Itall píše:
No jó, lengy, jenže ty nemáš auto, ale psa...tedy PSA. Tam kvalitka moc není, natož tam, kde to není na očích
. Já jsem vypouštěl olej z převodovky naposled u Favorita po 40000 km a byl mírně znečištěn, určitě tam mohl být bez rizik ještě hodně dlouho. Pak jsem vypouštěl po 80000 km (dalších 40000 km) a olej byl zcela čistý. Převodovka řadila stále stejně. Než laborovat s oleji, je lepší v dobré převodovce nechat původní, když ne nafurt (a převodovka vydrží to, co auto), tak třeba alespoň 100000 km. Pokud převodovka bezvadně funguje, pak i po 100000 km je výměna oleje spíše koledování si o problém. Některé převodovky nemají výpustné otvory, výměna je složitá, nepočítá se s ní, v servisu na to dlabou a kdo to bude dělat v garáži?
Ještě by sis chrochtal blahem,kdyby sis mohl vozit pozadí mým autem a nevylézat z něho jako Zvoník od Matky Boží.
Moje převodovka má nejen kontrolní,ale také výpustný a nalévací otvor.Já nikde nepsal,že by převodovka neřadila nebo řadila špatně,ale že řadí lépe.
Holt jsou tací,kteří mají potřebu se o své auto starat nadstandartně a pak ti druzí,kteří se spokojí s tím,že to nějak funguje.Myslím si,že v případě auta je jaksi lepší prevence,než čekat na to,až to fungovat přestane.Ale to už je věc každého soudruha,jak se k tomu postaví.
A jen tak mimochodem,ty si fakt myslíš,že ty nákupní tašky z TPCA jsou vrcholem spolehlivosti?