Kolik kvaltů ?
Moderátor: Colommbo
.....tak se od Čechů v motorkách učili i Japonci......Harry píše:.....Když já jsem se učil.....
.....a když já se učil, je škoda, že si mě nedělal mistra......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Colommbo, já nechci nikoho tlačit ke zdi, nebo z něj dělat lháře...... Nemám ve zvyku bejt zlej.......Colommbo píše:to Harry: PePe možná chtěl napsat 5700, ale přepsal se na 7500 a teď už je mu blbý cuknout zpátky...
Možný je všechno. Vím to z toho, že jsem zažil éru "zpívajících pil" = motocykly MZ. Ty se točily jak vzteklý, člověk by tomu nevěřil.....
125 ccm jsme dávali do motokár, nemělo to konkurenci. Ve svý době. Pak přišla ČZ se svým 4kvaltem a už tu bylo srovnání, i když se točila míň. Měla větší krouťák;.... a když Číza udělala 5kvalt, tak MZ "vyšla z módy"............
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
PePe, dyk se nic neděje, pokud jeden druhýmu nepíšeme, že je vůl, nebo lhář, tak v podstatě o nic nejde. Je to jen přátelká diskuse, vzpomínka na staré časy.....PePe píše:Harry,krista pana,ty prijmeni dvou lidi
me jen tak napadly,to nic s tebou,nic oso!
to tady s nicim nesovisakuje,tak pardon.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Ničeho nelituj, já neumím vysvětlovat,......... a jsem nerváček.......Pitris píše:.....tak se od Čechů v motorkách učili i Japonci......Harry píše:.....Když já jsem se učil.....
.....a když já se učil, je škoda, že si mě nedělal mistra......
BTW, v době kdy jsi se asi učil, jsem bydlel a "dělal Mistra", v Polsku na plochodrážních mašinách....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
S Makepeaceovou byl Dempsey A konec tohoto odbočení 2.PePe píše:-Pitris,Harry (Callehan nebo Makepeaceová ? Pardon...)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-Harry,prave ze ty prijmeni jsou taky z doby minule,tak se mi to ozivilo. Jsem rad zes to tak vzal.
-colommbo,donutils me odlozit mobil,vylezt z pelechu a jit hrabat v almare.
Ale nasel jsem to: ot max.vykonu jsem mel 7100 (ne 7500,chyba)=tesne pod 100hp (v te moji neostr.verzi).
Okruhova s 130rs,a lr davala az 100,ale kw. Ale to byly speci,ja mel castecne samodomo.
5q,v tematu.
-colommbo,donutils me odlozit mobil,vylezt z pelechu a jit hrabat v almare.
Ale nasel jsem to: ot max.vykonu jsem mel 7100 (ne 7500,chyba)=tesne pod 100hp (v te moji neostr.verzi).
Okruhova s 130rs,a lr davala az 100,ale kw. Ale to byly speci,ja mel castecne samodomo.
5q,v tematu.
Svatá pravda.Dnes přijel kolega do práce svou krásnou károu a já mu při pohledu ze zvýšené terasy říkám:"...jó Superb kombi,to je paráda"on na to:"Superb kombi je opravdu paráda,ale tohle je oktávka kombi".Trochu trapas,nejsem škodovkář a tak mě to z té výšky přišlo jak z jednoho pytle.Koncernová auta mají holt povinnou uniformu.Kdysi se daly na hodně velkou dálku v pohodě identifikovat Citroen a Mercedes.PePe píše:Me se teda az na nejakou vyjimku,zadny auto po r.2000
nelibi. Je to na jedno brdo.
Driv bylo zdalky poznat VO CO DE.
Dnes? Fuj. To same plati o interieru. Ale bude to tim, ze...
Necht si kazdy doplni dle sebe.
Ale styl let 60-80 uz NIKDY nebude. Nebyly to kary z dnesniho pohledu tech.dokonale,ale zivocisne a osobite.
A povetsinou stacily 4 kv.,abych byl v tematu.
Někdo tu zmínil Ford Capri,to je kára která mně rozbuší srdce.V produkci Fordu,společně s Taunusem a Granadou,dle mého názoru,poslední opravdové Fordy.Ještě bych vzal na milost Scorpio Mk I.
PePe píše:......Callehan nebo Makepeaceová.....
Pitris píše:.....S Makepeaceovou byl Dempsey.....
Aha, Harry Callahan a Harryet Makepeaceová.....tak to jo A konec tohoto odbočení 3.PePe píše:Nedaval jsem ty jmena k SOBE.
Jen oba byli H......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF