Na tomhle ovšem není nic špatného, tedy pokud si deaktivuji TCS/ESP. Takhle jsem najezdil se svými vozy stovky tisíc km a spojku ani převodovku jsem nikdy měnit či opravovat nepotřeboval (gumy nepočítám ). Tedy opakuji, smysl probíraného "omezovače" vidím opravdu jen ve vazbě na automatickou převodovku, kde se jedná o vyloženou pra.árnu.lengy60 píše:...Vytočit motor,rychle pustit spojku a za kvílení gum vyrazit kupředu.
jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Moderátor: Colommbo
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Tak když se to umí asi ne,ale když se výrobci začaly v záruční době množit případy spálených spojek nebo závady na převodovkách,tak asi přikročil k tomuto řešení. Jestli máš odpovídající kontakty,tak se zkus zeptat.Návštěvník píše:Na tomhle ovšem není nic špatného, tedy pokud si deaktivuji TCS/ESP. Takhle jsem najezdil se svými vozy stovky tisíc km a spojku ani převodovku jsem nikdy měnit či opravovat nepotřeboval (gumy nepočítám ). Tedy opakuji, smysl probíraného "omezovače" vidím opravdu jen ve vazbě na automatickou převodovku, kde se jedná o vyloženou pra.árnu.lengy60 píše:...Vytočit motor,rychle pustit spojku a za kvílení gum vyrazit kupředu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
A na co vlastně? Zda výrobce zase někde ušetřil a příslušná soustrojí záměrně poddimenzoval? A to mi jako zcela dobrovolně prozradí?lengy60 píše:...tak se zkus zeptat.
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
No a co? Co se do toho má výrobce **** ? Zejména u menších objemů je motor třeba vytočit a vsadím klidně boty, že to je k motoru šetrnější než udušený rozjezd.lengy60 píše:...Myšleno to bylo tak,aby spojka a převodovka nedostávala velké rány při rozjezdu,jak to někteří borci dovedou.Vytočit motor,rychle pustit spojku a za kvílení gum vyrazit kupředu.
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Sorry,ale při normálním rozjezdu snad nepotřebuji 4000 ot.skodovkar píše:No a co? Co se do toho má výrobce **** ? Zejména u menších objemů je motor třeba vytočit a vsadím klidně boty, že to je k motoru šetrnější než udušený rozjezd.lengy60 píše:...Myšleno to bylo tak,aby spojka a převodovka nedostávala velké rány při rozjezdu,jak to někteří borci dovedou.Vytočit motor,rychle pustit spojku a za kvílení gum vyrazit kupředu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Tak já tím nemyslel to,abys napochodoval do fabriky a ptal se tam.Návštěvník píše:A na co vlastně? Zda výrobce zase někde ušetřil a příslušná soustrojí záměrně poddimenzoval? A to mi jako zcela dobrovolně prozradí?lengy60 píše:...tak se zkus zeptat.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
No tak pravděpodobně si to nevytočil dost. Kdyby si šlápnul na plyn a počkal,kam to doleze,tak pokud to není auto z 80 let,tak ti určo zaštěká A pochybuju,že je to vynález VW Jak sem psal. Omezovat otáčky se začalo z důvodu ochrany motoru,kdy střední pístová rychlost by byla tak velká,že by poškodila motor. V 90 letech se jako hranice u seriových motorů uvádělo 16 m/s. Dnes není problém i 20m/s. Ostatně si to může každý spočítat. Každopádně točení na neutrál do červenýho motoru moc neprospívá ... Ale se zátěží v tom není problém a kolikrát mi už motor zaštěkal,když sem nestačil řadit včas. Ale je fakt,že v autě se mi to ještě nestalolengy60 píše:Tak jsem vyzkoušel u svého vozu a žádné omezení se nekonalo,otáčky vyletěly až k 6000 jako nic.Obávám se,že to je vynález VW,protože poprvé jsem se s tím setkal u posledního modelu Ibizy a nedávno,když jsem chtěl protočit motor u služební Fábie 1.4 16V
Naposledy upravil(a) Durex dne pát kvě 01, 2015 18:54, celkem upraveno 2 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Ve městě ne,ale když se chceš svíst na trati a nebo dát sprint,tak bez toho to zkoušet nemá ani smysllengy60 píše: Sorry,ale při normálním rozjezdu snad nepotřebuji 4000 ot.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Jsou tu 2 příspěvky od tebe po sobě,tak to napíšu sem.K tomu prvnímu,já ale popisoval situaci,kdy u stojícího vozu s řadící pákou v neutrálu nelze vytočit motor přes cca 3000 ot a ne o omezovači maximálních otáček. A k tomu druhému,auta běžné produkce asi nejsou k těmto disciplínám určena,řekl bych.Durex píše:Ve městě ne,ale když se chceš svíst na trati a nebo dát sprint,tak bez toho to nemá ani smysl zkoušetlengy60 píše: Sorry,ale při normálním rozjezdu snad nepotřebuji 4000 ot.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Kdyby ses někdy musel rozjíždět s nízkoobjemovým atmosférickým motorem a plně obsazeným autem do kopce, tak bys mluvil jinak Konkrétně fabia 1,2HTP 6V.lengy60 píše:Sorry,ale při normálním rozjezdu snad nepotřebuji 4000 ot.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
A co to tedy je,pokud mě to na neutrál nepustí do červenýho? Omezovač otáček ... A druhá věc. Jak určena? Co je k tomu potřeba jinýho,než pixla na 4 kolech s motorem? Na to žádná specialita třeba není. Naopak tak se dá poznat dobré auto z běžné produkce od nudné šedi nákupních tašek a přibližovadel ...lengy60 píše:já ale popisoval situaci,kdy u stojícího vozu s řadící pákou v neutrálu nelze vytočit motor přes cca 3000 ot a ne o omezovači maximálních otáček. A k tomu druhému,auta běžné produkce asi nejsou k těmto disciplínám určena,řekl bych.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Ty jsi nějak při dnešku nějak veselý ,představ si,že jsem s těmito auty najezdil opravdu hodně kilometrů,ale nikdy jsem neměl potřebu vytočit motor tímto způsobem a pak pouštět spojku,abych auto rozpohyboval.skodovkar píše:Kdyby ses někdy musel rozjíždět s nízkoobjemovým atmosférickým motorem a plně obsazeným autem do kopce, tak bys mluvil jinak Konkrétně fabia 1,2HTP 6V.lengy60 píše:Sorry,ale při normálním rozjezdu snad nepotřebuji 4000 ot.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Ještě k tomu omezovači. teď sem pochopil,že si zkoušel to,že tě to pustí přes 3000 ot. To je v pořádku. Tak by to mělo být
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Ale no tak,já popisoval situaci,kdy motor u stojícího vozu(pravděpodobně pouze VW) nelze vytočit přes 3000 ot,kdežto u mého(C4 Picasso)to šlo.Nepsal jsem nikde o omezovači maximálních otáček motoru,což tedy vidím jako rozdíl.Čiže já nepolemizuji o tom co je nebo není omezovač otáček,ale přijde mi normální,že si výrobce nějakým způsobem kryje záda.A ano,auto je pixla na čtyřech kolech s motorem,ale primárně běžná produkce není určena na nějaké sprinty nebo závodění po okruhu.Ale protože se najde hromada dovedů takhle auto používat,tak se výrobce snaží tohle nějakým způsobem eliminovat.A jestli to je pouze zlepšovák koncernu nebo to mají i jiní výrobci už nehraje roli.Durex píše:A co to tedy je,pokud mě to na neutrál nepustí do červenýho? Omezovač otáček ... A druhá věc. Jak určena? Co je k tomu potřeba jinýho,než pixla na 4 kolech s motorem? Na to žádná specialita třeba není. Naopak tak se dá poznat dobré auto z běžné produkce od nudné šedi nákupních tašek a přibližovadel ...lengy60 píše:já ale popisoval situaci,kdy u stojícího vozu s řadící pákou v neutrálu nelze vytočit motor přes cca 3000 ot a ne o omezovači maximálních otáček. A k tomu druhému,auta běžné produkce asi nejsou k těmto disciplínám určena,řekl bych.
Teď koukám,že jsi byl zase rychlejší.ale už to tak nechám být. Nicméně za tím dalším si stojím,přečti si někdy návod k jakémukoliv jinému výrobků a rychle zjistíš,jak si výrobci kryjí záda,aby se zbytečně nedostali do zbytečných potíží.Dám příklad,až si půjdeš koupit boty,tak se mrkni na příbalový leták a zjistíš,že je vlastně můžeš nosit zásadně za slunečného počasí,takže v případě běžeckých bot to znamená,že nesmíš sportovat v dešti.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaký mot. olej 5W40 do Peugeota 1.4 VTI, 2013
Já vím,co je na botech napsáno. A to ti přijde normální? Každopádně nevím jak u jiných aut,ale u toho mého se v příručce o sprintech nebo závodech nepíše resp se nikde nic nezakazuje. Je tam jen část o záběhu,ohřívání motoru a co se otáček týká,tak pak jen max krátkodobé otáčky 6 675 ot/min a max. trvalé otáčky 6 450. Kde se mi teda píše o tom,že nemohu sprintovat? Jak se asi přijde na údaj z 0 na 100 km/h? To se snad nesmí?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis