Oleje.cz

 

"Kvalita" nafty...

Diskuze o palivech

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Jerry3 » čtv lis 01, 2018 16:36

Pokud tím má být naznačeno, že nutno naftu trochu odmastit acetonem, ale zase ne až moc, tudíž je pro sichr třeba přidat olej do dvoutaktu (takhle si ta aditiva někteří zřejmě představují), tak ano. :mrgreen:
Jerry3
 
Příspěvky: 9834
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod riml » čtv lis 01, 2018 16:40

Pitris: Kromě toho bych být Tebou na litr nafty dal 0,00026l acetonu :P

Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l. :D
riml
 

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod riml » čtv lis 01, 2018 16:48

Jerry3 píše:Pokud tím má být naznačeno, že nutno naftu trochu odmastit acetonem, ale zase ne až moc, tudíž je pro sichr třeba přidat olej do dvoutaktu (takhle si ta aditiva někteří zřejmě představují), tak ano. :mrgreen:


Tady nejde o odmasteni ale o zmenu povrchoveho napeti nafty a tim k lepsimu spalovani.
Touto koncentraci (1:5000) si tvoje zena ani za tyden nesmyje lack s nechtu :D
riml
 

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Jerry3 » čtv lis 01, 2018 16:59

Změna hodnoty sigmy kvůli "lepšímu spalování" pomocí acetonu poměrem 1:5000 u výsledného média, které projde vstřikovacím zařízením vyvíjejícím dnes tlak i přes 2000 barů a způsobujícím šokový nárůst teploty stlačovaného média, to mi připadá z kategorie fantasmagorií typu Herbalife či (v současnosti) Jeunesse. :twisted:
Jerry3
 
Příspěvky: 9834
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Pitris » čtv lis 01, 2018 17:23

riml píše:Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l. :D

Ad1) když cituješ, klikneš na "citovat", a ne odpovědět....
Ad2) a já do nafty nic dávat nebudu bo mám auto na benzin a ne kamna na naftu....
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22599
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod riml » čtv lis 01, 2018 17:31

Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
To je dobry!
Napisto vsem vyrobcum co prodavaji pripravky na cisteni a udrzovani vstrikovaci soustavy.
Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi :lol:

A uz,prosim,nepis sve nicim nepodlozene ani nevyzkousene nazory na "pancovani".
Az budes mit delsi zkusenost s podobnym,rad si to prectu.
Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!
riml
 

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod riml » čtv lis 01, 2018 17:32

Pitris píše:
riml píše:Dej klidne 0,1l na litr nafty,to bude sranda!
Bezne se dava pomer 1:4-5000.
A tad pocitej,kolik to je na 1l. :D

Ad1) když cituješ, klikneš na "citovat", a ne odpovědět....
Ad2) a já do nafty nic dávat nebudu bo mám auto na benzin a ne kamna na naftu....


Dik za radu!
riml
 

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Jerry3 » čtv lis 01, 2018 17:33

riml píše:Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
To je dobry!
Napisto vsem vyrobcum co prodavaji pripravky na cisteni a udrzovani vstrikovaci soustavy.
Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi :lol:

A uz,prosim,nepis sve nicim nepodlozene ani nevyzkousene nazory na "pancovani".
Az budes mit delsi zkusenost s podobnym,rad si to prectu.
Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!

:wink: :lol: :P :twisted: :mrgreen:

P.S.: Proč se nemohu zbavit podezření, že už jsi tu přinejmenším jednou byl, jen s něčím trochu jiným... 8)
Jerry3
 
Příspěvky: 9834
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Pitris » čtv lis 01, 2018 17:54

To není podezření. To je fakt. Už tu byl s tím že stačí additiv do oleje a ten je 60 tkm jak víno :) Tak teď jen jiný additiv pro změnu do nafty....:P
Ale s tou změnou povrchového napětí nafty a jejího vlivu teda boduje :wink: A je šikovnej - už umí citovat :mrgreen:
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22599
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Brembo » čtv lis 01, 2018 17:54

Norma TC-WIII je norma pre vodou chladené 2T lodné motory-oproti predošlým normám výrazne znižuje zanášanie sviečok nespálitelnými usadeninami,teda je bezpopolový. S JASO ani API to nemá nič spoločné. T olej do nafty som pridával v pomere 1:200 až 1:250,na spotrebu to žiadny vplyv nemalo,taktiež ani na dymivost. Malo to výrazný vplyv na hlučnost vstrekovačov. Do áut s DPF je to problém,takmer všetky oleje obsahuju popolček,akrem zopár olejov TC-WIII. V nejakej téme na tomto fore som sa tomu venoval a napísal podiel popolčeka v oleji. Vzhladom k vysokému podielu MERO v palive ale podla mna už na mazivost nemá velký význam pridávat 2T. Rozhodne by som tam nedával karbonovu továren M2T
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
 
Příspěvky: 1988
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Jerry3 » pát lis 02, 2018 7:35

riml píše:Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
… Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
… Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!

Pro "malého chemika" :mrgreen: , rádoby světáka :twisted: (způsobem vyjadřování se zcela zbytečným nadužíváním cizích slov - aby to tzv. "vypadalo učeněji" :P ), který bohužel ani trochu nechápe smysl psaného textu:
- v žádném případě jsem nenaznačil, "že tlak ve vstřikování vše zařídí";
- naopak jsem se snažil naznačit, že zásadní změna fyzikálních podmínek má nezanedbatelný vliv na hodnotu sigmy - na rozdíl od zcela zanedbatelného vlivu minimalistického přídavku acetonu, který navíc za mnou zmíněných podmínek "vypadne" z oné směsky jako úplně první. :idea:

Ale všechno marný, komu není shůry dáno... :(
Jerry3
 
Příspěvky: 9834
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Pitris » sob lis 03, 2018 11:58

Není to ani tak o kvalitě, jako o mrazuvzdornosti https://www.garaz.cz/clanek/zimni-nafta ... &source=hp
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22599
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod riml » ned lis 11, 2018 19:17

Brembo píše:Norma TC-WIII je norma pre vodou chladené 2T lodné motory-oproti predošlým normám výrazne znižuje zanášanie sviečok nespálitelnými usadeninami,teda je bezpopolový. S JASO ani API to nemá nič spoločné. T olej do nafty som pridával v pomere 1:200 až 1:250,na spotrebu to žiadny vplyv nemalo,taktiež ani na dymivost. Malo to výrazný vplyv na hlučnost vstrekovačov. Do áut s DPF je to problém,takmer všetky oleje obsahuju popolček,akrem zopár olejov TC-WIII. V nejakej téme na tomto fore som sa tomu venoval a napísal podiel popolčeka v oleji. Vzhladom k vysokému podielu MERO v palive ale podla mna už na mazivost nemá velký význam pridávat 2T. Rozhodne by som tam nedával karbonovu továren M2T


Ano,na spotrebe je to temer nic,ale musim oponovat co se aut s FAP tyka.
Podle laborTestu jak v Rakousku tak v Nemecku shori 2T-Öl cisteji nez Diesel.Prirozene zalezi na oleji!
V zadnem pripade syntheticky!!
Pokud bys mel zajem,dam ti link na vysledky testu,kdy pri Koncentraci,myslim, 1:50 !!! behem nekolika hodin Laufzeit(jak je to cesky?) to vycistilo zakarbonovane vstriky.Tato brutalni methoda se doporucuje jen vyjimecne!Ja vim,na Internetu je napsano vsechno mozne ale tenhle clovek provadel testy na verohodnych Laboratorich a vse bylo potvrzeno!Pri 1 : 200 minimalni zaneseni FAP,zadny vliv na vykon,nehaklivy na predavkovani,tim myslim rozmezi mezi 1 : 250 - 1 : 180.
Tento Additiv prave snizuje nezadouci projevy Dieselu s MERO,kde jiste vis,ze pokud mozne,se kazdy snazi Diesel bez Bio tankovat.
Co se popilku tyka,ten zustane vzdy!Spali se saze a popilek z nich zustane v FAP.
Tady ten Link.Je to sice dlouhe a nemecky,snad ti pomuze Google pokud nemecky nemluvis.
Je to ten prispevek od "monza3cdti".Opravdu zajimave.Muzes prolistovat i dalsi stranky.
https://www.motor-talk.de/forum/omxxx-2 ... l?page=605
riml
 

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod riml » ned lis 11, 2018 19:38

Jerry3 píše:
riml píše:Takze nejake zakarbonovani vstriku je podle tebe a tve definice absolut nemozne.
… Asi si neuvedomuji,ze jsou fantasmagori a ze tlak ve vstrikovani vlastne vse zaridi
… Zatim je to jen tvoje nejaka,nekde vyctena theorie.
Ja to mam v praxi vyzkousene! Jasny?!

Pro "malého chemika" :mrgreen: , rádoby světáka :twisted: (způsobem vyjadřování se zcela zbytečným nadužíváním cizích slov - aby to tzv. "vypadalo učeněji" :P ), který bohužel ani trochu nechápe smysl psaného textu:
- v žádném případě jsem nenaznačil, "že tlak ve vstřikování vše zařídí";
- naopak jsem se snažil naznačit, že zásadní změna fyzikálních podmínek má nezanedbatelný vliv na hodnotu sigmy - na rozdíl od zcela zanedbatelného vlivu minimalistického přídavku acetonu, který navíc za mnou zmíněných podmínek "vypadne" z oné směsky jako úplně první. :idea:

Ale všechno marný, komu není shůry dáno... :(


A ted mi ty inteligente rekni,kterym cizim slovum si nerozumel! :lol:
riml
 

Re: "Kvalita" nafty...

Příspěvekod Hombre » ned lis 11, 2018 20:25

Ty bejku, to je větší chemik jako já, to jsem teda břídil.
Jerry3, konečně tě internetový bůh vyslyšel, a poslal ti dalšího koncerňáka diskutovat.
Mondeo 2.0L 16V, Valvoline Durablend 10W-40
BMW R 1100 RT - Brumla, Valvoline All-Climate 20W-50
Hombre
 
Příspěvky: 1649
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Paliva

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků