Me zase 190 2.0D 50 kw,"hladky nesmrtelny diesel" s radovym cerpadlem.Pedro píše:Obcas vidim zaparkovany, na jedne periferii, 6.3 kompressor. Kastle S. Nejsilnejsi, co jsem ridil, byl SLK 5.5 AMG.
Me by se doma libil jen 190 2.3 16v. Tedy pokud by to musel byt MB.
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Tak, tak...das stimmtNOVON píše:Me zase 190 2.0D 50 kw,"hladky nesmrtelny diesel" s radovym cerpadlem.Pedro píše: Me by se doma libil jen 190 2.3 16v. Tedy pokud by to musel byt MB.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Az nato ze sa s tym zle jazdi maximalne tak na klobuka ci ako to pisete..mal som s nim problem obehnut autobus co isiel cca 110 (stara karosa samozrejme)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
To není sprinter, ale multimaratónec
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Lazy power.
- Colommbo
- Příspěvky: 9940
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jo, KDU, takový předchůdce TDI...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Pánové, už jen to, že se tu o 190 a W124 po pětatřiceti letech od jejich vzniku vášnivě bavíme, znamená, že jde o nadčasová a kvalitní auta. Kdyby to nebyla pravda, tak taková diskuse ani nevznikne. Co se designu týká, tak jde pořád o nádhernou a čistou práci a teď si k tomu připočtěte robustní a spolehlivou techniku. Kolik takových respektovaných legend mají ostatní automobilky?
Přestaňte na ně neobjektivně hledět dnešníma očima. To si rozhodně nezaslouží.
Přestaňte na ně neobjektivně hledět dnešníma očima. To si rozhodně nezaslouží.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Nesouhlasím! Diskuse je tu jenom proto, že W124 si mnoho lidí pamatuje. Nicméně to neznamená, že by tehdy nebyla na trhu konkurenční a dokonce lepší auta. Potíž je pouze v tom, že si je málokdo pamatuje, poněvadž je neznali ani v té době.Jezevcik píše:Pánové, už jen to, že se tu o 190 a W124 po pětatřiceti letech od jejich vzniku vášnivě bavíme, znamená, že jde o nadčasová a kvalitní auta. Kdyby to nebyla pravda, tak taková diskuse ani nevznikne.
Tak právě tomuto jsem na hony vzdálen: moje hodnocení vychází výhradně ze srovnání aut té doby.Jezevcik píše:Přestaňte na ně neobjektivně hledět dnešníma očima. To si rozhodně nezaslouží.
Re: Jaké auto?
Dobre,tak daj teda priameho konkurenta w124 ktory bol lepsi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
Např. Mitsubishi Galant té generace, která skončila v r. 1987. Auto pohodlnější, při srovnatelné ceně mnohem vybavenější a hlavně nesrovnatelně lépe jezdící.
Re: Jaké auto?
Presne som tusil ze to bude galant a aj ked osobnu skusenost som s nim zatial nemal suhlasim
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jaké auto?
Ja pridam BMW 525tds. Ano, zminuju naftu. U me divny. Vim na co ty motory z pocatku umiraly. Ale auto, jako takovy, dost dobry. Mi se 124 libi jen po fejsliftu, zejmena cumaku. Ridil jsem ho, ztrpel jeho diesel, no ve verzi s benzinem 300,podstatne lepsi. Nebylo to v obou pripadech x tisic km, jen par desitek. Kdybych musel volit kolem r 85,v této kategorii, 635Csi. To je vys, tak opravuji, 535i
Re: Jaké auto?
Téměř nikdo ho v našem regionu neznal a o jeho výbavě by se mohlo i většině současných vozů jen zdát: namátkou zmíním ve dvou stupních elektronicky regulovatelnou tuhost podvozku a dokonce ve třech stupních jeho světlosti, účinek posilovače řízení závislý na rychlosti jízdy, automatickou klimatizaci, tempomat, vše v elektrice, včetně střešního okna, "neviditelné" stěrače atd.bjukemen píše:Presne som tusil ze to bude galant a aj ked osobnu skusenost som s nim zatial nemal suhlasim
Re: Jaké auto?
Ano, tehdy Japonci drželi koncept absolutní vybavenosti, který mezitím opatrně po krůčcích opustili. Nyní se tato situace opakuje u Korejců.
Říkejte si, co chcete, ale W124 je jen jedno, a to říká člověk, který mimo Japonsko uznává máloco.
Srovnávat W124 s Galantem také není úplně přesné. Je tu rozdíl v zařazení do tříd, a pak Mercedes je klidný koráb na dlouhé cesty, zatímco Mitsubishi sportovně střižený vůz pro řidiče s odlišným charakterem řízení. Ve tvém případě to platí dvojnásobně, Jardo
Říkejte si, co chcete, ale W124 je jen jedno, a to říká člověk, který mimo Japonsko uznává máloco.
Srovnávat W124 s Galantem také není úplně přesné. Je tu rozdíl v zařazení do tříd, a pak Mercedes je klidný koráb na dlouhé cesty, zatímco Mitsubishi sportovně střižený vůz pro řidiče s odlišným charakterem řízení. Ve tvém případě to platí dvojnásobně, Jardo
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
To řazení do tříd dle rozvoru a délky zde silně pokulhává, neboť W124 měl sice obrovský motorový prostor, ale jinak nic navíc. A jelikož v daném případě srovnávám motor 2,3 ve W124 s motorem 2,0 v Galantu, jelikož jiné motory při absenci dalších zkušeností srovnat nemohu, pak rozhodně neplatí, že by Galant byl nějaký sporťák. Ovšem zatímco s ním byla jízda blízko jeho limitu 200 (nad 180 šel automaticky na nejnižší světlost podvozku) radostí, v případě cca stejného limitu v případě W124 to bylo o držku.