Koncernak

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Která automobilka je bez chyb, ať hodí kolem :lol: ...
To, co následuje v tvém příspěvku, je dost od věci, neboť se nejedná o systémové problémy toho kterého modelu té které automobilky. A troufnu si tvrdit, že právě VAGovské produkty těch systémových problémů mají zdaleka nejvíc: motory, manuálními šestikvalty a "automatickými" převodovkami počínaje až po rádoby nevysvětlitelně praskající čelní (křivá karoserie) a zadní (třetí brzdové světlo) skla, z ulomených vodítek vypadávající boční skla, nefunkční přední i zadní stěrače atd. atd.

Tak třeba nevím, zda v 70 tis. km vyteklé přední tlumiče a v 78 tis. km se poroučivší ložiska zadních kol jsou nebo nejsou systémovým problémem Oct.II 4x4, která nikdy nejezdila po špatných vozovkách, nikdy nevozila více jak dva lidi vpředu a už vůbec nikdy žádný náklad v zavazadelníku. Zato však s určitostí vím, že obtížná startovatelnost a občasné výpadky tahu motoru 2,0 FSI systémovým problémem rozhodně jsou.
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Koncernak

Příspěvek od torro »

Jerry, za kterou automobilku kopeš? Za nejlepčí české auto? Ti mají stejnou rétoriku. :?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

torro píše:Jerry, za kterou automobilku kopeš? Za nejlepčí české auto? Ti mají stejnou rétoriku. :?
Toť typický projev koncerňáckého způsobu myšlení! :(
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

A tohle
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/rid ... o-40298039
že by vůbec nebylo o tom, nad čím se tady už roky rozčiluji? :x
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Koncernak

Příspěvek od torro »

Tvá neodpověď potvrdila trefu do černého. Dále netřeba rozebírat. :wink:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

A jaká odpověď že by tě "uspokojila"? 8)

Ale jsem rád, že jsem uspokojil velkou sociální skupinu těch "simply clever"... :P Ostatní však vědí své. :D
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:Když potřebuješ ospravedlnit vlastní problém, ukaž prstem na problémy rádoby všech ostatních. Jak příznačné...
:arrow:
Jerry3 píše:Tak třeba nevím, zda v 70 tis. km vyteklé přední tlumiče a v 78 tis. km se poroučivší ložiska zadních kol jsou nebo nejsou systémovým problémem Oct.II 4x4, která nikdy nejezdila po špatných vozovkách, nikdy nevozila více jak dva lidi vpředu a už vůbec nikdy žádný náklad v zavazadelníku. Zato však s určitostí vím, že obtížná startovatelnost a občasné výpadky tahu motoru 2,0 FSI systémovým problémem rozhodně jsou.
Chceš-li být otrokem VAGu, nesnášej ho, užírej se pokaždé když uvidíš byť jen zaparkované Polo :idea: Měj stíhy, jak jde každý VAG po tobě - a ono to tak skutečně bude. Jenom nevím, k čemu ti to vlastně je? :shock:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Je mi úplně jedno, kde co stojí, pokud mi to jako chodci zrovna nestojí v cestě po chodníku - a jsme opět u VAGu.
Je mi úplně jedno, kdo čím jezdí, pokud mne zrovna neohrožuje - a jsme opět u VAGu.
Je mi úplně jedno, pokud určitá skupina cosi adoruje, pokud to nejde proti mým zájmům - a jsme opět u VAGu.

Skutečně se domníváš, že je to jenom problémem mého negativního náhledu na VAG? Ten můj postoj, jen tak mimochodem, má své mnou zde nesčetněkrát popsané důvody. To jenom abychom nepominuli příčinné souvislosti. :idea:
nomacorc
Příspěvky: 87
Registrován: úte led 30, 2018 14:50

Re: Koncernak

Příspěvek od nomacorc »

Co se týče poruchovosti, tak každá automobilka a její modely mají něco, v práci máme flotilu aut od škodovek (OIII a Fabie) přes fiaty (Ducato), subara (Forestery) až hyundaie (i30) a je sice pravda, že nejvíce jsem řešil poruchy právě octávek a to právě zádní ložiska u 4x4, nefunkční haldex (5 generace), problémy s převodovkami (synchrony) atd... na obranu zase musím říct, že s těmi škodovkami jezdí lidi nejvíce a většinou ještě takový "neumětelé", co o autech v podstatě nevědí nic, taky kvůli tomu dostávají nejvíc záhul... u Ducata s motorem Iveco multijet 2.3 zase musíte furt dolévat olej. U Foresteru odešlo ve 100t km spojkové ložisko, po rozhovoru s mechanikem je to "běžná" závada při tomhle nájezdu, návíc podvozek vypadá jako by to auto bylo dvakrát tak staré a mělo najeto třikrát tolik, co se týče koroze, potom ještě kvůli malému sklonu čelního skla, znamená každý letící kamínek obrovské riziko praskliny (za 4 roky 4x výměna čelního skla). Paradoxně nejméně poruch (v podstatě žádnou) měli i30 s benzínovým motorem KIA 1.6, navíc za mě asi nejlepší svezení co se týče podvozku.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

nomacorc píše:....u Ducata s motorem Iveco multijet 2.3 zase musíte furt dolévat olej....
Předpokládám od začátku výměny oleje 5w30 tak po 30-ti 40-ti tkm, že :?:
A kdo že to na přelomu tisíciletí nastavil u osobních aut a malých dodávek nesmyslně dlouhé intervaly výměn oleje :? Řekl bych že opět dojdeme k VAGu :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

nomacorc píše:...a to právě zádní ložiska u 4x4...
No vida, takže další systémový problém.

Obecně platí, že (soudě podle vlastních zkušeností z "mého" oboru), všechno je úplně jinak, než jak nám to média servírují. Bohužel však na to masy, včetně těch "simply clever", slyší. Následkem toho se z nich pak stávají takové obdoby Gréty... :(
nomacorc
Příspěvky: 87
Registrován: úte led 30, 2018 14:50

Re: Koncernak

Příspěvek od nomacorc »

Olej ano, interval ne. Mění se po 15t km, těch předepsaných 48t km je už opravdu hodně mimo... Ale přiznám se, že jsem o té spotřebě oleje věděl už před koupí, zároveň jsem ale věděl, že ty motory jsou "držáky" oproti 2.2 hdi v Boxerech a jelikož se vybíralo právě mezi těmito dvěma, koupilo se radši Ducato. Jinak ta spotřeba je podle mě důsledkem záměrně většími vůlemi v motoru, kvůli italskému způsobu provozu u takovýchto aut. Kdy do toho Ital sedne a za studena tomu ihned naloží...
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:...
Kuj si své okovy dle libosti :?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Kuj si své okovy dle libosti :?
Myslíš, že to dělám kvůli potěšení ze sebemrskačství? Nikoli, mě jenom štve, že tahle společnost je prostě nemocná, přičemž vše, co se točí kolem VAGu, na tom má lví podíl... :cry:

http://blog.aktualne.cz/blogy/radkin-ho ... n=Aktualne
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

nomacorc píše:Olej ano, interval ne....Jinak ta spotřeba je podle mě důsledkem záměrně většími vůlemi v motoru....
Takže to je olejem, ovšem nikoliv přejížděným, ale nevhodným....
A dík za odpověď.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět