Jak sundat kolo :-)
Moderátor: Colommbo
Re: Jak povolit kolo :-)
To rozhodně.
Re: Jak povolit kolo :-)
Tak to má Libor cestou, keď si znova pôjde pre svoje polky do stravy (polovice ošípaných @slaughterhouse), a keby bola cena rovnaká ako za kilo, tak je pasta lacná
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jak povolit kolo :-)
Tak teď jsi mě zavařil Ještě, že existuje google překladač, poněvadž bych to nepřeložil. Teraz beriem hydinu - moriaky, nie bravčové
Würth mám za cenu bez DPH. A to ATEčko budu mít na 3 roky do zásoby
Würth mám za cenu bez DPH. A to ATEčko budu mít na 3 roky do zásoby
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Jak povolit kolo :-)
Tak to je dobre, pozeral som si kolko stojí kilo váhy (polka aj od €2,20 za kg) a prišlo mi ich pritom lúto, keď som si predstavil, ako si ich niekto nakladá do kufra na mesačný jedálniček.
Tá ošípaná je práve taká prasnica/brav (slovník): domáce zviera chované na mäso a masť, sviňa.
Takže dnes tovar drahý ako sviňa, je už fakticky lacný. Ktovie, kolko stojí ten Wuřth v tube naozaj, nejakých 500 Kč za pár deka?
P.S. napísal si pekne slovensky, až neskôr mi zaplo
Tá ošípaná je práve taká prasnica/brav (slovník): domáce zviera chované na mäso a masť, sviňa.
Takže dnes tovar drahý ako sviňa, je už fakticky lacný. Ktovie, kolko stojí ten Wuřth v tube naozaj, nejakých 500 Kč za pár deka?
P.S. napísal si pekne slovensky, až neskôr mi zaplo
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jak povolit kolo :-)
Posledně jsem zaplatil přes 650 Kč za tubu velikosti zubní pasty. Ale vydrží mi roky - při servisní péči o několik aut.
Re: Jak povolit kolo :-)
Ale stálo mě to uvažování, než jsem ten překladatelský oříšek rozlouskl
Chtějí za tu pastu balík, to je pravda. Ani ty mini tuby, které jsem bral od Würthu na mazání mezi kluzné plíšky a brzdové desky, nebyly nejlevnější (30 Kč na jedno kolo).
Jenže pískající brzdy mě štvou, dělá to od novoty, takže zkusím něco nového, i za ty peníze.
Chtějí za tu pastu balík, to je pravda. Ani ty mini tuby, které jsem bral od Würthu na mazání mezi kluzné plíšky a brzdové desky, nebyly nejlevnější (30 Kč na jedno kolo).
Jenže pískající brzdy mě štvou, dělá to od novoty, takže zkusím něco nového, i za ty peníze.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Jak povolit kolo :-)
Libor: Tohle si kup na naboje,vodici cepy trmenu,pod brzdove desky..Vyzkouseno funguje dlouhodobě a nestoji to majlant.
http://www.torintn.sk/prislusenstvo/133 ... ratec.html
http://www.torintn.sk/prislusenstvo/133 ... ratec.html
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jak povolit kolo :-)
Drobná potíž - nezajišťuje žádoucí elektrickou vodivost!
Re: Jak povolit kolo :-)
tato pasta iba do vodiacich capov strmenov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jak povolit kolo :-)
Mas praktickou zkusenost,ja jo,tak vim,ze drzi na miste,nestece,soucasti nezareznou nezatuhnou..bjukemen píše:tato pasta iba do vodiacich capov strmenov
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jak povolit kolo :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jak povolit kolo :-)
mam, daval som ju u kamarata prave pod kotuc aby nezarastol na naboji,ale nemala napis cera tec bolo to 8 rokov do zadu mozno nemala teplotnu odolnost ako tato, pri tejto sa uvadza 1000°C, kazdopadne kotuc bol i tak zalepeny a to preto ze ako uz pisal Jarda nema elektricku vodivost nieto v nej ciastocky kovu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Jak povolit kolo :-)
ono pre uspesnu aplikaciu sa vyzaduje zvlast kombinaica medi a hlinika, aj ked ja mam iba cisto medenu pastu nie uplne idealnu, pol roka vydrzi, neviem ako by sa spravala cisto hlinikova pasta a za uvedenu cenu by ma zaujimal obsah hlinika
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- jojto
- Příspěvky: 79
- Registrován: čtv úno 08, 2018 11:23
- Bydliště: V ťahači, v návese, na ponku, v jame alebo v sklade.
Re: Jak povolit kolo :-)
Co sa tyka mazania štiftov, skrutiek kolies a masticiek pod kotuce:
Ked vam kolesa mechanik zatiahne pistolou na 250Nm, tak to mozete mat namazane aj svätenou vodou a mozete skakat po metrovej trubke bez uspechu. Ked to da na tych cca 120Nm (rucne momentakom, tak ako sa to ma), tak nemusite mazat nic. Pod kotuce to zabera tak na cca 2 roky (max. 50.000km), je jedno co a od koho. Najdolezitejsie je poriadne to ocistit pred montazou (mysliet na buducu vymenu) a pri neuspesnej demontazi (fakt to nejde) pouzit hrubu az brutal silu (vedz mlatenie z vnutornej strany kotuca), zazil som i flexu
Ked vam kolesa mechanik zatiahne pistolou na 250Nm, tak to mozete mat namazane aj svätenou vodou a mozete skakat po metrovej trubke bez uspechu. Ked to da na tych cca 120Nm (rucne momentakom, tak ako sa to ma), tak nemusite mazat nic. Pod kotuce to zabera tak na cca 2 roky (max. 50.000km), je jedno co a od koho. Najdolezitejsie je poriadne to ocistit pred montazou (mysliet na buducu vymenu) a pri neuspesnej demontazi (fakt to nejde) pouzit hrubu az brutal silu (vedz mlatenie z vnutornej strany kotuca), zazil som i flexu
Ford Focus II Turnier 1.6i 2010 SHDA - Ford Formula 5w-30 A5/B5 --> Shell Helix Ultra 5w-30 A3/B4, na zimu Shell Helix Ultra 0W-40 A3/B4. Aktuálne celoročne Shell Helix Ultra 5W-40 (výmena po 8000 km).
Re: Jak povolit kolo :-)
Pokud použiješ hliníkovoměděnou pastu, a fakt je jedno, od koho (akorát že v ČR neseženeš jinou, než na kterou jsem už sem dal odkaz), tak máš do příští výměny kotoučů, tj. řádově na roky (nikoli pouze dva), vystaráno.jojto píše:...Pod kotuce to zabera tak na cca 2 roky (max. 50.000km), je jedno co a od koho.
Jinak skutečnost, že daný produkt nabízí v ČR jediná a k tomu ještě ta úplně nejdražší firma, svědčí o tom, že ho skoro nikdo nezná, tudíž ani nepoužívá, a i kdyby znal, tak za to ty prachy stejně nikdy nedá, poněvadž zde jde v autoopravárenství hlavně o to co nejvíce ušetřit teď, bez ohledu na časovou perspektivu pracnosti servisních úkonů příště.