kvalita benzinu
Moderátor: Colommbo
Re: kvalita benzinu
Nemám v úmysle nikomu vnucovať svoj pohľad na túto tému.. ak máte pocit, že vám to niekedy ide lepšie po natankovaní iného paliva, tak ok
No kiežby mal niekto chuť a čas si to raz overiť na MAHE..
No kiežby mal niekto chuť a čas si to raz overiť na MAHE..
Re: kvalita benzinu
A kam sa tam ten benzín leje? -> Maha MH-C9000
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: kvalita benzinu
dobre tak sa zasmejem
Re: kvalita benzinu
Já se přikláním spíše tomu, že u vyššího výkonu výrazněji pocítíte kvalitu benzínu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: kvalita benzinu
Kvalitu benzínu jsem registroval např. u Cordoby 1.4 44kW i u C4P 88kW.A volnoběh mě tedy zajímá hodně,jestli něco nesnáším tak to,když motor běží jak bába po hrázi.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: kvalita benzinu
To bude asi znackou auta nie benzinomlengy60 píše:...jestli něco nesnáším tak to,když motor běží jak bába po hrázi.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: kvalita benzinu
Některá auta jsou na palivo blbuvzdorné, jako nyní to moje konstruované na Ba 91. Dávám to nejlepší např. Verva 100 ne kvůli zbytečným oktanům ale kvůli co nejmenšímu obsahu eko sajrajtů v palivech. Od prosince teda hlavně lpg. D4-D ať v garáži odpočívá a nemusí jezdit na "německou" NM.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: kvalita benzinu
Když to není vyloženě špatnej benzin (třeba s vodou - to pak nejede vůbec), tak za sebe po zkušenostech s autem i s motorkou bych řekl že možná naopak: když Ti chybí dva koně z padesáti tak to poznáš spíš než když chybí čtyři ze sta....tonny píše:Já se přikláním spíše tomu, že u vyššího výkonu výrazněji pocítíte kvalitu benzínu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: kvalita benzinu
My se o tom, už tedy hodně dávno, bavili na Barum ralye a právě jeden soutěžák, kamoš, mi to tehdy vysvětloval. Možná to ale on lépe cítí. Každopádně nebudu kupovat špatné PHM a myslet, si, že VIF z toho udělá prémiovku. Určitě ale pomůže.
Jo a změna výkonu nemusí být lineární.
Jo a změna výkonu nemusí být lineární.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: kvalita benzinu
Tak to určitě ne Říkám, když nenatřefíš na "pančovanej" beneli tak to co vezmeš v podstatě u kterékoliv pumpy - pomíjím teď starý benzin, tak normu plnit bude. Jde o to, jak
Z hlediska aditivace/mazivosti. Viz test benzinů ve SM, kdy norma požaduje 780 jednotek a míň: jsou benziny s 760, ale i se 400, a s VIFem to "vyšplhalo" na hodně dobrých 260.
Z hlediska aditivace/mazivosti. Viz test benzinů ve SM, kdy norma požaduje 780 jednotek a míň: jsou benziny s 760, ale i se 400, a s VIFem to "vyšplhalo" na hodně dobrých 260.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: kvalita benzinu
Hele ty rypoune, mně běží motor v pohodě.jerome píše:To bude asi znackou auta nie benzinomlengy60 píše:...jestli něco nesnáším tak to,když motor běží jak bába po hrázi.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: kvalita benzinu
Za dobu, co jezdím se slušnými motory ( ) jsem rozdíly v kvalitě benzínu pocítil dvakrát a oba případy se týkaly ještě předchozího áčkového dualramu 2.6i R6 - asi před dvanácti lety jsem kdesi za Slavkovem natankoval plnou u nějaké (levné) no-name pumpy a než jsem nádrž vyjel, studený motor chytal vždy až napodruhé, do té doby i potom vždy napoprvé. A při jedné cestě na Šumavu jsem se jen tak cvičně plácl přes kapsu a u shellky za Cukrákem nabral plnou nádrž nějakého V-Power Racing - Omča pak jela fakt jak závodní kuna, ale spíš to bylo v mojí hlavě... Je fakt, že už dlouho tankuju jen "osvědčené" značky (Eurooil a Benzina, semtam MOL), aditivuju a pumpy ONO míjím...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kvalita benzinu
A kdybys na tom onu nabral a naaditivoval, tak jsi na tom stejně
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: kvalita benzinu
Většina to tvrdí. Ale ta firma je mi nějak proti srsti, takže moji Omču u jejich stojanu nikdo neuvidí.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kvalita benzinu
Ono asi bude záležet čerpačka od čerpačky. Kolikrát je v pokutách ČOI nějaký Ono, ale povětšinou se jedná o notoricky se opakující kusy. Například Ono v Teplicích jsem tam neviděl nikdy, nemám důvod tam netankovat, když jedu kolem. Výtoč tam musí mít nesmyslnou, stojí tam nepřetržitě fronty, tankujou tam ve velkym i dederóni (každej tam má snad povinně kanystr s sebou)
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40