caute, chcem sa spytat co vsetko by som si mal dat skontrolovat a vymenit na aute pri kontrole
ide o skoda octavia 1.9tdi, r2000, najazdenych 122.000
po kolkych tis.km treba menit vzduchovy,palivovy filter atd?
nejdem do skodackeho servisu tak preto sa pytam naco vsetko nezabudnut
moc dik
kontrola celeho auta
Moderátor: Colommbo
Re: kontrola celeho auta
hawkeue píše:caute, chcem sa spytat co vsetko by som si mal dat skontrolovat a vymenit na aute pri kontrole
ide o skoda octavia 1.9tdi, r2000, najazdenych 122.000
po kolkych tis.km treba menit vzduchovy,palivovy filter atd?
nejdem do skodackeho servisu tak preto sa pytam naco vsetko nezabudnut
moc dik
Všechny úkony bývají uvedeny s plánu údržby v servisní knížce. Nemá-li vozidlo servisku, bývá někde problém (zejména v autobazaru ) a těch obvyklých tacho 90-130 tisíc co mají všechna bazarová auta bude z říše snů.
Devítileté té-dé-í bude mít 120 000 jedině tehdy, lze-li tuto cifru prokazatelně zdokladovat.
V tomhle věku mívají tak 200-250 000, jsou to auta kupovaná firmami, lidmi co hodně najezdí a nevadí jím kadle-kadle klapání a také spořílky, kteří mj. často LI spoří i na údržbě.
Jestli tomu vůbec nerozumíš, nech to na servisákovi!
Není-li průkazný záznam o výměně rozvodů (řemen, kladky, vasrpumpa) kterou osobně doporučuji maximálně každých 100 000 km, je zapotřebí prvotně udělat tuto věc.
Re: kontrola celeho auta
servisnu ma, 120.000 ma najazdenych na 100% - kupovane s ocovej firmy...btw: ako 9r malo 88tisicWolodyjowski píše:hawkeue píše:caute, chcem sa spytat co vsetko by som si mal dat skontrolovat a vymenit na aute pri kontrole
ide o skoda octavia 1.9tdi, r2000, najazdenych 122.000
po kolkych tis.km treba menit vzduchovy,palivovy filter atd?
nejdem do skodackeho servisu tak preto sa pytam naco vsetko nezabudnut
moc dik
Všechny úkony bývají uvedeny s plánu údržby v servisní knížce. Nemá-li vozidlo servisku, bývá někde problém (zejména v autobazaru ) a těch obvyklých tacho 90-130 tisíc co mají všechna bazarová auta bude z říše snů.
Devítileté té-dé-í bude mít 120 000 jedině tehdy, lze-li tuto cifru prokazatelně zdokladovat.
V tomhle věku mívají tak 200-250 000, jsou to auta kupovaná firmami, lidmi co hodně najezdí a nevadí jím kadle-kadle klapání a také spořílky, kteří mj. často LI spoří i na údržbě.
Jestli tomu vůbec nerozumíš, nech to na servisákovi!
Není-li průkazný záznam o výměně rozvodů (řemen, kladky, vasrpumpa) kterou osobně doporučuji maximálně každých 100 000 km, je zapotřebí prvotně udělat tuto věc.
rozvodove remene boli menene pri 90tis.
do servisu chodilo pravidelne do tych 85tis km...pomimo servisu zatial len olej a tlmice menene
prave preto sa pytam ze co povedat mechanikovi co mi ma pozriet a naco sa zamerat...
cize pelovy,vzduchovy a palivovy urcite...
Re: kontrola celeho auta
Pak není co řešit, olej v motoru včetně filtru, palivák, vzduchový..na zvedáku zkusit vůle na podvozku a v ložiskách, mrknout na stav výfukového potrubí a brzdových desek ..při těchto km a předchozím servisu není co řešit.
Rutinní servis tak do dvou hodin.
Rutinní servis tak do dvou hodin.
Já bych to ještě nechal tzv. pro jistotu projet někým, kdo má s těmito vozy bohaté zkušenosti, zejména z pohledu srovnání různých kusů. Chronickým problémem koncernových TDI motorů je totiž vadná váha vzduchu, kterou neodhalí ani elektronický tester, natož pak stálý uživatel, který s jiným autem stejného typu nikdy nejel a postupného zhoršování výkonových paramerů motoru není schopen si všimnout.