jaký do itala 1.6
Moderátor: Colommbo
to je pravda, taky jsem doporučil olej s poznámkou - pokud to není moderní motor nebo veterán - a trochu nechápu pana FF, píše "nedávej žádný drahý olej", a pak doporučí Shell, nebo Castrol. Zrovna tyto dvě značky "hrají extraligu v ceně ten první je aspoň kvalitní. A myslím si, že olej Champion "od Wolfa" je dostatečně "značkový" (mimochodem sídlí v Belgii od r.1955) a kvalitní - a cenově výhodný 5litrů za 1080,- ve třídě 0w40 + esterová složka to přece není špatná cena
třeba: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=741 nebo http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=816 jsou, a dají se najítAnonymous píše:Je vubec na trhu nějaky olej SAE 0W-30 ACEA A3/B3 API SL .Takovyto olej těžko pohledat.
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... h-0W-30-2LAnonymous píše:Je vubec na trhu nějaky olej SAE 0W-30 ACEA A3/B3 API SL .Takovyto olej těžko pohledat.
ale nechápu proč zrovna tuhle viskozitu,budete jezdit na Antarktidě?
...nikto nepiše bianco...treba si prečitať prispevok a tam sa píše: Jaký olej do itala 1.6 benzin,rv 2001 !!!!!!!!!!!!Anonymous píše:chlapci nevypisujete bianco šek když nevíte co to je za motor může to být nějaký veterán stejně jako nabuševý sporťáka vy tu diskutujete o oleji pro tento motor nezlobte se ale 1,6 ital a krátké jízdy je dost málo
Naposledy upravil(a) bjukemen dne sob pro 27, 2008 6:16, celkem upraveno 1 x.
Ten môj príspevok si prečítaj celý a zistíš, že som mu odporučil kúpiť niečo z uvedených značiek, čo bude zrovna najlacnejšie a poznamenal som, že CASTROL a SHELL bývajú zrovna dosť drahé (ale nie je vylúčené ich kúpiť niekde vo výpredaji alebo akcii lacno)... ...lebo pri tak krátkych trasách to musí ísť z toho auta po 7500km preč (je to môj názor. lebo olej bude už poriadne zdegradovaný) a to sa ten olej dvojnásobne predraží... ...a vždy lpiem na dodržiavaní špecifikácií výrobcu motora...Pitris píše:to je pravda, taky jsem doporučil olej s poznámkou - pokud to není moderní motor nebo veterán - a trochu nechápu pana FF, píše "nedávej žádný drahý olej", a pak doporučí Shell, nebo Castrol. Zrovna tyto dvě značky "hrají extraligu v ceně ten první je aspoň kvalitní. A myslím si, že olej Champion "od Wolfa" je dostatečně "značkový" (mimochodem sídlí v Belgii od r.1955) a kvalitní - a cenově výhodný 5litrů za 1080,- ve třídě 0w40 + esterová složka to přece není špatná cena
Ešte na záver doporučujem absolútne ignorovať "syntetickosť" oleja lebo najdôležitejšie sú špecifikácie...!!!
FF - O.K. i ten rok 01 mě "nějak ušel", jinak platí, co jsem už napsal - vč. toho oleje.
karel.duk píše 7tkm/rok, při popsaném způsobu jízdy je to opravdu "strop" pro olej.
karel.duk píše 7tkm/rok, při popsaném způsobu jízdy je to opravdu "strop" pro olej.
Naposledy upravil(a) Pitris dne pát pro 26, 2008 22:25, celkem upraveno 3 x.
Emler píše:Na kratke jizdy do 10km zasadně nezapinat topeni
A taky aplikovat par starych rad jako minimalni množstvi oleje,chladici kapaliny,protože se to prostě nezahřeje
a pokud se opravdu jezdi pouze a jenom tyto couračky a v mrazech kdy je i dnes -10C tak i zakryt chladič,aby se tomu ohřati pomohlo
...aha takže je lepšie íst v aute 5 km a pri tom mrznúť...???
Nebylo by lepší vodu a olej vypustit úplně ? Rozdíl mezi ryskama na expanzce je asi půl litru vody, a to určitě vliv na rychlost ohřívání nemá. a ten zakrytý chladič bych taky určitě nedoporučoval. Já mám Fiat Brava 1,6 benzín, r.v. 1999, a kdybych zakryl chladič, tak to uvařím. Pokud je dobrý termostat, tak do chladiče stejně nic nepustí. Ujedu tak 1,5-2 km, a teplota vody je taková, že začíná termostat otevírat.Emler píše:Na kratke jizdy do 10km zasadně nezapinat topeni
A taky aplikovat par starych rad jako minimalni množstvi oleje,chladici kapaliny,protože se to prostě nezahřeje
a pokud se opravdu jezdi pouze a jenom tyto couračky a v mrazech kdy je i dnes -10C tak i zakryt chladič,aby se tomu ohřati pomohlo