Anonymous píše:To jo miluju taký borce, co tu píšou, jaký jsou fabie sračky a sami jí mají. Je to hezké autíčko, pro starší lidi nebo mladé lidi, stačí. Motor mají sice kapku slabší no, ale cílem většiny lidi je, se dostat z budu A do bodu B, s dobrou spotřebou, bez nehody, v pohodlí a spolehlivě. Tyhle všechny parametry toto auto má, tak nevím, co tu tací řeší, že. Co se týká oleje, tak bych volil kompromis mezi cenou a výkonem, který mají v současné době nejlepší oleje Q8.
Auta se nedělí do kategorií podle věku koncových uživatelů! A když už bychom měli pominout klasická kritéria, tak Fabia je koncipována jako druhé až třetí auto v rodině, s nímž koná své pojížďky po městě obvykle nepracující (tj. v domácnosti) manželka: ženám se líbí, je dostatečně vysoká a úzká, má nízké ovládací síly na pedálech apod. K danému účelu tedy plně vyhovuje, nic víc.
Aha, koncepce je jedna věc a realita je druhá věc. Pane, většina čechů, je ráda, že nějaké auto vůbec má a to, že je fabia koncipována jako "druhé až třetí vozidlo v rodině" je hezké, ale v našich podmínkách dost nereálné. A to, že se jednotlivé typy aut nedělí podle vztahu k věku koncového zákazníka je nesmysl.
Mateřský koncern Fabku zařadil zcela jednoznačně a málo na tom už změní, co si většina Čechů může reálně dovolit. On ho (ten koncern) totiž názor českého zákazníka ale ani trochu nezajímá! Protože kdyby ho zajímal, ona současná Fabka by vypadala (a teď nemám na mysli pouze její vnější vzhled...) nejspíše úplně jinak.
Pro pořádek: Auta se dělí do tříd především podle celkové délky, kterou vykazuje - nebo by vykazovala, kdyby existovala - verze sedan. A jelikož už delší dobu od velkého počtu typů aut vůbec neexistuje a jen stěží "lze dopočítat" tzv. "kufrové provedení", které by mohlo posloužit jako vodítko, přibral se na pomoc - jako druhé hlavní kritérium - rozvor, tedy jeho hodnota v mm. Kde tam figuruje věk koncového uživatele?
P.S.: Ano někdy se hovoří např. o "autech pro mladé", ale se zařazením do příslušné třídy a s tím, kde konkrétně figuje Fabia, to nemá nic společného...
Anonymous píše:
Auta se nedělí do kategorií podle věku koncových uživatelů! A když už bychom měli pominout klasická kritéria, tak Fabia je koncipována jako druhé až třetí auto v rodině, s nímž koná své pojížďky po městě obvykle nepracující (tj. v domácnosti) manželka: ženám se líbí, je dostatečně vysoká a úzká, má nízké ovládací síly na pedálech apod. K danému účelu tedy plně vyhovuje, nic víc.
Aha, koncepce je jedna věc a realita je druhá věc. Pane, většina čechů, je ráda, že nějaké auto vůbec má a to, že je fabia koncipována jako "druhé až třetí vozidlo v rodině" je hezké, ale v našich podmínkách dost nereálné. A to, že se jednotlivé typy aut nedělí podle vztahu k věku koncového zákazníka je nesmysl.
Mateřský koncern Fabku zařadil zcela jednoznačně a málo na tom už změní, co si většina Čechů může reálně dovolit. On ho (ten koncern) totiž názor českého zákazníka ale ani trochu nezajímá! Protože kdyby ho zajímal, ona současná Fabka by vypadala (a teď nemám na mysli pouze její vnější vzhled...) nejspíše úplně jinak.
Pro pořádek: Auta se dělí do tříd především podle celkové délky, kterou vykazuje - nebo by vykazovala, kdyby existovala - verze sedan. A jelikož už delší dobu od velkého počtu typů aut vůbec neexistuje a jen stěží "lze dopočítat" tzv. "kufrové provedení", které by mohlo posloužit jako vodítko, přibral se na pomoc - jako druhé hlavní kritérium - rozvor, tedy jeho hodnota v mm. Kde tam figuruje věk koncového uživatele?
P.S.: Ano někdy se hovoří např. o "autech pro mladé", ale se zařazením do příslušné třídy a s tím, kde konkrétně figuje Fabia, to nemá nic společného...
To máte dozajista pravdu, ale já jsem uvedl pouze to, že jednotlivé kategorie aut mohou oslovit určité spektrum zákazníků. O zařezení do nižší, střední a vyšší třídy jsem mlčel. Každopádně bych to shrnul asi takto. Fabie je hezké auto, které má co nabídnout. Pro mladé lidi stačí, na tom si trvám. Stejně si trvám i na tom, že pro starší lidi také stačí. Co se týká motoru HTP, je to motor, který koncepčně vychází z vozidel felicia a favorit. Tyto motory jsou velmi spolehlivé.
Já se omlouvám, ale teď už to opravdu musím napsat natvrdo: Vy nejspíše ani v nejmenším netušíte, o čem se tu bavíme. Důkazem tomu budiž především konec vašeho příspěvku: Motor 1,2 HTP totiž má společného s původními škodováckými motory asi jen to, že "má (také) řetěz"!
P.S.: Na fóru si obvykle tykáme. Začal jsem vykat je proto, že mám ve zvyku projevovat úctu každému člověku, jelikož dle mého mínění si ji každý alespoň v nějakém ohledu zaslouží. Vy jste třeba špičkový chirurg, učitel nebo instalatér, ale nezlobte se - o autech víte opravdu hodně málo.
Anonymous píše:dyš to dosebe ve stovce fláknó fábija a pětkové bavorák tak tém ve fábiji veletí mozek vočníma dírama a tém v bavorovi jen pálí čuňa vod facana vod érbegu.
Co to tu píšeš za nesmysly ty řepáku???? Když se střetne čelně něco s něčím při stovce tak je to úplně jedno. Spočítej si áá krát véé a pak tu mudruj ty cinole!
vznikne pěkná šleha kerá prudko spomali bavoráka a demontuje fábiju
Anonymous píše:Já se omlouvám, ale teď už to opravdu musím napsat natvrdo: Vy nejspíše ani v nejmenším netušíte, o čem se tu bavíme. Důkazem tomu budiž především konec vašeho příspěvku: Motor 1,2 HTP totiž má společného s původními škodováckými motory asi jen to, že "má (také) řetěz"!
P.S.: Na fóru si obvykle tykáme. Začal jsem vykat je proto, že mám ve zvyku projevovat úctu každému člověku, jelikož dle mého mínění si ji každý alespoň v nějakém ohledu zaslouží. Vy jste třeba špičkový chirurg, učitel nebo instalatér, ale nezlobte se - o autech víte opravdu hodně málo.
Ok, já to beru. Hodil jsem to do googlu a dočetl jsem se, co jsem to plácnul za kec.
Anonymous píše:dyš to dosebe ve stovce fláknó fábija a pětkové bavorák tak tém ve fábiji veletí mozek vočníma dírama a tém v bavorovi jen pálí čuňa vod facana vod érbegu.
Co to tu píšeš za nesmysly ty řepáku???? Když se střetne čelně něco s něčím při stovce tak je to úplně jedno. Spočítej si áá krát véé a pak tu mudruj ty cinole!
vznikne pěkná šleha kerá prudko spomali bavoráka a demontuje fábiju
Celej život jezdím ve škůdkách. Už otec měl stouku. Jééj co ta nadělala služby. Jatel králikom dovezla, do nemocnic nás též. Aj favorita sem měl. Teď mám tu fábiju. Na nákupe nás doveze, mlou pojistku to má, úsporné to je. a hlavně je to škoda - naše značka!
Anonymous píše:A přitom se považuji za "stejně dobrého anonyma", jako třeba luk.zah. Jinými slovy: měl bys zvášit svou vlastní registraci, pokud už chceš napadat anonymy.
Registrace je moje věc a zvažovat ji budu až budu sám chtít.
Alespoň si tady nehraju na mega borce, kterej se pod svoje příspěvky není schopnej ani podepsat
Anonymous píše:Celej život jezdím ve škůdkách. Už otec měl stouku. Jééj co ta nadělala služby. Jatel králikom dovezla, do nemocnic nás též. Aj favorita sem měl. Teď mám tu fábiju. Na nákupe nás doveze, mlou pojistku to má, úsporné to je. a hlavně je to škoda - naše značka!
Tak přesně na tohle hřeší Škoda auto při "okrádání" zákazníků a předražování svých vozů.Nemám nic proti autu jako takovému,ale obchodní politice firmy.Jinak to auto je český asi tak stejně jak Hyundai z Nošovic...
Anonymous píše:Celej život jezdím ve škůdkách. Už otec měl stouku. Jééj co ta nadělala služby. Jatel králikom dovezla, do nemocnic nás též. Aj favorita sem měl. Teď mám tu fábiju. Na nákupe nás doveze, mlou pojistku to má, úsporné to je. a hlavně je to škoda - naše značka!
Tak přesně na tohle hřeší Škoda auto při "okrádání" zákazníků a předražování svých vozů.Nemám nic proti autu jako takovému,ale obchodní politice firmy.Jinak to auto je český asi tak stejně jak Hyundai z Nošovic...
Anonymous píše:Co se týká motoru HTP, je to motor, který koncepčně vychází z vozidel felicia a favorit. Tyto motory jsou velmi spolehlivé.
Už se to vysvětlilo, byl to omyl, ale motor, co vycházel koncepčně z favoritu a felicie (a při troše dobré vůle by se tam dala najít podobnost i s motorem z "embéčka" - třikrát uložená klika, rozvod OHV a "onen zmiňovaný" rozvodový řetěz), se montoval do prvních fábií i oktávek pod označením 1.4 MPI - a buď 44, nebo 50KW - ovšem PODSTATNĚ zmodernizovaný, zesílený, vylepšený, a vyrobený v "jiných tolerancích"
Anonymous píše:A přitom se považuji za "stejně dobrého anonyma", jako třeba luk.zah. Jinými slovy: měl bys zvášit svou vlastní registraci, pokud už chceš napadat anonymy.
Registrace je moje věc a zvažovat ji budu až budu sám chtít.
Alespoň si tady nehraju na mega borce, kterej se pod svoje příspěvky není schopnej ani podepsat
Také se umím podepsat.
Alespoň vidíš, jaký je v praxi rozdíl mezi anonymem a "podepsaným anonymem". Téměř nepostřehnutelný!
P.S.: A netvrď mi, že jsem zneužil tvůj nick, borče!!!