Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jo, a budu časem měnit svíčky u Peugeota 107. Nemáte návod?
Prý jsou dovedně ukryty někde pod budníkem airfiltru, filtr budu měnit také, tak bych to sfouknul najednou. Je to stejné, jako u C1, lengy, nejsi přes citróny?
Prý jsou dovedně ukryty někde pod budníkem airfiltru, filtr budu měnit také, tak bych to sfouknul najednou. Je to stejné, jako u C1, lengy, nejsi přes citróny?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Já mám od Citroenu dospělé auto. U nás na fóru je ohledně svíček tiše po pěšině,stejně tak na PF.Našel jsem na netu nějaké obrázky,takže jestli je to on,tak to budeš mít do tanku v tank jako já.
Ještě jsem objevil tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=y0Z9TFStBes
Ještě jsem objevil tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=y0Z9TFStBes
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
A není to u Tebe zbytečnýItall píše:Jo, a budu časem měnit svíčky u Peugeota 107....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No já jsem při hledání taky nabyl dojmu,že se nemění svíčky,ale rovnou celý motor.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
A to si hledal jen ty svíčky, nebo rovnou celý (mimi-mini)motor
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Děkuji, bezvadný. Demontáž svíčky tam sice přímo nebyla, ale asi bude "standardní". A cívku měnit nebudu . Po zhlédnutí videa (komentář v AJ je mi platný prd) se na tu práci skoro těším .lengy60 píše:Já mám od Citroenu dospělé auto. U nás na fóru je ohledně svíček tiše po pěšině,stejně tak na PF.Našel jsem na netu nějaké obrázky,takže jestli je to on,tak to budeš mít do tanku v tank jako já.
Ještě jsem objevil tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=y0Z9TFStBes
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tož, jestli myslíš, že bych ještě měl počkat...Pitris píše:A není to u Tebe zbytečnýItall píše:Jo, a budu časem měnit svíčky u Peugeota 107....
Svíčky mají výměnný interval 60000 km a mám je tam přes 88000 km, tak jsem myslel, že v 90000 km je vyměním. Ale dám na zkušenějšího, ve 105000 km (výměnný interval svíček u Splashe) je taky den...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ten minimotor je opravdu dobrý a rozhodně si nezaslouží posměch. Jestli jste s kolínětem nejeli, svezte se, s využitím plného potenciálu minimotůrku. Pokud zrovna běžně nejezdíte s autem od 150 k výše, tak vám nejspíš vypadnou bulvy, jak utíká nákupní taška.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Italle,tys pěkný čuňas.Interval výměna svíček po 60tis,je to samé jako výměna oleje po 30tis. Leda bys zamýšlel udělat za provozu rovnou malý výbrus.
A auto není jen o motoru,ona i Fabča je běhavá,ale problém je,že po určitém počtu ujetých kilometrů pak potřebuji transplantaci bederní páteře.
A ještě k té výměně svíček.Z toho videa nepoznáš,zda je to klasický ořech nebo spešl klíč.U mého to byla druhá varianta,takže jsme museli improvizovat.
A auto není jen o motoru,ona i Fabča je běhavá,ale problém je,že po určitém počtu ujetých kilometrů pak potřebuji transplantaci bederní páteře.
A ještě k té výměně svíček.Z toho videa nepoznáš,zda je to klasický ořech nebo spešl klíč.U mého to byla druhá varianta,takže jsme museli improvizovat.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Je fakt,že celých motorů bylo v nabídce více.Pitris píše:A to si hledal jen ty svíčky, nebo rovnou celý (mimi-mini)motor
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
1) Těžko říci, vadná svíčka se za provozu pozná. Zatím jsem nic nepoznal ani u Fabie (60000 km) ani u P107. Uvidím u Splashe, kde je interval 105000 km. Svíčky po 90000 km třeba vezmu na sraz.lengy60 píše:Italle,tys pěkný čuňas.Interval výměna svíček po 60tis,je to samé jako výměna oleje po 30tis. Leda bys zamýšlel udělat za provozu rovnou malý výbrus.
A auto není jen o motoru,ona i Fabča je běhavá,ale problém je,že po určitém počtu ujetých kilometrů pak potřebuji transplantaci bederní páteře.
A ještě k té výměně svíček.Z toho videa nepoznáš,zda je to klasický ořech nebo spešl klíč.U mého to byla druhá varianta,takže jsme museli improvizovat.
2) No, budu vidět, zda mám klíč na takhle utopenou svíčku. Nové mám koupené Brisk (pak zjistím, že to nejsou ony, hehe), kouknu na ně, jaký klíč, a tak. "Normální ořech" to nebude určitě, ale několikero klíčů na svíčky mám, také nějaké trubkové, ty by se i nastavily, snad to nebude neřešitelné i s tím, co mám.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Helé, neftipkuj... Kolikrát lepší dorostenec šmrcnutý Japoncem, než dospělé PSA .lengy60 píše:Já mám od Citroenu dospělé auto.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Je to Tvoje auto, moje také nejevilo žádné známky špatného chodu,nicméně když jsme je vyndali,tak to byl hnus velebnosti. PO výměně auto ožilo,ono totiž ta výkonnost plíživě,takže uživateli ani nepřijde,že už to není jaksi ono. Je to Tvé auto,já po tom co jsem viděl,nechám ty stávající max 30 tis.A tolik odvahy jako Ty nemám,takže jsem tam dal NGK. K těm klíčům,v mém případě nešlo ani tak o délku,jako o průměr.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Dorostenec? Miminko je to,a jestli na něm budeš šetřit,tak Ti to až dospěje vrátí i s úroky.Itall píše:Helé, neftipkuj... Kolikrát lepší dorostenec šmrcnutý Japoncem, než dospělé PSA .lengy60 píše:Já mám od Citroenu dospělé auto.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Já měl zatím k dispozici na ukázku NGK z Fábie 1,0 po 60000 km, a kdo je viděl, může potvrdit, že nic hnusného, velebnosti, na nich nebylo. Pravda je, že ani olej z Fábie nebyl po 15000 km hnusný a z P107 je celkem hnusný, velebnosti. Svíčky teprve uvidím.