jak si zlepšit naftu sám
Moderátor: Colommbo
Re: jak si zlepšit naftu sám
Na podzim jsem koupil 3 plechovky VIF-letni a pozdeji jeste 2 VIF zimni.Dnes jsem se rozhodl se na ne blize podivat.Co me prekvapilo,byla barva letniho VIF Barvou pripomina kavovy liker TiaMaria(ktery je ovsem vynikajici).Jen jsem si pomyslel:Zaplatpanbuh,ze jsem ho jen jednou pouzil(ten VIF )Absolutne zadny efekt!!!.A kdyz jsem uvidel ve skle VIF zimni,zeleny,huste tekouci i pri letni teplote,napado me,ze je to proste neredeny 2takt olej Ale ten se v nizkych teplotach nemeni v rosolovitou sra.ku!Kdo vi,co v nem vlastne je?
Je zajimave,ze je tolik priznivcu VIFu!!No jo,reklama zapracovala a testy se daji vzdy ovlivnit ve prospech toho ktereho .
Nekolikrat tu zaznelo,ze je VIF v podstate nezajimavy,k tomu se plne pridavam,protoze tu tvavehnedou sr..ku,ktera zanecha spoustu dalsich zplodin,ktere zanesou vse mozne,do nadrze urcite lit nebudu!
Kdyz VIF porovnam s obycejnou prisadou 2takt oleje polosynth. v pomeru 1:200 budu na tom rozhodne lepe nez s VIFem!A kdyz se prida aceton,tak ani nemluve!Pro me osobne je VIF absolutne nepouzitelny,plaseboidni pripravek,ktery diky lobby ziskal priznivce,kteri uveri kazde blbosti.
Podival se nekdo na web,kde se VIF nabizi?Pouze v Cechach!!Neni to zajimave?Na zadnych zahranicnich strankach neco o VIF nenajdete!Absolutne neznamy!!!!!!!!
A myslite,ze Nemci,kteri prisahaji na pridavani 2Takt oleje do Diesel nebo Italove,kteri preferuji pridani Acetonu a maji s tim dlouhodobe zkusenosti,ze vsichni jsou tak blbi,ze nepouzivaji VIF????
Vzdyt ve svete se o nem vubec nevi!!!!!Zkuste si najit na web strankach Leang Chemie Austria.Ani slovo o VIFu!!!Najdete Additiv SDA600,a kdo mi zaruci,ze tento aditiv je identicky s VIF,ktery se v CR prodava?Kolika "rukama" tento aditiv jeste projde,nez se objevi v CR na trhu pod nazvem VIF????????
Kdyz jsem dnes videl ve skle,jak VIF vypada(barva a konsistenz) a kdyz vezmu Diesel Additiv od Monzol5c(http://www.monzol5c.de) jsou to dva pary bot!
A odedneska verim vsem,kteri zavrhli VIF,propagovany urcitou lobby!To,co se v Cechach prodava,neni SDA600 nybrz nejaka sra.ka na oblbnuti lidi v CR!
At zije placebo-efekt!
Je zajimave,ze je tolik priznivcu VIFu!!No jo,reklama zapracovala a testy se daji vzdy ovlivnit ve prospech toho ktereho .
Nekolikrat tu zaznelo,ze je VIF v podstate nezajimavy,k tomu se plne pridavam,protoze tu tvavehnedou sr..ku,ktera zanecha spoustu dalsich zplodin,ktere zanesou vse mozne,do nadrze urcite lit nebudu!
Kdyz VIF porovnam s obycejnou prisadou 2takt oleje polosynth. v pomeru 1:200 budu na tom rozhodne lepe nez s VIFem!A kdyz se prida aceton,tak ani nemluve!Pro me osobne je VIF absolutne nepouzitelny,plaseboidni pripravek,ktery diky lobby ziskal priznivce,kteri uveri kazde blbosti.
Podival se nekdo na web,kde se VIF nabizi?Pouze v Cechach!!Neni to zajimave?Na zadnych zahranicnich strankach neco o VIF nenajdete!Absolutne neznamy!!!!!!!!
A myslite,ze Nemci,kteri prisahaji na pridavani 2Takt oleje do Diesel nebo Italove,kteri preferuji pridani Acetonu a maji s tim dlouhodobe zkusenosti,ze vsichni jsou tak blbi,ze nepouzivaji VIF????
Vzdyt ve svete se o nem vubec nevi!!!!!Zkuste si najit na web strankach Leang Chemie Austria.Ani slovo o VIFu!!!Najdete Additiv SDA600,a kdo mi zaruci,ze tento aditiv je identicky s VIF,ktery se v CR prodava?Kolika "rukama" tento aditiv jeste projde,nez se objevi v CR na trhu pod nazvem VIF????????
Kdyz jsem dnes videl ve skle,jak VIF vypada(barva a konsistenz) a kdyz vezmu Diesel Additiv od Monzol5c(http://www.monzol5c.de) jsou to dva pary bot!
A odedneska verim vsem,kteri zavrhli VIF,propagovany urcitou lobby!To,co se v Cechach prodava,neni SDA600 nybrz nejaka sra.ka na oblbnuti lidi v CR!
At zije placebo-efekt!
Re: jak si zlepšit naftu sám
Prave jsem zlikvidoval 4 plechovky VIFu do separatniho odpadu.
VIF je pro me velke zklamani a urcite nikomu nedoporucuji ho koupit!
VIF je pro me velke zklamani a urcite nikomu nedoporucuji ho koupit!
Re: jak si zlepšit naftu sám
Jak si zlepšit naftu sám Pořiďte si benziňák
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: jak si zlepšit naftu sám
Benziňák, který má přímé vstřikování, turbo, EGR, 3 písty ve standartu a brzo filtr pevných částic.Pitris píše:Jak si zlepšit naftu sám Pořiďte si benziňák
Pravidelně stříkej dutiny a modli se ke svénu hondabohu. Jak se rozese__, tak budeš s nápady v koncích
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: jak si zlepšit naftu sám
Tak to ani náhodou!Brembo píše:Nie,skus íst do farieb,lakov a vypítaj aceton. čo ti daju-C6000,pretože za doby minulej to bol len aceton.
Re: jak si zlepšit naftu sám
to rousini: Na ještě poctivým atmosferickým benziňáku bez ekokurvítek se toho moc pokazit nemá. A je jedno jestli Honda nebo třeba Ford či Opel. A když už modlení nepomůže, tak určitě nebudu řešit jestli do nafty olej nebo aceton, aby ten olej namazal to co aceton odmastil / potažmo aceton odmastil to co olej namazal....
Ale ne chápu že je potřeba vymyslet jak si zlepšit naftu sám My taky vylepšujem beneli
Ale ne chápu že je potřeba vymyslet jak si zlepšit naftu sám My taky vylepšujem beneli
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: jak si zlepšit naftu sám
To Pitris. to nebyla narážka na Hondu, ale tvoji motorizaci. Kdybys měl Škodovku napíšu to taky. Jinak to bylo jen takové povzdechnutí - výběr se zužuje a to __revsky.
Kdo nebydlí ve městě, tak jezdí okresky s dvoulitrem na volnoběhu za 6,5l. Tento neekologický dinosaurus zatěžuje planetu požadavkem na výměnu výfuku cca každých 7 let. Thats all...
Kdo nebydlí ve městě, tak jezdí okresky s dvoulitrem na volnoběhu za 6,5l. Tento neekologický dinosaurus zatěžuje planetu požadavkem na výměnu výfuku cca každých 7 let. Thats all...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: jak si zlepšit naftu sám
Buď jsem druhou polovinu tvého příspěvku správně nepochopil anebo ji nemůžeš myslet vážně. Napadá mě ještě třetí vysvětlení, ale to si raději nechám pro sebe, chci zůstat v rovině vzájemné slušnosti.
Naposledy upravil(a) Colommbo dne sob čer 18, 2016 19:32, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: jak si zlepšit naftu sám
Tak já jezdím z asi 80-ti % po městě a celoročně mám spotřebu sedm a čtvrt a v otáčkách průměr okolo 3 tisíc. Výfuk mám po 11-ti letech původní a novej (s oběma tlumiči) stojí 3,5 tisíc. A VIFuji.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: jak si zlepšit naftu sám
Colombo: Občas mám tendenci použít myšlenkové zkratky. Jelikož se to rodí v mé palici, tak mi vyjadřování přijde srozumitelné.
Čemu nerozumíš na myšlence, že slušně dimenzovaná motorizace jezdí za málo a přitom se nezapotí? Ten výfuk bylo něco, co mě napadlo, jako první k vyčíslení "náročnosti" provozu toho dinosaura v porovnání s problémy údržby downsizingu.
Co tam máš dál?
Čemu nerozumíš na myšlence, že slušně dimenzovaná motorizace jezdí za málo a přitom se nezapotí? Ten výfuk bylo něco, co mě napadlo, jako první k vyčíslení "náročnosti" provozu toho dinosaura v porovnání s problémy údržby downsizingu.
Co tam máš dál?
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: jak si zlepšit naftu sám
Poslyš předsedo,nechceš nás přestat houpat? Jako,že pojedeš s motorem 2.0 v poklidném tempu nějakou dálku a dosáhneš na tu spotřebu je ještě uvěřitelné,ale ve městě?Pitris píše:Tak já jezdím z asi 80-ti % po městě a celoročně mám spotřebu sedm a čtvrt a v otáčkách průměr okolo 3 tisíc. Výfuk mám po 11-ti letech původní a novej (s oběma tlumiči) stojí 3,5 tisíc. A VIFuji.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: jak si zlepšit naftu sám
Jasne lengy,houpe nas.2 litry urco ubral..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: jak si zlepšit naftu sám
pitris.: 3,5 tis za 2 tlumice?To tak za nejakeho shit polaka,ci-li "hasicaky navarene na trubkach"..S temito vyfucky jsem se za tech par let co se grabu v autech uz pekne vyskolil.Neni to ani zlomek toho co je kvalitni a spocitany vyfuk...v jakem koliv parametru!
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: jak si zlepšit naftu sám
Tak i když vezmu v úvahu,že jezdit po městě může být dost široký pojem,tak mi ta spotřeba připadá dost přitažená za vlasy. Nemyslím si,že bych měl před barákem stát až takovou mrtvolu,ale pokud budu jezdit opravdu vláhu a pouze těch +- 7 km po rovině do práce,tak mám co dělat,abych se vešel do 8 l.Když jedu dálky,třeba i tu Itálii a zase v poklidném tempu,tak pak mi ta spotřeba osciluje někde kolem 7.5 l/100.Samozřejmě,že když to valím po dálnici 140-160 km/h jako nedávno,tak jsem tam hned za 8,7.NOVON píše:Jasne lengy,houpe nas.2 litry urco ubral..
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: jak si zlepšit naftu sám
rousini: Dál nic, přišlo mi jen, jako bys měl něco proti dinosaurům. Sám s ním (s nimi) jezdím spokojeně taky už dlouhé roky. Teď už to (tě) chápu a děkuju za vysvětlení.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90