Jýký Olej do Škody Octavie 1,6 75KW r.v. 2003, nej. 103000km

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Mave, je to zajímavé. Ale pokud bych si to nalil do svého auta, tak zvednu jeho cenu asi čtyřnásobně :lol:
Zajímal jsem se o klasické teflonové přísady a taky o ty nové od Ekolubu. Po aplikaci super, ale asi za 6tis Km se to uvolnilo a motor podával horší výkony než před aplikací. Být to levnější, tak bych to možná zkusil. Díky za info. :wink:
modelář

Příspěvek od modelář »

Už z principu to nemůže být lacinější: to kvůli ztrátě "luxusního pocitu"... :P
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

modelář píše:Už z principu to nemůže být lacinější: to kvůli ztrátě "luxusního pocitu"... :P
Tomu se říká Castrol efekt:) , ale třeba to nebude špatné. Nehodnotím, dokud nezkusím.
pavelek

Příspěvek od pavelek »

MAV,prosím vás to si snad děláte srandu,nebo jste "naháněč zákazníku" pro RVS.To že nějaká Octavia TDI má jemný chod neznamená,že je to zázračnou vodičkou.
Ale aby jste si nemysleli,že jen plácám o ničem,tak i já jsem si před 3 roky dál tuhle sračku do bavoráka(TDS),mě jsem to za levno.Dělal jsem těsnění pod hlavou,takže vím jak na tom motor byl.600tkm bez GO,válce podrápané,písty velká vůle,prostě motor na dojetí.Startoval celkem dobře,jen v zimě už jeden válec nestíhal,olej bral tak 1litr na 1500km,jezdil jsem normálně.Po aplikaci a zajetí opravdu asiměsíc jsem cítil WOW efekt,v kopcím jel podstatně lépe.No po třech měsících už to bylo trochu slabší,ale stále lepší než před aplikací,pak mi začal znova tlačit vodu,takže hlava repete,ukázalo se,že na novém těsnění byla vada s výroby.No ale hlavně válce naprosto stejné,větší i menší rýhy tam byly furt,písty "lítaly" stejně,žádná změna,vyměnil jsem těsnění a poskládal.
Vloni na podzim jsem auto šrotoval,auto najelo od aplikace RVS 26tkm a 2 výměny oleje 15W-40,spotřeba oleje klesla na 1litr na 4000tkm.Tak mi to nedalo a motor jsem rozebral abych zjistil kde je ten "zázračný" účinek,účinek byl v tom,že pod pístníma kroužkama byl opravdu tvrdý vyleštěný bordel,nebyl to karbon ani jiné úsady z oleje,tak bych řekl,že se to usadilo tam.Na hlavě nic,ale šály na klice byly krásné,tak jedině tam byl pozitivní účinek.Jistě,že vám inženýři řeknou kladné věci ohledně keramiky,ale je ohromný rozdím,testovat to v laborce a ve spalovacím motoru(mám přítelkyni na VSCHT Praha).
Sečteno,podtrženo NEBRAT,je to nej tahák na naivní lidi,kteří mají minimální nebo žádné zkušenosti z tohoto oboru!
Mav

Příspěvek od Mav »

Pane Pavelku, opravdu si z Vás srandu nedělám, a od firmy Nagara jsem neviděl nikdy ani korunu, dělám do telekomunikací. Toto je můj koníček, protože kdysi jsem měl co dočinění s metalografií.
Jen jsem dal do fóra, co jsem se od lidí dozvěděl. A neúspěšné pokusy jsou také k nezaplacení, alespoň je dokázané, že na hodně poničené motory je obsah prvků tak nízký, že nemá cenu do toho investovat!!!!!!
Jak se k tomu vyjádřil prodejce, to by mě zajímalo.
Prý se dávají 2 i tři dávky, ale to je již asi lepší přivézt z Německa zánovní motor ( vůz).

Každý poznatek z praxe je dobrý.

Vyzkoušel jsem toho hodně - Lubrifilm - zadřená klika, ale ten motor byl stejně na generálku, protože tchán nechával 15W-40ku zásadně 3 roky v motoru, kamarád žmolky na zubech převodovky, Teflon, Militec + Metaltec - chlór asi po roce vždy rozleptal hliníkový kroužek mezi 2 a 3 válcem a do motoru začala vzlínat voda, tak jsem jednou za rok měnil těsnění, a vyčistil pěkně prostor hlavy od úsad a ale za to lítala jako divá - z 560 m nad mořem, po klikaté lesní rozbité silnici 3 třídy jsem byl schopen dostat se do nadmořské výšky 1100m/nm. a 25 km najetých za 17 minut, 20s. to byl můj rekord. Takto najezdila 120.000,-km a nikde nikdy mě nenechala.


Hlavně jestli nevíte někdo o někom z nezávislého zdroje, jak se to chová po 100.000,-km a bez následné renovace.

Děkuji Vám a přeji hezký den.
Mav

Příspěvek od Mav »

To škodovkář,

Přesně tento efekt mají i chlorové sloučeniny typu Militec a metaltec, zkoušel jsem to i na služební pistoli, kdy jsem ošetřoval mimo hlaveň i náboje, a tam se dost snížil rozptyl ( anebo jsem večer před střelbami nebyl v hospodě) :)
Mav

Příspěvek od Mav »

modelář píše:Příliš zázračně jednoduché, aby to byla pravda!

Tím to nechci zatratit úplně, jelikož s několika "malými" zázraky jsem se v životě již setkal. Když odbočím od aut, tak uvedu alespoň jeden za všechny: mastičku Olozol, která spolehlivě likviduje anaerobní organismy. Mechanismus působení je vcelku jednoduchý: zabije je tím, že je "nakrmí" ozónem. Jen mi nejde do hlavy, že odborný lékař během šestitýdenního léčení bez valného efektu vystřídal snad všechny dostupné medicínské přípravky a tohle zabralo po třech aplikacích v podstatě do druhého dne.

Díky za info, taky zajímavý nápad, ozonoterapie v tubě.:)
Stejsky77

Příspěvek od Stejsky77 »

Mav píše:To škodovkář,

Přesně tento efekt mají i chlorové sloučeniny typu Militec a metaltec, zkoušel jsem to i na služební pistoli, kdy jsem ošetřoval mimo hlaveň i náboje, a tam se dost snížil rozptyl ( anebo jsem večer před střelbami nebyl v hospodě) :)
Nepatří to sem, ale nastříkáním tvého zázraku na náboje se zmenšil rozptyl při střelbě :?: :?: :?: Tak to mi vysvětli jak je to možné? Ten rozptyl střelby se zmenšil jen jednou nebo jak?
Mav

Příspěvek od Mav »

No prostě jsem měl ten pocit a výsledky nebyly špatné.
Ale jak říkám, je to silná chlorová sloučenina a co to udělá z dlouhodobého hlediska nevím, protože jsme přezbrojovali z Makarova na Luger.

V letáku každý výrobce tvrdí zázraky, ale fakticky to pocitově bylo o něco lepší. Stojí to asi 600,-, tak ten Militec zkuste. Výborný je ale v zimě na zarezlé panty dveří, zámky atd., je hodně lepší než WD apod.
Dobře odpuzuje vodu a nejsou takové problémy s přimrzáním kovových ploch k sobě.
Stejsky77

Příspěvek od Stejsky77 »

Tak to byl skutečně asi jen pocit. Pokud jsi to zporozoval při změně z Makarova na Luger tak je to dáno jak zbraní, tak střelivem, nikoliv, tímto přípravkem. Jako vycvičený střelec se kolem toho motám, takže je to skutečně jen o zbrani a střelivem Ovšem tím nevylučuju, že ty přípravky nemají ty vlastnosti jak říkáš. Nevyzkoušel jsem, tak nehodnotím. Ale na druhou stranu do motoru bych nic takového nezkoušel, nevěřím tomu, že by nějaké zázračné lahvičky malých firem mohly předčit osvědčené značkové oleje nadopované aditivy. Toť můj názor.
Mav

Příspěvek od Mav »

Bylo to jen u toho Makarova. ČZ vz. 82 a připadala mi dosti přesná, pak jsem ji měl i doma, ale ty náboje byly drahé tak jsem ji dal pryč.
tady přikládám názor ze Střelectví a to asi vystihuje moje pocity při střelbě s ní. Dost přesná. Ještě někde mám schovaný terč ze střeleb na 25M / 2 zásobníky s přebíjením / 30 sekund. ( rychlobalba ).

Kam Ti mám poslat fotku, až to najdu?

ahoj.

nekromancer
PříspěvekNapsal: 23.03.2005 18:13
Předmět: Re: CZ 83....názory prosím...

Grafoman
Grafoman
Uživatelský avatar
Registrován: 26.04.2004
Příspěvky: 5579
Bydliště: Praha
tommy píše:
Zdravím všechny odborníky na tomto diskusním fóru....jsem nováček...

Rád bych Vás požádal o názory na CZ 83 v ráži 7,56 a 9 Br...stále ještě nejsem rozhodnut...
(...)
P.S. Má někdo zkušenost s nesmrtícím střelivem z Libry a CZ 83....?


Tak já ji teda pochválím :-)
1) 7,65 nebrat. Jednak drahá munice ve vztahu co dnes umí, jednak s ní nebudeš moci (ve smyslu hodnocené účasti) na většinu soutěží a tím přijdeš o možnost učit se od zkušenějších. Kromě toho u rantlovaných a půlokrajových nábojů dochází občas k tomu, že v zásobníku poskočí a zaklesnou se do sebe opačně a dojde k zádržce ve střelbě. To samo o sobě je ohrožující záležitost, i když u 83ky jsem o tom neslyšel.
2) Jak už bylo uvedeno, cena zbraně je vzhledem nákladům na prostřílenou munici nezajímavá. Při ceně do 4 tisíc za perfektní stav a s možností odkupu levné munice bych o 82ce a 83ce v 9mm uvožoval jako o záložce nebo zbrani pro fyzicky slabší přítulku, ani ne tak kvůli hmotnosti zbraně (Glock je lehčí), ale kvůli chování při výstřelu.
9ka Makarov a Browning jsou na spodní hranici dnes uznávané pro spolehlivý obranný náboj. Nezapomeň, že je historicky nejvyšší šance, že narazíš na sjetou smažku, kterou budeš muset kromě vystřílení zásobníku možná tou pistolí ještě praštit po škebli, než dá pokoj.
3) 82ka a 83ka je velmi přesná a víc než na zbrani záleží na munici. Na 100 metrů se s 9kovou verzí dají spolehlivě sestřelovat poppery (plechové terče-postavy o cca metrové výšce. Náboj na to výkonově stačí, i když už je to na hranici.
4) ještě jednou zpátky k ceně munice. 9 Makarov se přebíjí blbě, jsou drahé střely i hilzny. 9 Browning se přebíjí dobře, střely jsou levné, hilzny jsou horší.
Kupovaná munice se u 7,65 i 9mm obou verzí pohybuje od 6ti korun nahoru, což je zhruba 150% ceny továrních Lugerů. Zhruba za sezónu (při intenzivnějším střílení a zejména závodění ještě daleko rychleji) tak prostřílíš rozdíl ceny mezi jetou 83kou a jetou 75kou.
Pokud budeš chtít střílet IPSC, je Luger spodní hranice výkonu a s 83kou budeš vždy mimo hodnocení, protože prostě nedosáhneš minimální výkonové hladiny. Zbude tak IDPA a parkury.
5) Co se týče spolehlivosti:
vystřílel jsem z 82ky hodně přes 20 tisíc ran během 3,5 roku. 21 tisíc z toho byly vojenské náboje se střelou ze spékaných ocelových pilin, určené pro kovanou hlaveň s polygonálním vývrtem. Další cca 3 tisíce byly klasické civilní celopláště a něco přebíjenky. S těmi jsem se dokonce dostal pokusně na výkon kolem 127mi bodů podle IPSC, takže závodit bych teoreticky mohl i na extralize, ale pro zbraň to mělo fatální následky. Došlo k prasknutí rámu za lučíkem, takže při výstřelu držel jen za hřbet, rozevíral se směrem nahoru, a kousal do ruky.

Kdybych to měl shrnout:
Šikovná záložní nebo "kabelková" zbraň (samozřejmě za předpokladu upravené kabelky, i když jsem zapřisáhlým odpůrcem nošení zbraně jinde než na těle), velmi spolehlivá, velmi zajímavě vymyšlená, nehorázně přesná, z kvalitních materiálů, dobře vyladitelná na mířenkářský skorospeciál, avšak doslova zabitá nevhodně zvoleným nábojem.
V dnešní době nehorázně drahá munice, s výjimkou vratné pružiny nesehnatelné náhradní díly (zásobníky i jejich díly, páčky, kolíky, drobné díly).
Pokud narazíš na perfektní kus a budeš mít zdroj levné munice, jako začátečnická nebo záložní zbraň stojí za uvažování. Jako hlavní zbraň nebo dokonce sportovní nářadí dnes už nikoli.
pavelek

Příspěvek od pavelek »

MAV,tak zase neříkám vyloženě,že je to absolutně nefunkční.Kdyby to stálo pár stovek jako např.zminovaný Militec,tak jako poslední levnou záchranu by to i použít šlo,ale ta CENA je to co dělá z RVS "nefunkční sračku",dávat tam dvě dávky,tak za to máte jiný motor.Nechci pomlouvat,ale znám osobně jednoho dealera který jezdí závody s Imprezou STI,samozdřejmě polepená nálepkami RVS,jake to je "dělo",ale řeknu vám jedno tajemství ta šedá Impreza i to BMW 750i ALPINA,co jsou na jejich stránkách vyfocené s hromadou holek,tak obě jsou po výměně pístních kroužků,prostě to RVS nepomohlo absolutně NIC a v té ALPINĚ byly 2 dávky.Říkám,je to jen marketingový trik :wink:
Odpovědět