modelář píše:Doporučuji přesunout tento příspěvek do sekce Ostatní "nahoru", neboť se může velmi hodit těm, kdož nemají vakuovou pumpu a jinak spojkový okruh nedokáží naplnit.František Smíšek píše:Spojkový okruh se dá naplnit tak, že se hadičkou propojí odvzdušňovací šroubek levého předního brzdového třmenu s odvzdušňovacím šroubkem spojlkového válce, oba šroubky se povolí a sešlapováním brzdového pedálu se naplní spojkový okruh, pak se oba šroubky dotahnou. Bez provední této operace zůstane spojkový pedál sešlápnutý.
Jak na spojku bez vakuové pumpy
Moderátor: Colommbo
Jak na spojku bez vakuové pumpy
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Těch způsobů je více..Např. protlačit brzdovku spodem od pomocného válce,přes hlavní spojkový válec do nádobky..Tohle doporučuju před výměnou brzdové kapaliny v brzdovém okruhu,protože ve spojce je většinou pěkný "sajrajt"..
Či-li prvně vyměnit kapalinu v hydraulické spojce a pak v brzdovém systému..
Či-li prvně vyměnit kapalinu v hydraulické spojce a pak v brzdovém systému..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jak na spojku bez vakuové pumpy
Těch způsobů je více..Např. protlačit brzdovku spodem od pomocného válce,přes hlavní spojkový válec do nádobky..Tohle doporučuju před výměnou brzdové kapaliny v brzdovém okruhu,protože ve spojce je většinou pěkný "sajrajt"..
Re: Jak na spojku bez vakuové pumpy
Odvzušňování spojky je jednoduché, pokud víš, jak na to......František Smíšek píše:Spojkový okruh se dá naplnit tak, že se hadičkou propojí odvzdušňovací šroubek levého předního brzdového třmenu s odvzdušňovacím šroubkem spojlkového válce, oba šroubky se povolí a sešlapováním brzdového pedálu se naplní spojkový okruh, pak se oba šroubky dotahnou. Bez provední této operace zůstane spojkový pedál sešlápnutý.
Na starý minimax naletuju nahoru ventilek z duše, dolu dám výpustný kohout. Minimax naplním do poloviny kapalinou a natlakuji stlačeným vzduchem.
(Vycucnu starou kapalinu z nádobky.)
Pak to napojím (hadičkou) na prasátko = pracovní válec spojky, povolím tam odvzušňovák a pustím do něj z toho minimaxu kapalinu. Ta se mi dostane až do pumpy = hlavního spojk. válce, (přeteče na zem,) a mám vystaráno. Během 5 minut je hotovo.
Jsem na to sám, NA NIC NEŠLAPU, myslím na práci,.... popíjím pívo..... kouřim doutník a zívám......
Systém ŽAVES = žádný velký sr**í.....
Kdyby jste zažili Škoda 1000 MB, byli by jste "vyškolení"
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Jak na spojku bez vakuové pumpy
Té pravda, ale řadu cajků a vercajků jsme museli tehdá vymýšlet sami.Itall píše:Staré známé: když je cajk, jde všechno.
Kdo měl rád řemeslo, toho něco napadlo, páč nad ním přemýšlel.....
To už se dneska, Bohu žel, "nenosí".....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.