Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Libor naša debata mala opodstatnenie. Ráno otvorím net a hneď na mňa vykukla správa
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... BC-TopGear
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... BC-TopGear
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Abyste se tu z té zahradní techniky nepo.rali
"Moje" ST vyhrálo v r.2013.
"Moje" ST vyhrálo v r.2013.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9964
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
A moje předchozí áčková Omča se stala evropským vozem roku už v r. 1987, to byli někteří z vás možná ještě na houbách...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Stejně ty dnešní auta jsou tak nějak sterilní. Taková W124 je i dnes nádherný železo a ani výkonově to není žádný ořezávátko. Ach ....Třeba jednou ...
https://i.ytimg.com/vi/GPLFW59Mj9Y/maxresdefault.jpg
https://i.ytimg.com/vi/GPLFW59Mj9Y/maxresdefault.jpg
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9964
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Zcela souhlasím, sterilní ve smyslu vykastrovaná... W124 je (byl) poslední naprosto klasický medvěd, všechno po něm už je (tu více, tu méně, avšak čím dál víc) jen tak "jako". Občas jej na silnicích ještě zahlédnu, je to prostě krááása!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
No, to je fajn, to auto si to zaslouží 900.000 Kč ale doma neustojím a ojetina bude kdo ví v jakém stavu.jerome píše:Libor naša debata mala opodstatnenie. Ráno otvorím net a hneď na mňa vykukla správa
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... BC-TopGear
lefort:
Sekačky, ale eee Já vím, v roce 2013 to ještě stálo za to (krom pístů u 1,6EB), teď se ovšem trápí 2,3 EB v RS s problémem s těsněním pod hlavou a pára dýmí a dýmí do spalovacího prostoru A Ford neví, co s tím. Honda jede dál.
Souhlasím, že řidičská auta pomalu vymírají. Holt, SUV se lépe prodávají
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Jaké auto?
Co máš s písty u 1.6EB? Teda kromě toho, že u pár aut "podtáčečů" došlo k problému, který ovšem většinou automobilka vyřešila reklamací...
Jo, o Focusu RS vím, nicméně slyšel jsem, že se to stává hlavně u aut, provozovaných stylem start a plnej, to se pak není čemu divit, že
Ano, Honda jede dál, ale vůbec neví, kam jí ten Focus odjel.
P.S. o sekačkách jsi psal Ty
Jo, o Focusu RS vím, nicméně slyšel jsem, že se to stává hlavně u aut, provozovaných stylem start a plnej, to se pak není čemu divit, že
Ano, Honda jede dál, ale vůbec neví, kam jí ten Focus odjel.
P.S. o sekačkách jsi psal Ty
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Ano. Honda je najvacsi vyrobca motorov na svete a davaju ich aj do zahradnej techniky z toho dovodu aby bez problemov fungovala. Na rozdiel od...lefort píše:Abyste se tu z té zahradní techniky nepo.rali
...Fordu ktoremu to nefunguje ani v tých pár autáchLibor píše:(krom pístů u 1,6EB), teď se ovšem trápí 2,3 EB v RS s problémem s těsněním pod hlavou a pára dýmí a dýmí do spalovacího prostoru
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Mám 1,6EB. A omezovač na 6500 mně vyloženě vadí.
Re: Jaké auto?
Ford to kdysi zkoušel i s pračkami, ale osobní zkušenost nemám.
W124 je nejúspěšnějším Mercedesem všech dob a jeho tvůrce Bruno Sacci je génius. Z jeho ruky vzešly ty nejlepší kousky, jako zmiňovaná W124, dále "stodevadesátka", krásná S-Klasse W126 a neskutečně dlouho vyráběná legendární "žehlička" SL.
Osobně dělím u Mercedesu období na před a po W124. Nastupující "masařka" vše pohřbila.
W124 je nejúspěšnějším Mercedesem všech dob a jeho tvůrce Bruno Sacci je génius. Z jeho ruky vzešly ty nejlepší kousky, jako zmiňovaná W124, dále "stodevadesátka", krásná S-Klasse W126 a neskutečně dlouho vyráběná legendární "žehlička" SL.
Osobně dělím u Mercedesu období na před a po W124. Nastupující "masařka" vše pohřbila.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9964
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Velmi matně si vzpomínám z doby před cca 30 a více lety na aut. pračky Philco-Ford...Jezevcik píše:Ford to kdysi zkoušel i s pračkami, ale osobní zkušenost nemám.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Jasně, jen Honda z Anglie je to vůbec nejvíc nejlepšíjerome píše:...Fordu ktoremu to nefunguje ani v tých pár autách
Jezevcik: já jsem vždycky snil o 190 2.5 16V s motorem naladěným od Cosworthu. Ale ceny slušných kusů už jsou hodně vysoko
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Z Anglie ne. VIN-ko musí začínat ne na S ale na Jlefort píše:....Honda z Anglie....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
lefort:
ale jo, musíme to trošku rozdmýchat Nikdo z nás neví, kolik 1.6 EB aut se skutečně diagnostikovanou závadou "poškození pístu" vlastně existuje, Ford to nepřizná (vlastně žádná automobilka), dokud se nebude jednat o skutečně "masovou" závadu", tak, jako třeba u vylepšené 2.3 EB v RS. Zvláštní je, že třeba Mustang s tímto motorem problém nemá. To těch cca 20 kobyl udělá "takový maras" ?
Holt se kluci šikmoocí na těch 600, Civiciích MKI vyučili a dokázali se poprat i s podtáčením Ale abych byl spravedlivý, dost řad Hond trápí vyšší spotřeba oleje. A zase, je to blázny za volantem, kteří prostě dají 7.000 RPM i za studena, nebo je to vlastnost motorů? Těžko říct. Já se k 7.000 RPM podívám jednou za čas, jezdím skoro pořád jen trasy 10 km tam a pak zase zpět.
Každý má to svoje, to je pravda odvěká. Pod barákem nám stojí kolegův Red edition s 1,5 EB a musím uznat, že na parkingu docela září. Jede dobře (až na zdechlou jedničku), podvozek výborný, místa sice málo, ale pro dva, proč ne?
jerome
on ten Ford za to nemůže, Henry měl odkaz, eko prďolové ho v EU zabili. Tedy až na ten Mustang V8
Jinak souhlas. Méďa Béďa starších ročníků je libůstka. Soused si leští v garáži Brabuse v modelu 190, původní stav. Interiér krásný, dřevo je dřevem, kůže kůží. Chce si rozšířit portfolio o tohle
https://www.autorevue.cz/mercedes-benz- ... avi-25-let
ale jo, musíme to trošku rozdmýchat Nikdo z nás neví, kolik 1.6 EB aut se skutečně diagnostikovanou závadou "poškození pístu" vlastně existuje, Ford to nepřizná (vlastně žádná automobilka), dokud se nebude jednat o skutečně "masovou" závadu", tak, jako třeba u vylepšené 2.3 EB v RS. Zvláštní je, že třeba Mustang s tímto motorem problém nemá. To těch cca 20 kobyl udělá "takový maras" ?
Holt se kluci šikmoocí na těch 600, Civiciích MKI vyučili a dokázali se poprat i s podtáčením Ale abych byl spravedlivý, dost řad Hond trápí vyšší spotřeba oleje. A zase, je to blázny za volantem, kteří prostě dají 7.000 RPM i za studena, nebo je to vlastnost motorů? Těžko říct. Já se k 7.000 RPM podívám jednou za čas, jezdím skoro pořád jen trasy 10 km tam a pak zase zpět.
Každý má to svoje, to je pravda odvěká. Pod barákem nám stojí kolegův Red edition s 1,5 EB a musím uznat, že na parkingu docela září. Jede dobře (až na zdechlou jedničku), podvozek výborný, místa sice málo, ale pro dva, proč ne?
jerome
on ten Ford za to nemůže, Henry měl odkaz, eko prďolové ho v EU zabili. Tedy až na ten Mustang V8
Jinak souhlas. Méďa Béďa starších ročníků je libůstka. Soused si leští v garáži Brabuse v modelu 190, původní stav. Interiér krásný, dřevo je dřevem, kůže kůží. Chce si rozšířit portfolio o tohle
https://www.autorevue.cz/mercedes-benz- ... avi-25-let
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Jaké auto?
Pokud Tvůj soused není Onassis, tak Evolution ve smysluplném stavu nezaplatí.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40