "monza3cdti".Opravdu zajimave.Muzes prolistovat i dalsi stranky.
https://www.motor-talk.de/forum/omxxx-2 ... l?page=605
Re: "Kvalita" nafty...
A ted mi ty inteligente rekni,kterym cizim slovum si nerozumel!Jerry3 píše:Pro "malého chemika" , rádoby světáka (způsobem vyjadřování se zcela zbytečným nadužíváním cizích slov - aby to tzv. "vypadalo učeněji" ), který bohužel ani trochu nechápe smysl psaného textu:riml píše:Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
… Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
… Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!
- v žádném případě jsem nenaznačil, "že tlak ve vstřikování vše zařídí";
- naopak jsem se snažil naznačit, že zásadní změna fyzikálních podmínek má nezanedbatelný vliv na hodnotu sigmy - na rozdíl od zcela zanedbatelného vlivu minimalistického přídavku acetonu, který navíc za mnou zmíněných podmínek "vypadne" z oné směsky jako úplně první.
Ale všechno marný, komu není shůry dáno...
Re: "Kvalita" nafty...
Ty bejku, to je větší chemik jako já, to jsem teda břídil.
Jerry3, konečně tě internetový bůh vyslyšel, a poslal ti dalšího koncerňáka diskutovat.
Jerry3, konečně tě internetový bůh vyslyšel, a poslal ti dalšího koncerňáka diskutovat.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50