Jo to máš pravdulefort píše:Ale ten pocit, ten pocit!Durex píše:Taky sem měl období,že sem do hayabusy dával olej motorex,protože na obalu byla právě ona
JASO norma
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: JASO norma
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: JASO norma
To,že ty tomu dáváš čočku ještě neznamená,že by to mělo být odolnější U klasických skútrů je relativně málo oleje,krátkej interval a navíc se to rychle ohřívá. Takže i klasický autoolej je úplně v pohodě. Jezdí na tom půl světa a kolikrát je ten servis otřesnej a pořád to jezdí ...Jerry3 píše:Řekl bych, že olej do skútru by - na rozdíl od autooleje - měl být přinejmenším oxidačně odolnější, neboť takový záhul (jako v mém skútru ) dostane jen málokde.Durex píše:Chci do skůtra,tak se skůtrem.
2T je a byla specialita a tady je to na oleje háklivější a u 2T motoru se krásně pozná,jak je který olej dobrý i po relativně málo km. Bavím se samozřejmě o našlapaným 2T. Ale to je zase standard, protože jinak není důvod 2T volitPedro píše:To neplati az tolik u 2T.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis