Komfort ??
Moderátor: Colommbo
Re: Komfort ??
Obvykle nesepne pod +4 st. C.
Re: Komfort ??
No já souhlasím spíše s článkem z Hombre-ho odkazu.
Nechám to blafat než to ometu a pozvolna vyrážím
Nechám to blafat než to ometu a pozvolna vyrážím
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Komfort ??
Ty, ale když zapneš klimu (nebo jak u mě - klima jde i s ofukem čelního skla), tak se okno odmlží daleko rychleji. Ale spíš když je vlhko, než když je mrzno. Ale v zimě mě po chvilce už fouká vlažný vzduch tak to odmlžení jde taky.NOVON píše:....tak že nějaké odmlžení se jaksi konat nebude....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Komfort ??
tot je otazka, ze kvoli zivotnosti kompresoru sa ma klima pustat aspon 2x mesacne...Jerry3 píše:Obvykle nesepne pod +4 st. C.
som zvedavy ako to riesit cez zimu...
je tam speci olej a ten by sa mal potom dostat na vsetky dolezite miesta.
Re: Komfort ??
Pokud budeš v zimě popojíždět v koloně, teplota v motorovém prostoru stoupne natolik, že sepne.
Re: Komfort ??
tak ja neviem, školy nemám...ale mne to odhmlievanie v zime - mráz alebo nad nulou - rozdiel som nepostrehol - fungovalo.
Nebude to tým, že pri manuálnej klíme ano a naopak pri automatickej nie? Mal som manuálnu ( teda aj mam , ale teraz používam druhe auto a tam klíma nie je žiadna).
S automatickou nemám skúsenosť.
Nebude to tým, že pri manuálnej klíme ano a naopak pri automatickej nie? Mal som manuálnu ( teda aj mam , ale teraz používam druhe auto a tam klíma nie je žiadna).
S automatickou nemám skúsenosť.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Komfort ??
Zda auto, nebo manuál, v tomto ohledu jedno jest.
Re: Komfort ??
Tomuhle říkám tlumiče a fakt bych se v tom chtěl projet https://youtu.be/3KPYIaks1UYpepoh píše:kdesi som to cital, neviem ci je to uplne pravda..
tlmice prepojene s kamerou je rarita, ma to iba s-klasse a nejaka audina. tito nemecky fesaci vysli drahsie nepamatam presne asi o 20t€, ako podobny ds7crossback.
Re: Komfort ??
U prémiových značek je běžné, že i elementární věci jsou za příplatek a výsledná cena použitelné konfigurace vozu je násobkem ceny základní. V testech pak tyto vozy sbírají body navíc za individuální konfigurovatelnost, zatímco mnohem lacinější japonský vůz, který však má všechno už v základu, je kritizován za nemožnost individualizace.
Kromě toho platí, že ti, kdož skutečně nemusejí počítat peníze a chtějí mít svůj nový vůz vybavený úplně vším, se při jeho objednávání rozčilují, že některé příplatky se vzájemně vylučují.
A cena? Setkal jsem se třeba s tím, že příplatek za keramické brzdy pro Ferrari činil 36 tis. CHF, což svého času odpovídalo prodejní ceně Hondy Accord. Ve Švýcarsku, kde se bez těch keramických brzd "samozřejmě nikdo neobejde" (při jejich rychl. limitech 50/80/120, kdy překročení o 30 je už trestným činem).
Kromě toho platí, že ti, kdož skutečně nemusejí počítat peníze a chtějí mít svůj nový vůz vybavený úplně vším, se při jeho objednávání rozčilují, že některé příplatky se vzájemně vylučují.
A cena? Setkal jsem se třeba s tím, že příplatek za keramické brzdy pro Ferrari činil 36 tis. CHF, což svého času odpovídalo prodejní ceně Hondy Accord. Ve Švýcarsku, kde se bez těch keramických brzd "samozřejmě nikdo neobejde" (při jejich rychl. limitech 50/80/120, kdy překročení o 30 je už trestným činem).
Re: Komfort ??
skodovkar-bolo by fajn porovnat s hydractive.
problem je ze oni potrebuju asi kvantum elektriny aby tie tlmice fungovali, a hydractive ma zase elektricke olejove cerpadlo.
v dnesnej dobe ked sa kazdy deci pocita, nemozne toto namontovat do auta. podobna situacia ze 4x4 bude psa mat iba s hybridom,e-motor bude vzadu. kardan viskospojka a blbosti okolo su tazke a predstavuju straty..
problem je ze oni potrebuju asi kvantum elektriny aby tie tlmice fungovali, a hydractive ma zase elektricke olejove cerpadlo.
v dnesnej dobe ked sa kazdy deci pocita, nemozne toto namontovat do auta. podobna situacia ze 4x4 bude psa mat iba s hybridom,e-motor bude vzadu. kardan viskospojka a blbosti okolo su tazke a predstavuju straty..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Komfort ??
tak tie BOSE tlmice su super. Už som to niekde videl - teda video. To by som teda bral. Hlavne už vidim manželku ako s tým preskakuje retardery
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Komfort ??
Když se tam vleze klima, posilovač řízení, radary, deset kamer...pepoh píše:...v dnesnej dobe ked sa kazdy deci pocita, nemozne toto namontovat do auta...
Re: Komfort ??
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Komfort ??
Ano. A taky proto jsem to sem dal, bo automatická klimatizace neznamená automatická a bezúdržbová I když by ta "údržba" spočívala jen v tom ji občas zapnout anebo chvíli před vypnutím motoru vypnoutmodelář píše:To je na delší povídání, ale v zásadě platí, že především ten, kdo má automatickou klimu, si to vysvětluje tak, že pracuje "automaticky", jinými slovy, že tak akorát (a to ještě zcela výjimečně) změní nastavení teploty. Tím se ovšem dopouští fatální chyby spočívající zejména v tom, že nevypíná kompresor klimy tak nejméně 5 min. před dojetím, resp. vypnutím motoru, aby se srovnaly teploty na výparníku a aby se ten alespoň trochu vysušil.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF