Kolik kvaltů ?
Moderátor: Colommbo
Já vim.PePe píše:for Harry.
Máš samo pravdu,nechtělo se mi to rozepisovat,bo si každej spíš představí motor PV3S...
A já měl r.1953
Jsem už tak starej, že mám občas i pravdu......
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
A to je postesk nad Fiatem, nebo nad jeho převodovkou ? A prosím nebrat ironicky.....Itall píše:Jel jsem současným Bravem, šestikvalt, pískalo ložisko, prý v převodovce. Najeto asi 2500 km.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Paradoxně - na tom otevřeném dnu u Fiata jsem načerpal dost poznatků, abych si ho nekoupil - tím Bravem jsem jel jen pro zajímavost (kupoval bych o třídu níže) a zajímavé to tedy bylo. Hned dodávám, že to nemusí platit jen o Fiatu. A zároveň jsem dospěl i k tomu, že kde není možno se s autem svézt, tam nekupovat.
To by snad mělo být samozřejmostí - zkušební / předváděcí jízdaItall píše:.....zároveň jsem dospěl i k tomu, že kde není možno se s autem svézt, tam nekupovat.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Terazky si ma nasrál..........bjukemen píše:..chyba je tam ze postraší su zväčša nevrly a nič sa im nepaci,
Postarší mohou mít dost rozumu, a ne být nevrlí......
Je mi 67 rokov, páčí sa mi krása, nie každá novinka......
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Me se teda az na nejakou vyjimku,zadny auto po r.2000
nelibi. Je to na jedno brdo.
Driv bylo zdalky poznat VO CO DE.
Dnes? Fuj. To same plati o interieru. Ale bude to tim, ze...
Necht si kazdy doplni dle sebe.
Ale styl let 60-80 uz NIKDY nebude. Nebyly to kary z dnesniho pohledu tech.dokonale,ale zivocisne a osobite.
A povetsinou stacily 4 kv.,abych byl v tematu.
nelibi. Je to na jedno brdo.
Driv bylo zdalky poznat VO CO DE.
Dnes? Fuj. To same plati o interieru. Ale bude to tim, ze...
Necht si kazdy doplni dle sebe.
Ale styl let 60-80 uz NIKDY nebude. Nebyly to kary z dnesniho pohledu tech.dokonale,ale zivocisne a osobite.
A povetsinou stacily 4 kv.,abych byl v tematu.
Plně a ve všem souhlasím s PePe.
Na př. kdysi bývalo Audi "Značka", dneska je to tuctovka za delší prachy.....
To byl jen jeden příklad, je to tak skoro se vším, včetně Mercedesa, BMW i Subaru............
U dobrýho motoru 4 kvalty stačej.
Na př. kdysi bývalo Audi "Značka", dneska je to tuctovka za delší prachy.....
To byl jen jeden příklad, je to tak skoro se vším, včetně Mercedesa, BMW i Subaru............
U dobrýho motoru 4 kvalty stačej.
Naposledy upravil(a) Harry dne pon dub 02, 2012 21:12, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.