Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Ještě že alespoň Ford má rozum a nevzdává se MPV https://www.novinky.cz/auto/clanek/ford ... paign=null
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jakë auto?
Klasika - pro majitele koncernového zázraku je spotřebákem snad úplně všechno.ka-spel píše:...Ale mimo spotřebáku jsem nic zásadního na O2 nepotřeboval. ... Jediné podivení nad kvalitou kuláku TRW co vydržel necelých 30 tis. km ... mechoš měl skladem jen levného turka Teknorot a ten až se divím již drží 42 tis. km ... jsem vyřešil tvrdými puky - sadou od Strongflexu co už má nalítáno 70 tis. km.
Jenže normální je nic z toho po mnoho set tisíc km vůbec nepotřebovat.
Re: Jakë auto?
Jmenuj alespoň jedno bezporuchové auto.
Re: Jakë auto?
Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI: skoro 400 tis. km, v posledních 5 letech prakticky bez pravidelné údržby.
Ford Mondeo 1,6 EB: i když tady mi v průběhu 100 tis. km odešlo jedno z 8 parkovacích čidel, třebaže je zajímavé, že hned po pravidelné servisní prohlídce. Možná si ho někdo "vypůjčil"...
Fiat Stilo 1,6 MW: sice je z r.v. 2003, ale má zatím málo najeto, pouhých 90 tis. km, ovšem poruchovost absolutní nula!
Ford Mondeo 1,6 EB: i když tady mi v průběhu 100 tis. km odešlo jedno z 8 parkovacích čidel, třebaže je zajímavé, že hned po pravidelné servisní prohlídce. Možná si ho někdo "vypůjčil"...
Fiat Stilo 1,6 MW: sice je z r.v. 2003, ale má zatím málo najeto, pouhých 90 tis. km, ovšem poruchovost absolutní nula!
Re: Kde kupujete autodíly?
Moje Almera. Ve 180tk vymena kotoucu. V serknizce neni záznam o predchazejici vymene u původního majitele. Ja dal origo z vrakarny s deskama.
Kdybych s ni v 180tkm nedrbnul o dopravni znacku a ta neposkodila poloosu, tehhlu a spojovacku, na predni napravu bych nesahl do ted. Nakonec jsem ji z dlouhe chvile rozebral celou. Zbyla na aute jen napravnice... Byla bez vuli a pazvuku. Urcite veci vymenil, rovnez origo z vrakarny. Mel jsem tam volnou ruku. Moznost vzdy z nekolika dilu a vzit ten nej. Tak jsem to nakombinoval se svymi. Vyfuk 3/4puvodni vc katu. (zadni tlumic Ulter sport)
Zadni brzdy a tlumice puvodni.
Mnou vymeneny kostky kontaktu na H4. Vypalil jsem je nevhodnymi zarovkami.
Udrzba- jednou za dva roky dutiny a spodek+promazani vsech hejblatek co na aute jsou.
Ale mozna se nejaky pruser casem objeví, ma teprve 202tkm. Ale km uz moc pribyvat nebudou...
Na Fiakru menen pry chladic. To jeste pritule nebyla moje. Za me hadice k nadrzi. Stav 230tkm. Jinak vse i na motoru, vyjma rozvodu, puvodni. Ani vstriky nebyly venku.
Yi nam par mesicu a pri koupi byly zohledneny nahlasene zavady. Hlucne lz lozisko, kotouce, chybějící nasazovaci gula.
Zadni loziska jsem vymenil obe a bohužel po vymene kotoucu a desek TRW, se projevily jine vibrace.
Vyndane tehlice a znatelny VIDITELNY zasah kutila domaciho-prase. Musel jsem obe vymenit.
Ostatni asi puvodni. Zatim sepot kvetin, po duchodci a postarší pani.
170tkm.
Kdybych s ni v 180tkm nedrbnul o dopravni znacku a ta neposkodila poloosu, tehhlu a spojovacku, na predni napravu bych nesahl do ted. Nakonec jsem ji z dlouhe chvile rozebral celou. Zbyla na aute jen napravnice... Byla bez vuli a pazvuku. Urcite veci vymenil, rovnez origo z vrakarny. Mel jsem tam volnou ruku. Moznost vzdy z nekolika dilu a vzit ten nej. Tak jsem to nakombinoval se svymi. Vyfuk 3/4puvodni vc katu. (zadni tlumic Ulter sport)
Zadni brzdy a tlumice puvodni.
Mnou vymeneny kostky kontaktu na H4. Vypalil jsem je nevhodnymi zarovkami.
Udrzba- jednou za dva roky dutiny a spodek+promazani vsech hejblatek co na aute jsou.
Ale mozna se nejaky pruser casem objeví, ma teprve 202tkm. Ale km uz moc pribyvat nebudou...
Na Fiakru menen pry chladic. To jeste pritule nebyla moje. Za me hadice k nadrzi. Stav 230tkm. Jinak vse i na motoru, vyjma rozvodu, puvodni. Ani vstriky nebyly venku.
Yi nam par mesicu a pri koupi byly zohledneny nahlasene zavady. Hlucne lz lozisko, kotouce, chybějící nasazovaci gula.
Zadni loziska jsem vymenil obe a bohužel po vymene kotoucu a desek TRW, se projevily jine vibrace.
Vyndane tehlice a znatelny VIDITELNY zasah kutila domaciho-prase. Musel jsem obe vymenit.
Ostatni asi puvodni. Zatim sepot kvetin, po duchodci a postarší pani.
170tkm.
Re: Jakë auto?
torro píše:Jmenuj alespoň jedno bezporuchové auto.
https://www.youtube.com/watch?v=Sk0eQqP_d6cJerry3 píše:Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI: skoro 400 tis. km, v posledních 5 letech prakticky bez pravidelné údržby.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Z nových klasických áut je zaujímavá ponuka od Fiatu. Tipo ešte s atmosférami 1.4 a 1.6 príp. 1.4T
Nechápem prečo niekto radšej siahne po Škodovke s 1.0 trojvalcom
Nechápem prečo niekto radšej siahne po Škodovke s 1.0 trojvalcom
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jakë auto?
No a ještě specifikuj tvz. spotřebák. Ať v tom máme jasno.Jerry3 píše:Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDI: skoro 400 tis. km, v posledních 5 letech prakticky bez pravidelné údržby.
Ford Mondeo 1,6 EB: i když tady mi v průběhu 100 tis. km odešlo jedno z 8 parkovacích čidel, třebaže je zajímavé, že hned po pravidelné servisní prohlídce. Možná si ho někdo "vypůjčil"...
Fiat Stilo 1,6 MW: sice je z r.v. 2003, ale má zatím málo najeto, pouhých 90 tis. km, ovšem poruchovost absolutní nula!
Re: Jaké auto?
A proč je tvá otázka adresována mně?
Re: Jaké auto?
ProtožeJerry3 píše:A proč je tvá otázka adresována mně?
Jako od odborníka na všechno očekávám relevantní odpověď.Jerry3 píše:Klasika - pro majitele koncernového zázraku je spotřebákem snad úplně všechno.ka-spel píše:...Ale mimo spotřebáku jsem nic zásadního na O2 nepotřeboval. ... Jediné podivení nad kvalitou kuláku TRW co vydržel necelých 30 tis. km ... mechoš měl skladem jen levného turka Teknorot a ten až se divím již drží 42 tis. km ... jsem vyřešil tvrdými puky - sadou od Strongflexu co už má nalítáno 70 tis. km.
Jenže normální je nic z toho po mnoho set tisíc km vůbec nepotřebovat.
Re: Jaké auto?
Já zas očekávám odpověď na mou otázku. Protože třeba kuláky jsem měnil naposledy počátkem 90. let na Fiatu 125p z r.v. 1973.
Re: Jaké auto?
môžem ja?
nie som sice odborník absolutne na nic, ale napisem ako to " počítam" ja u svojich aut.
Teda spotrebak je u mna to , čo ma bud pravidelný interval na výmenu určený servisným plánom (typicky kvapaliny, filtre....) a potom diely , ktoré podliehaju mechanickému opotrebeniu už zo svojej podstaty ( typicky brzdy, tlmiče napríklad) .
A este diely s istou (danou alebo obvyklou) ohraničenou životnostou ( žiarovky, autobateria, ložisko kolesa).Ak teda odídu po dosiahnutí tejto životnosti. Ak ( výrazne) skôr, považujem to za poruchu.
Podvozok ( kostičky, čapy...) sa za určitých okolností tiež dá považovať za spotrebák, ovšem potreba výmeny takýchto dielov býva , aspon u mna - min.20 rokov veku auta alebo nin. nad 300tkm priebehu auta.
Ostatné sa nemá čo kazit. Ak prestane niečo iné plnit svoj účel a nemá na to niektorý z uvedených dôvodov, považujem to za poruchu. Napríklad u mna teraz nedávno - vadný termostat, netesný chladič, zasekávajúca sa spínačka - vsetko honda (rok 2006 - teda zdaleka nemá este nárok na takéto vrtochy).
Tolko môj vysoko neodborný , sedliacky názor na spotrebák
nie som sice odborník absolutne na nic, ale napisem ako to " počítam" ja u svojich aut.
Teda spotrebak je u mna to , čo ma bud pravidelný interval na výmenu určený servisným plánom (typicky kvapaliny, filtre....) a potom diely , ktoré podliehaju mechanickému opotrebeniu už zo svojej podstaty ( typicky brzdy, tlmiče napríklad) .
A este diely s istou (danou alebo obvyklou) ohraničenou životnostou ( žiarovky, autobateria, ložisko kolesa).Ak teda odídu po dosiahnutí tejto životnosti. Ak ( výrazne) skôr, považujem to za poruchu.
Podvozok ( kostičky, čapy...) sa za určitých okolností tiež dá považovať za spotrebák, ovšem potreba výmeny takýchto dielov býva , aspon u mna - min.20 rokov veku auta alebo nin. nad 300tkm priebehu auta.
Ostatné sa nemá čo kazit. Ak prestane niečo iné plnit svoj účel a nemá na to niektorý z uvedených dôvodov, považujem to za poruchu. Napríklad u mna teraz nedávno - vadný termostat, netesný chladič, zasekávajúca sa spínačka - vsetko honda (rok 2006 - teda zdaleka nemá este nárok na takéto vrtochy).
Tolko môj vysoko neodborný , sedliacky názor na spotrebák
Naposledy upravil(a) jarson1 dne sob led 18, 2020 12:25, celkem upraveno 1 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Jaké auto?
To vůbec nebylo špatné auto. Na svoji dobu. A jezdí ještě? Kolik desítek, či stovek m ročně najede, že je, jak naznačuješ, bezporuchové?Jerry3 píše:Já zas očekávám odpověď na mou otázku. Protože třeba kuláky jsem měnil naposledy počátkem 90. let na Fiatu 125p z r.v. 1973.
Re: Jaké auto?
Nejsi poněkud mimo?
Re: Jaké auto?
Vidim to podobne jako Jarson. Ac mam drobet asi vic zkušenosti, sorry. Rovněž vsak dokonaly nejsem v ničem. Leda tak jako konkurent Sipkove Ruzenky. (jen bych z toho vyjmul loziska, ty rovnez nejmin 300tkm)
125p 1500.
Kdyz vyjmecne fungoval, dobra kara. Jinak jsem v nem menil a opravoval vse co lze i nelze. R 1972,ja 1987-8.
A to jsem pred tim prodal S 1301s 1975.Bal jsem se, az se zacne srat, ze to nepujde opravovat a platit...,
Moje nocni mura. Jedinna a ze aut jsem mel hafo.
125p 1500.
Kdyz vyjmecne fungoval, dobra kara. Jinak jsem v nem menil a opravoval vse co lze i nelze. R 1972,ja 1987-8.
A to jsem pred tim prodal S 1301s 1975.Bal jsem se, az se zacne srat, ze to nepujde opravovat a platit...,
Moje nocni mura. Jedinna a ze aut jsem mel hafo.