Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
velmi zriedka stretnem auto na lane, mozno raz rocne. cez vikend, stara octa taha novu.
je to zvlastny pohlad, no nejak tam dava zmysel argument o lacnom servise.
ten isty den, koncernactvo--u nas pri cinzaku parkovanie, male jednosmerky..
morbidne obezny typek zablokoval ulicku; auto vypnute a prazdne.. zase octa, zblokoval 3 auta.
mohol sa pichnut do boxu, no nie zajebal ulicku. cakali sme kym jeho velicenstvo sa raci zjebat dole schodmi a preparkovat chrochtadlo 1,9tdi
mna fascinuje nekonecna sebeckost a ignoracia okolia..
je to zvlastny pohlad, no nejak tam dava zmysel argument o lacnom servise.
ten isty den, koncernactvo--u nas pri cinzaku parkovanie, male jednosmerky..
morbidne obezny typek zablokoval ulicku; auto vypnute a prazdne.. zase octa, zblokoval 3 auta.
mohol sa pichnut do boxu, no nie zajebal ulicku. cakali sme kym jeho velicenstvo sa raci zjebat dole schodmi a preparkovat chrochtadlo 1,9tdi
mna fascinuje nekonecna sebeckost a ignoracia okolia..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
Ridit, ovladat tram, neni az tak slozite.
T3 a modernizace, maj dva pedály.
T6 a vyse, paku na levou ruku. Jizda brzdy.
KTcka to same.
Škoda 15 a 16 taky na levou ruku.
Pak jsou rozdily v evoluci
Zrychlovac, tyry regulace, polovodice.....
T3 a modernizace, maj dva pedály.
T6 a vyse, paku na levou ruku. Jizda brzdy.
KTcka to same.
Škoda 15 a 16 taky na levou ruku.
Pak jsou rozdily v evoluci
Zrychlovac, tyry regulace, polovodice.....
Re: Koncernak
To neřeš. Já dneska viděl také lano. V pořadí O1 - Mitsubischi .pepoh píše:velmi zriedka stretnem auto na lane, mozno raz rocne. cez vikend, stara octa taha novu.
je to zvlastny pohlad, no nejak tam dava zmysel argument o lacnom servise.
ten isty den, koncernactvo--u nas pri cinzaku parkovanie, male jednosmerky..
morbidne obezny typek zablokoval ulicku; auto vypnute a prazdne.. zase octa, zblokoval 3 auta.
mohol sa pichnut do boxu, no nie zajebal ulicku. cakali sme kym jeho velicenstvo sa raci zjebat dole schodmi a preparkovat chrochtadlo 1,9tdi
mna fascinuje nekonecna sebeckost a ignoracia okolia..
Re: Koncernak
Kdyby si to aspoň napsal správnětorro píše: Já dneska viděl také lano. V pořadí O1 - Mitsubischi .
A jestli v tom Mitsubishi bylo TDI-PD z dílny VW, tak se tomu lanu ani nedivím
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Je vidět, že jsi pochopil, tak je to pořádku.Pitris píše: A jestli v tom Mitsubishi bylo TDI-PD z dílny VW, tak se tomu lanu ani nedivím
Re: Koncernak
Dnes ráno to bylo asi takhle:
- Nastoupil jsem do téměř prázdné tramvaje, poněvadž pasažéry nabrala ta, která mi těsně ujela.
- Tramvaj hned po výjezdu ze zastávky přejíždí výhybku, tudíž se rozjíždí pomalu, ovšem poté, zejména prázdná, docela slušně akceleruje.
- Jelikož jsem seděl vlevo hodně vpředu, viděl jsem skrze prosklení předních dveří oktávkáře jedoucího po "našem" pravém boku, jak se snaží dostat se v momentě, kdy tramvaj jela pomalu přes výhybku, před ní a před čumákem jí to křížem střihnout doleva, do boční ulice.
- Jenže řidič oktávky nějak nezaregistroval, že po projetí výhybky za to tramvaják vzal, a hlavně si nevšiml, že se blíží další tramvaj v protisměru.
- Jelikož mu hrozilo, že se dostane do presu mezi dvě tramvaje, zapíchl to těsně před "mou" tramvají.
- Na to tramvaják okamžitě reagoval použitím nejspíše rychlobrzdy (myslím tu magnetickou mezi soukolími), neboť jsme stáli snad na fleku a já vyletěl ze sedačky na madlo té přede mnou.
Prostě opět ta neuvěřitelná koncerňácká neomalenost, hloupost a nešikovnost!
- Nastoupil jsem do téměř prázdné tramvaje, poněvadž pasažéry nabrala ta, která mi těsně ujela.
- Tramvaj hned po výjezdu ze zastávky přejíždí výhybku, tudíž se rozjíždí pomalu, ovšem poté, zejména prázdná, docela slušně akceleruje.
- Jelikož jsem seděl vlevo hodně vpředu, viděl jsem skrze prosklení předních dveří oktávkáře jedoucího po "našem" pravém boku, jak se snaží dostat se v momentě, kdy tramvaj jela pomalu přes výhybku, před ní a před čumákem jí to křížem střihnout doleva, do boční ulice.
- Jenže řidič oktávky nějak nezaregistroval, že po projetí výhybky za to tramvaják vzal, a hlavně si nevšiml, že se blíží další tramvaj v protisměru.
- Jelikož mu hrozilo, že se dostane do presu mezi dvě tramvaje, zapíchl to těsně před "mou" tramvají.
- Na to tramvaják okamžitě reagoval použitím nejspíše rychlobrzdy (myslím tu magnetickou mezi soukolími), neboť jsme stáli snad na fleku a já vyletěl ze sedačky na madlo té přede mnou.
Prostě opět ta neuvěřitelná koncerňácká neomalenost, hloupost a nešikovnost!
Re: Koncernak
Zato já se teď už nedivím že Ty nechápeš. Když se Ti ztrácí písmenka....torro píše: Je vidět, že jsi pochopil, tak je to pořádku.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Tak jestli na nicotných překlepech stojí svět .....Pitris píše:Zato já se teď už nedivím že Ty nechápeš. Když se Ti ztrácí písmenka....torro píše: Je vidět, že jsi pochopil, tak je to pořádku.
Re: Koncernak
Svět na nich nestojí, to máš pravdu. Ale hodně to napoví o inteligenci a úrovni vzdělání autora....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Á jéje, tady někdo nikdy neudělal chybu
Re: Koncernak
Udělal. Ale umím si to po sobě zkontrolovat.
A už mě nebavíš, měj se
PS: Než odešleš odpověď, tak si ji v náhledu přečti
A už mě nebavíš, měj se
PS: Než odešleš odpověď, tak si ji v náhledu přečti
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Máš pravdu. když už nevím co odpovědět, začnu počítat písmenka.Pitris píše:Svět na nich nestojí, to máš pravdu. Ale hodně to napoví o inteligenci a úrovni vzdělání autora....
Re: Koncernak
Toť typicky koncerňácká reakce!torro píše:Máš pravdu. když už nevím co odpovědět, začnu počítat písmenka.
Re: Koncernak
J3
Preference tram, jsou nesmyslně nastavene. Na ukor chodcu, oststnich ridicu. Kdyz se naučíš cist cocky a jejich predzvesti, zjistis.
Navic kdyz jedou v tram ta sebou, pres rozjezdove vyhybky, musi se pre vyhybkami rozdelit kvuli blokaci. Avsak diky cidlum nejen v troleji, maji stale blokovánou krizovatku. K tomu pripocti i ev protismer.
Kdyz v takovýchto situasich budeš chtít odbocit v daném směru vlevo, neni li semaforem urceno jinak, musis cekat. Dlouho. Pa nastane situace, kdy tram projedou, pomalu, bo do spicekat na vyjimky muzou ma 15Km.h,stane se, ze uz z bocnich smeru nakakuje zluta a zelená. A oni vyrazi. Tram zmizi a zustane tam oktavkar, ktery prekazi.
Protoze vim jak to chodi, krizovatky znam, vim ze tram musi zpomalit pred vyhybkou, rovnez toho využívám.
Autmo i skutrmo. Navic si všimni, kolik tram jezdi na symbol stuj. Nebo kolik jich blokuje krizovatky, aby jina tram vyjela z vedlejsi. A jak si vynucuji prednost používáním praveho blinkru.
Ani jako autousak od stejne fy, odemne žádnou prednost nemeli.
Zkus sledovat nejen provoz okolo, ale i jizdu ridice ky tram.
Ano, tram ma slusnou akceleraci. Zejmena v mistech, kde se koleje sjizdi s jizdnim pruhem aut.
Nekdy si poslechni reci tramvajaku, kdyz jdou ze sluzby.
Ano, vidim to z obou stran. I to, ze kdyz nekdo jede podel tram a chce odbocit.
Pri vysetrovani ridic oso rekne, ze najednou tram zpomalila, myslel jsem ze mi pousti, protoze zastavuje.
Tram vsak nezastavuje, jen nutne brzdí pred vexli. I na rovin do rychlosti chuze.
Uz se začíná s vexlema kolem 30-40km i vic.
30 let po bolseviku...
Preference tram, jsou nesmyslně nastavene. Na ukor chodcu, oststnich ridicu. Kdyz se naučíš cist cocky a jejich predzvesti, zjistis.
Navic kdyz jedou v tram ta sebou, pres rozjezdove vyhybky, musi se pre vyhybkami rozdelit kvuli blokaci. Avsak diky cidlum nejen v troleji, maji stale blokovánou krizovatku. K tomu pripocti i ev protismer.
Kdyz v takovýchto situasich budeš chtít odbocit v daném směru vlevo, neni li semaforem urceno jinak, musis cekat. Dlouho. Pa nastane situace, kdy tram projedou, pomalu, bo do spicekat na vyjimky muzou ma 15Km.h,stane se, ze uz z bocnich smeru nakakuje zluta a zelená. A oni vyrazi. Tram zmizi a zustane tam oktavkar, ktery prekazi.
Protoze vim jak to chodi, krizovatky znam, vim ze tram musi zpomalit pred vyhybkou, rovnez toho využívám.
Autmo i skutrmo. Navic si všimni, kolik tram jezdi na symbol stuj. Nebo kolik jich blokuje krizovatky, aby jina tram vyjela z vedlejsi. A jak si vynucuji prednost používáním praveho blinkru.
Ani jako autousak od stejne fy, odemne žádnou prednost nemeli.
Zkus sledovat nejen provoz okolo, ale i jizdu ridice ky tram.
Ano, tram ma slusnou akceleraci. Zejmena v mistech, kde se koleje sjizdi s jizdnim pruhem aut.
Nekdy si poslechni reci tramvajaku, kdyz jdou ze sluzby.
Ano, vidim to z obou stran. I to, ze kdyz nekdo jede podel tram a chce odbocit.
Pri vysetrovani ridic oso rekne, ze najednou tram zpomalila, myslel jsem ze mi pousti, protoze zastavuje.
Tram vsak nezastavuje, jen nutne brzdí pred vexli. I na rovin do rychlosti chuze.
Uz se začíná s vexlema kolem 30-40km i vic.
30 let po bolseviku...
Re: Koncernak
Jerry3 píše:Toť typicky koncerňácká reakce!torro píše:Máš pravdu. když už nevím co odpovědět, začnu počítat písmenka.