Ano reálně na úzké silnici nemáš podle zákona šanci cyklistu předjet. Reálně se nic ve vymahatelnosti tohoto zákona nezmění... Při tom to stačilo formulovat stylem „alespoň ve vzdálenosti poloviny jízdního pruhu nebo 1,5m vzdálenosti od cyklisty či maximální možnou vzdáleností ze zvýšenou opatrností, pokud komunikace nemá alespoň 6 m šířky“... Ano není tam přesně stanovená vzdálenost za všech situací, ale alespoň by to dávalo smysl.
Kolo vs. auto
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1878
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolo vs. auto
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Kolo vs. auto
Presne. Od toho co to schvalili se me to stalo uz 2x. Obec. Pred autama cyklista a auto jelo za nim 25 a nehodlal predjet ikdyz mel mista milion. A ja hned za tim autem. Mista plna prdel. S citem to slo. Za nama spousta nasranych lidi. Takze co udelali jen spis zhorsi situaci plynuleho provozu.Colommbo píše:Myslím, že se nic nezmění pro většinu nás plechovkářů, budeme předjíždět dál s citem pro věc jako dosud. Akorát se dycky najde připosraný jedinec, jenž se v určitých úsecích (kde by to za normálních okolností šlo bez potíží) bude bát pumpičkáře předjet, bo on tam ten metr a půl nebude vidět nebo fakt bude místa pomálu. Normální řidič by normálně (=citlivě) předjel, ale von ne, von prostě ne a štrůdl nas*anejch za ním. A v tym štrůdlu jak na sviňu budu určitě já, doprdelepráce...rousini píše:No já cyklistu předjíždím s odstupem, že kdyby upadl, tak abych ho nesejmul. Na to nepotřebuji lejstro.
Druhou věcí je situace na úzké vozovce/při hustém provozu z protisměru. Pak vstupuje do hry předvídavost chování cyklisty (jeho jistota (mladej chlap, děda, děcko)) a moje trpělivost. Pro mě se nic nezměnilo...
P.S. A stejnak to v provozu nikdo kontrolovat a měřit nebude. Jak asi...?
Spis bych vzal ridicak tomu v aute. Ze neumi jezdit. On i ten ridic a to auto a styl jizdy vypadal na cloveka, ktery dodrzuje i snad sex s rouskou a jezdi v aute 2x za rok. Obe situace zkoncili tak, ze jsem zaradil 1cku a predletel jsem oba dva a jel dal. Vim ze jsem asi nemel, ale ridic auta blinkr nedaval a prerusovanou jsem taky neprejel. Bral jsem to jako objizdeni prekazky na silnici....d
Re: Kolo vs. auto
pri plnej ciare ani nesmies...BigBang píše:
Ano reálně na úzké silnici nemáš podle zákona šanci cyklistu předjet.
vcera zas kombinezovy cyklozmrdi, rozdrbani po ceste .... vedla seba...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Kolo vs. auto
Ja jezdim na kole dost. Ale v dnesnim provozu a svete jedu po silnici jen kdyz neni vedle cyklostezka a narvany uplne co nejvic v pravo, ze jedu skoro po trave. Ale vyhledavam cesty mimo silnic. Chci mit klid a cesta prirodou v lese po polnačce je o necem jinem. Tyto idioty co jedou vedle sebe jak kundy, pritom to je vyslovene zakazany nechapu. Zatroubim na ne a oni jeste nadavaji. Nebyt klidas tak je prejedu...
- BigBang
- Příspěvky: 1878
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolo vs. auto
Já ale nemluvím o silnici s plnou časou, ale o silnici 3. třídy, která žádné čáry nemápepoh píše: pri plnej ciare ani nesmies...
To jsou prostě cyklozmrdi. Na ty by platil jedině pád pod kamionpepoh píše:
vcera zas kombinezovy cyklozmrdi, rozdrbani po ceste .... vedla seba...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Kolo vs. auto
Ostřikovače xenů na ně celkem platí.
Re: Kolo vs. auto
Ten paskvil od zákonodárců se nelíbí nejen tady: https://www.novinky.cz/domaci/clanek/po ... .seznam.cz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolo vs. auto
Já bych asi nebyl tak agresivní v tom vyjadřování. Jo,taky mě to někdy sere. Když s rozjetou dodávkou musím jít na brzdy. No, nemusel bych. Můžu to tam poslat,ale když to nevyjde,tak stojí mi to za to?BigBang píše:Já ale nemluvím o silnici s plnou časou, ale o silnici 3. třídy, která žádné čáry nemápepoh píše: pri plnej ciare ani nesmies...
To jsou prostě cyklozmrdi. Na ty by platil jedině pád pod kamionpepoh píše:
vcera zas kombinezovy cyklozmrdi, rozdrbani po ceste .... vedla seba...
Kolona dresařů. Jo. Jezdí. Na druhou stranu být tam kolona motorek,nevadí mi to,nebo jinak. Akceptuju to víc. Je to asi jako když tam pojede traktror s hnojem. S tím problém asi není. Na něj nikdo kamion nepošle... Já se nechci nikoho zastávat ani moralizovat. Na to jezdím až moc jako hovado a v některých očích sem i pirát. Ale beru to tak,že v autě mi vadí cyklisti a chodci a vlastně i jiný auta. Když jedu na kole,tak mě vadí chodci a auta. Když jdu pěšky,tak kolem tebe lítají cyklisti a kvůli autům musíš být taky na pozoru. A co z toho plyne? To ať si každý doplní sám.
Někdy není od věci trochu zvolnit a když vidím v dálce peloton,tak co si tam představit předválečný auto? Nevypadá to hned líp? Jo, ten peloton bude možná rychlejší
Jaký je závěr? Že mít nadupaný auto a nebo motorku je vlastně bezpečnější
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Kolo vs. auto
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolo vs. auto
Tak ta je dobrá
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Kolo vs. auto
A vůbec bych se nedivil kdyby ti vořešpruti kvůli takovým nakonec na dálnici snížili na 80 rychlost a boční odstup zvedli na 5 metrů.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kolo vs. auto
trochu mimo(?) temu-
vzal som par speci naradi a urobil rozborku biku, oprava zlomenych spic.
osky,loziska,kazetu,orech do petroleju... tmavy sajrajt..
chcel som otvorit aj orech,to mi servisak nedoporucil otvarat a nemal na predaj kluc.
vraj staci preplachnut a napustit motorovym olejom.
na loziska jaxepatri ep-vazelina(mogul la2) a lyzicka ravenolu do orechu.
teraz je to super
vzal som par speci naradi a urobil rozborku biku, oprava zlomenych spic.
osky,loziska,kazetu,orech do petroleju... tmavy sajrajt..
chcel som otvorit aj orech,to mi servisak nedoporucil otvarat a nemal na predaj kluc.
vraj staci preplachnut a napustit motorovym olejom.
na loziska jaxepatri ep-vazelina(mogul la2) a lyzicka ravenolu do orechu.
teraz je to super
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Kolo vs. auto
Komu není shůry dáno.... Má to autora
https://auto-mania.cz/poslanec-dolinek- ... ky-nebude/
https://auto-mania.cz/poslanec-dolinek- ... ky-nebude/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Kolo vs. auto
Dolínek se jako debil prezentuje již hodně dlouho. Nechápu, jak se takoví myslitelé mohou dostat tam, kde mohou znepříjemňovat život svému okolí a ještě si myslí, jak záslužnou činnost vykonávají.
Re: Kolo vs. auto
Jako komentovat to moc nechci ale co kdyby cyklisti mimo obec a ve městech nemohli na silnici. Vždyť mají cyklostezky a ve městech svoje pruhy, docela již dlouho. Stálo to nemálo peněz a omezovat auta na silnici
Tomu Dolinkovi moc nerozumím, i když se to snaží vysvětlovat. „(6) Řidič motorového vozidla nesmí předjíždět, jestliže by nedodržel bezpečný boční odstup při předjíždění cyklisty. Bezpečným bočním odstupem při předjíždění cyklisty se rozumí vzdálenost mezi nejbližšími okraji motorového vozidla, přípojného vozidla nebo nákladu a jízdního kola, přívěsného vozíku nebo cyklisty nejméně 1,5 m. V místě s nejvyšší dovolenou rychlostí nepřevyšující 30 km.h-1 je vzdálenost bezpečného bočního odstupu při předjíždění cyklisty podle věty druhé nejméně 1 m.“
https://dfens-cz.com/pribrzdeme-cyklolo ... stup-15-m/
Tomu Dolinkovi moc nerozumím, i když se to snaží vysvětlovat. „(6) Řidič motorového vozidla nesmí předjíždět, jestliže by nedodržel bezpečný boční odstup při předjíždění cyklisty. Bezpečným bočním odstupem při předjíždění cyklisty se rozumí vzdálenost mezi nejbližšími okraji motorového vozidla, přípojného vozidla nebo nákladu a jízdního kola, přívěsného vozíku nebo cyklisty nejméně 1,5 m. V místě s nejvyšší dovolenou rychlostí nepřevyšující 30 km.h-1 je vzdálenost bezpečného bočního odstupu při předjíždění cyklisty podle věty druhé nejméně 1 m.“
https://dfens-cz.com/pribrzdeme-cyklolo ... stup-15-m/
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40