Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Našel jsi tam něco o přímém vstřikování u Luftwaffe ?
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:42, celkem upraveno 1 x.
modelář

Příspěvek od modelář »

Letectví se zcela zásadním způsobem zasloužilo o pokrok v oblasti pístových spalovacích motorů. Vznikly úžasné konstrukce, které jsou z dnešního pohledu zcela nepředstavitelné: např. dieselový (!) motor s uspořádáním do trojúhelníku (!) se třemi klikovkami v jeho rozích a dvěma písty proti sobě v každém válci :!: Domnívám se, že v dnešní době by to snad už ani nikdo nedokázal vyrobit.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

:lol: Německo (přesněji Třetí říše) bylo jednoznačně na špici tehdejšího vývoje a to nejen v letectví. Proudové motory, raketové motory možná i helikoptéry snad i létající talíře (Vril a Haunebu) a nejen to jsou věci, kterými obohatili svět.
Bez něměckých vědců by celá slavná USA neměla nejmenší šanci na dosažení Měsíce před SSSR a měla by velké problémy s mezikontinentální obranou!
Jaderný výzkum, chem. zbraně (např. sarin), pokroky ve fyzice i výzkum paranormálních jevů. Je dokonce nemalá možnost, že uran, který američané ukořistili v německu, byl poté použit v atomových bombách nad Japonskem.
A to nemluvím o rozebrání všech něměckých technologií spojenci. Existují jisté utajované důkazy, že Wehrmacht kolem roku 1935 otestoval malou jadernou bombu. Mnozí pamětníci na to vzpomínají a co je zajímavější, tak úřady danou lokalitu střeží a důsledně vyhazují všechny badatele a vědce.
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:42, celkem upraveno 1 x.
modelář

Příspěvek od modelář »

Ano, přesně tak! Ale bylo to až později, ne za 2. světové války.
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:42, celkem upraveno 1 x.
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:42, celkem upraveno 1 x.
modelář

Příspěvek od modelář »

Italle, byl jsi v technickém muzeu v Sinsheimu?
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:43, celkem upraveno 1 x.
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:43, celkem upraveno 1 x.
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:43, celkem upraveno 1 x.
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:43, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Itall píše:.....Cinol má nižší teplotu tuhnutí, než Mogul.....
To ale moc nevypovídá o hranici čerpatelnosti.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Příspěvek od Itall »

smaz
Naposledy upravil(a) Itall dne čtv říj 06, 2011 19:44, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět