Jaké bylo vaše první auto?
Moderátor: Colommbo
Jaké bylo vaše první auto?
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No tak jelikož jsem motorkovej, tak jsem měl auto docela pozdě a bylo to Fávo. Byl to spolehlivej dopravní prostředek. Kdyby jste se zeptali na motorky, bylo by to daleko zajímavější
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
U mě, pokud jde o auta, tak první (nepočítám tenkrát tátovu Š1100MB) byla Š120L.....
U mě - JAWA 250/353 "kývačka".....
Tak se ptáme i na motorkyDurex píše:.....Kdyby jste se zeptali na motorky, bylo by to daleko zajímavější
U mě - JAWA 250/353 "kývačka".....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No vlastně to fávo nebylo první. Dostal jsem Š. 120 se 105 motorem na eko likvidaci od skoro tchýně Jenže měla ještě 3 měsíce technickou a tak byla škoda ji zničit. Tak jsem jí ještě dojezdil. Takže tohle bylo moje první auto.
A co se motorek týká, tak jsem začal ve 13-ti na Jawe 550 pařez. Dostal jsem ho ve formě šroubků a matiček. Složil jsem ho a pak 2 roky ho jezdil po lese. Škoda, že jsem se ho tenkrát zbavil. No a v 15-ti legálně Jawa 50 Mosquito se slovinským motorem Tomos. Chodilo to dobře a kluci se simákama se nechytali-hlavně kvůli 5 kvaltu ve špajsce. To byla pořád nuda (i když mě to tak nepřipadalo) peklo přišlo o rok později
A co se motorek týká, tak jsem začal ve 13-ti na Jawe 550 pařez. Dostal jsem ho ve formě šroubků a matiček. Složil jsem ho a pak 2 roky ho jezdil po lese. Škoda, že jsem se ho tenkrát zbavil. No a v 15-ti legálně Jawa 50 Mosquito se slovinským motorem Tomos. Chodilo to dobře a kluci se simákama se nechytali-hlavně kvůli 5 kvaltu ve špajsce. To byla pořád nuda (i když mě to tak nepřipadalo) peklo přišlo o rok později
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Tady to máte barevně
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 8b942c0d93 - zobrazí se vám to i když nemáte Face
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 8b942c0d93 - zobrazí se vám to i když nemáte Face
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
V roce 1983 VW Brouk -polocabrio (plátěná střech až k zadnímu pevnému oknu), typ Scandinavia. Koupili jsme ho tenkrát s kamarádem napůl,bylo to super hl. v létě díky tý střeše. Ale už měl něco za sebou a sehnat třeba nový paliv. čerpadlo nebo starter byl taky zážitek. Při cestě v zimě z Prahy do Špindlu ve 4 lidech nám to zamrzlo zevnitř (okna) tak, že nebylo nic vidět- jen asi pár cm nad ofukem před. okna (němělo to ventilátor,jen nápor větrání) V Jičíně už jsme nevydrželi zimu a museli na čaj. Po dotazu na pův. majitele jestli to nemůže topit víc nám řekl,že klapku na přívod teplýho vzduchu od motoru k oknu máme přepnutou napořád a proto se to prý jmenuje Scandinavia model-že topí líp než ostatní
Byl z roku 1967-69 a byl to pro nás kluky v tý době (začátek 80-tých let)fakt zážitek. Teď si říkám,jestli jsem tehdy nebyl bohatší, než si o sobě paradoxně myslím dnes...
Pak 1985 Š 100-koupil jsem ho na vojně a taky užíval(před vojnou jsem ztratil řidičák ) pak Dacia 1310 (strašná past) a pak 1990 prosinec první nový auto-Favorit 135.
Byl z roku 1967-69 a byl to pro nás kluky v tý době (začátek 80-tých let)fakt zážitek. Teď si říkám,jestli jsem tehdy nebyl bohatší, než si o sobě paradoxně myslím dnes...
Pak 1985 Š 100-koupil jsem ho na vojně a taky užíval(před vojnou jsem ztratil řidičák ) pak Dacia 1310 (strašná past) a pak 1990 prosinec první nový auto-Favorit 135.
No u mě někdy v roce 97 Š 120 L -napůl s dědou,ale ten moc nejezdil..Svoje 1 opravdu vlastní auto byl v roce 2001 Favorit 135 GLX,kupoval jsem ho tehdy za 90 000 kč od důchodce s 60 tis.km najetými..No a od té doby mám už asi 20 nebo 22 auto
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
..no chlapci to som ja len taký mladý alebo ako to chápať,no moje prve auto bolozo začiatku roka 2008 Fiat Tempra 1.9TD po roku a niečo som dokupil Alfu 146 1.9JTD po roku Peugeot 406Coupe 2.2HDI a po roku a pol Alfu 156 2.4JTD
..motorky čz 250 musim najsť presny typ
..motorky čz 250 musim najsť presny typ
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw