To, co následuje v tvém příspěvku, je dost od věci, neboť se nejedná o systémové problémy toho kterého modelu té které automobilky. A troufnu si tvrdit, že právě VAGovské produkty těch systémových problémů mají zdaleka nejvíc: motory, manuálními šestikvalty a "automatickými" převodovkami počínaje až po rádoby nevysvětlitelně praskající čelní (křivá karoserie) a zadní (třetí brzdové světlo) skla, z ulomených vodítek vypadávající boční skla, nefunkční přední i zadní stěrače atd. atd.skodovkar píše:Která automobilka je bez chyb, ať hodí kolem ...
Tak třeba nevím, zda v 70 tis. km vyteklé přední tlumiče a v 78 tis. km se poroučivší ložiska zadních kol jsou nebo nejsou systémovým problémem Oct.II 4x4, která nikdy nejezdila po špatných vozovkách, nikdy nevozila více jak dva lidi vpředu a už vůbec nikdy žádný náklad v zavazadelníku. Zato však s určitostí vím, že obtížná startovatelnost a občasné výpadky tahu motoru 2,0 FSI systémovým problémem rozhodně jsou.