Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Letectví se zcela zásadním způsobem zasloužilo o pokrok v oblasti pístových spalovacích motorů. Vznikly úžasné konstrukce, které jsou z dnešního pohledu zcela nepředstavitelné: např. dieselový (!) motor s uspořádáním do trojúhelníku (!) se třemi klikovkami v jeho rozích a dvěma písty proti sobě v každém válci Domnívám se, že v dnešní době by to snad už ani nikdo nedokázal vyrobit.
Německo (přesněji Třetí říše) bylo jednoznačně na špici tehdejšího vývoje a to nejen v letectví. Proudové motory, raketové motory možná i helikoptéry snad i létající talíře (Vril a Haunebu) a nejen to jsou věci, kterými obohatili svět.
Bez něměckých vědců by celá slavná USA neměla nejmenší šanci na dosažení Měsíce před SSSR a měla by velké problémy s mezikontinentální obranou!
Jaderný výzkum, chem. zbraně (např. sarin), pokroky ve fyzice i výzkum paranormálních jevů. Je dokonce nemalá možnost, že uran, který američané ukořistili v německu, byl poté použit v atomových bombách nad Japonskem.
A to nemluvím o rozebrání všech něměckých technologií spojenci. Existují jisté utajované důkazy, že Wehrmacht kolem roku 1935 otestoval malou jadernou bombu. Mnozí pamětníci na to vzpomínají a co je zajímavější, tak úřady danou lokalitu střeží a důsledně vyhazují všechny badatele a vědce.
Bez něměckých vědců by celá slavná USA neměla nejmenší šanci na dosažení Měsíce před SSSR a měla by velké problémy s mezikontinentální obranou!
Jaderný výzkum, chem. zbraně (např. sarin), pokroky ve fyzice i výzkum paranormálních jevů. Je dokonce nemalá možnost, že uran, který američané ukořistili v německu, byl poté použit v atomových bombách nad Japonskem.
A to nemluvím o rozebrání všech něměckých technologií spojenci. Existují jisté utajované důkazy, že Wehrmacht kolem roku 1935 otestoval malou jadernou bombu. Mnozí pamětníci na to vzpomínají a co je zajímavější, tak úřady danou lokalitu střeží a důsledně vyhazují všechny badatele a vědce.
To ale moc nevypovídá o hranici čerpatelnosti.Itall píše:.....Cinol má nižší teplotu tuhnutí, než Mogul.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF