"Kvalita" nafty...
Moderátor: Colommbo
Re: "Kvalita" nafty...
Ahoj,
Chyba v palivu může a nemusí být, to samé na mechanice vstřikovací soustavy. O tom teď můžu jen polemizovat....
Každopádně už to nebudu krmit vifem na úkor mého komfortu a budu tankovat nějaký ten "zlatý stred" jako omv.
S autem si troufnu říct, že jezdím normálně. Ne pomalu, ne rychle. Jezdim z 90% dálnice a tempem 130/140. Občas (2-3x do roka) táhne karavan, vozík písku nebo štěrku. Ale že bych to drtil v levým s plynem podlaze tak to ne. Občas to protahnu ale jelikož diesel není závodní stroj tak to ani nijak nehonim. Za sebe bych to nazval standardním užíváním.
Samozřejmě budu taky doufat, že chyba ve vstřikovačích nebo jiném komponentu byla exces a za dalších 100tis mě to nepotká.
PS. Mohla by mít najeto ještě víc, jen občas v práci dostanu auto na soukr. Užívání takže pár tisíc km sem ještě ušetřil
Chyba v palivu může a nemusí být, to samé na mechanice vstřikovací soustavy. O tom teď můžu jen polemizovat....
Každopádně už to nebudu krmit vifem na úkor mého komfortu a budu tankovat nějaký ten "zlatý stred" jako omv.
S autem si troufnu říct, že jezdím normálně. Ne pomalu, ne rychle. Jezdim z 90% dálnice a tempem 130/140. Občas (2-3x do roka) táhne karavan, vozík písku nebo štěrku. Ale že bych to drtil v levým s plynem podlaze tak to ne. Občas to protahnu ale jelikož diesel není závodní stroj tak to ani nijak nehonim. Za sebe bych to nazval standardním užíváním.
Samozřejmě budu taky doufat, že chyba ve vstřikovačích nebo jiném komponentu byla exces a za dalších 100tis mě to nepotká.
PS. Mohla by mít najeto ještě víc, jen občas v práci dostanu auto na soukr. Užívání takže pár tisíc km sem ještě ušetřil
Škoda Scala 1.6TDi DGTA, DSG7 DQ200
VAG 0w30/Shell AV-L 0w30
VAG 0w30/Shell AV-L 0w30
Re: "Kvalita" nafty...
Už jen to, že jsi tankoval různě by mělo eliminovat právě možné závady na vstřikovačích apod. Já taky tankuji po různu, ale vždy ověřené značky, benzina, omv, shell,mol, eurooil i globus. Tankuji jak obyc tak prémii. Mám najeto 236 tisíc km za cca 6,5 let a zatím jsem neměl žádný problém co se paliva týče. Nicméně je to hyundai, taky 1.6
Pracovní Hyundai i30 1.6 crdi, rv.2016.
Rodinné Škoda Kodiaq 2.0tdi 110kw, 2022.
Rodinné Škoda Kodiaq 2.0tdi 110kw, 2022.
Re: "Kvalita" nafty...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1825
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: "Kvalita" nafty...
Ekodebilismus.. kam až toto dojde? Nafta bez nafty a benzín bez benzínu?
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: "Kvalita" nafty...
Kam dôjde elektrodebilita...
Nádej je - "atómové" autobatérie na desiatky rokov no to ak sa podarí, potrvá dlhé roky.
Dúfam, že si ešte dlho užijeme spaľováky - hoci na e-palivá no viem si predstaviť bezstarostné vozenie v elektromobile, v ktorom netreba tŕpnuť či dôjde.
Nádej je - "atómové" autobatérie na desiatky rokov no to ak sa podarí, potrvá dlhé roky.
Dúfam, že si ešte dlho užijeme spaľováky - hoci na e-palivá no viem si predstaviť bezstarostné vozenie v elektromobile, v ktorom netreba tŕpnuť či dôjde.
Re: "Kvalita" nafty...
Do švestek, víc jim nedávám. Už ani Němci si nenechají donekonečna srát na hlavu. Konec PŠM.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: "Kvalita" nafty...
Ahoj mame v meste orlen bez obsluhy.
Odkiaľ beru naftu?
Vychod SR.
Odkiaľ beru naftu?
Vychod SR.
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Re: "Kvalita" nafty...
Orlen berie od Slovnaftu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: "Kvalita" nafty...
Znovu musim potvrdit moji zkusenost s KM Prona Disel+ . Nechci delat reklamu ale dojezd je vyssi a i palivovy filtr
cistsi nez kdyz jsem tankoval u EO.
cistsi nez kdyz jsem tankoval u EO.
Re: "Kvalita" nafty...
Veľa ľudí malo problémy v poslednej dobe s omv maxxmotion.
Bola akcia ze maxxmotion za cenu klasickej.
Bola akcia ze maxxmotion za cenu klasickej.
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: "Kvalita" nafty...
Na naftu nejezdím, ale už před lety se psalo, že nafta MaxxMotion má mazivost tak na hraně. Jak je tomu dnes...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: "Kvalita" nafty...
To by ma zaujímalo akí ľudia , koľko ľudí a aké problémy.
Túto akciu som tento rok využíval znovu a znovu sa mi potvrdilo, že na žiadnu inú naftu , ani v porovnaní bežnej nafty v kombinácii s rôznymi aditívami, nejazdí auto tak dobre a ochotne za plynom , ako na Maxxmotion.
V rámci pokusu som schválne prestriedal medzi dvoma tankovaniami Maxxa, jednu plnú nádrž nafty od siete púmp , ktorá aditivuje vifom, ten rozdiel bol až neuveriteľne znatelný, negatívne.
Tá mazivosť, bola kedysi interne definovaná max 400, práve preto, aby aj po započítaní chyby merania oderu, ktorá je 60, stále plnila normu (460). Kdežto bežná nafta bez bio, môže mať kľudne aj 520 a normou prejde (napr. taký Eurooil , pokiaľ príde s 0% bio a bežný užívateľ nepridáva nič vlastné).
Ten predpis 400 je platný asi stále, otázne je, nakoľko napr v SR by mali mať všetky nafty určitý podiel repky, nebude vďaka tomu mazivosť už lepšia. Bohužiaľ testy chýbajú. Dlhodobo
OctaviaIII Combi 1.6TDI 81KW 2016, Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30, Wynns Supremium
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Leto: Nokian Wetproof
Zima: BFGoodrich g-Force Winter2
Honda Jazz 1.3iDSi 61KW CVT 2006, 5W40, Motul Stabilizer
ex OctaviaII 1.9TDI,ARAL Hightronic 5W40
Re: "Kvalita" nafty...
Ahoj, ano potvrzuji to co píše sosko !
Re: "Kvalita" nafty...
s maxxem mam taky dobrou zkusenost, kdyz neberu ten, tak beru km- pronu bez bio a nekdy to redim i aditivovanym dieslem od ona, v zahranici pak BP diesel ultimate…tohle autu vyhovuje… EO mu moc nechutnal, musel jsem hodne aditivovat….
problem s maxxem jsem zaznamenal max u Kubrta, kdo dalsi mel problem? v jeho pripade to spis prisuzuji, ze celou dobu jezdi na normalni naftu, aditiva tam nedolejva a i mot. olej tak casto jako uzivatele zdejsiho fora nemeni, tak se pak u auta, co ma dost nalitano muze klidne stat, ze plne aditivovana nafta rozpusti nastradanej bordel a pak se neco pokazi… u zahnojenejch aut asi neni moc vhodne rovnou skocit na kontinualni provoz na plne aditivovane nafte… chce to cistit postupne
jinak mazivost naft bez bio i maxxe lze zlepsit dodatecnou aditivaci ci jak to nekdy resim ja, i pridavkem trochu nafty s bio (FAME) do nadrze, at vysledny mix je kolem 2%
z aditiv testuju aktualne bishopa, vif moc nepouzivam, prislo mi ze auto po nem jezdilo hur, dobrou zkusenost mam ale s millersem
problem s maxxem jsem zaznamenal max u Kubrta, kdo dalsi mel problem? v jeho pripade to spis prisuzuji, ze celou dobu jezdi na normalni naftu, aditiva tam nedolejva a i mot. olej tak casto jako uzivatele zdejsiho fora nemeni, tak se pak u auta, co ma dost nalitano muze klidne stat, ze plne aditivovana nafta rozpusti nastradanej bordel a pak se neco pokazi… u zahnojenejch aut asi neni moc vhodne rovnou skocit na kontinualni provoz na plne aditivovane nafte… chce to cistit postupne
jinak mazivost naft bez bio i maxxe lze zlepsit dodatecnou aditivaci ci jak to nekdy resim ja, i pridavkem trochu nafty s bio (FAME) do nadrze, at vysledny mix je kolem 2%
z aditiv testuju aktualne bishopa, vif moc nepouzivam, prislo mi ze auto po nem jezdilo hur, dobrou zkusenost mam ale s millersem
Re: "Kvalita" nafty...
Ja osobne som s maxxmotion tiež spokojný.
Sťažovali sa ľudia na Facebooku, ktorí tankovali v Humennom na OMV 28.3., asi posledné zásoby zimnej nafty. (bola za cenu obyčajnej).
Ta benzínka je v meste, malý odliv, nechodia tam kamióny tankovat.
Ináč ja osobne najviac km prejdem na OMV nafte, vraj je ale rovnaká ako Slovnaft.
Každú druhú nadrz dávam maxxmotion, striedam s obyčajnou a k nej dávam vif.
Sťažovali sa ľudia na Facebooku, ktorí tankovali v Humennom na OMV 28.3., asi posledné zásoby zimnej nafty. (bola za cenu obyčajnej).
Ta benzínka je v meste, malý odliv, nechodia tam kamióny tankovat.
Ináč ja osobne najviac km prejdem na OMV nafte, vraj je ale rovnaká ako Slovnaft.
Každú druhú nadrz dávam maxxmotion, striedam s obyčajnou a k nej dávam vif.
Volkswagen Passat 2018 2.0 TDI DSG7
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30
Leto: Ravenol VMP 5W-30
Zima: Ravenol VSW 0W-30