Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Záleží jak s tím kdo jezdil. Já bych ho nechtěl . V nové Fabii je jediná benzínová motorizace schopná provozu mimo město 1,2 TSI. 95Nm na téměř tunu je málo(tříválec 44-55kw)
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Je schopná provozu? O tom se už mnoho napsalo, tohle bych zas neriskoval já.1000watu píše:Záleží jak s tím kdo jezdil. Já bych ho nechtěl . V nové Fabii je jediná benzínová motorizace schopná provozu mimo město 1,2 TSI. 95Nm na téměř tunu je málo(tříválec 44-55kw)
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
1,2Tsi ve Fabii 3 je zcela odlišný motor. Risk bude za pár let koupit cokoliv(už je)
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Já bych řekl, že ne. I od VW. Jen se jim musí nechat tak pět deset let, aby soudruzi přišli na to, kde udělali chyby a systémem pokus - omyl je postupně napravovali. Dělat jim zkušebního vola za vlastní peníze už bych nechtěl. Někomu to ale může vyhovovat nebo to toleruje. Pro nás ostatní je lepší poohlédnout se tam, kde se snaží dělat věci dobře, probíhají dostatečné zkoušky prototypů a nedostatky se vychytávají před prodejem zákazníkovi. Ještě jsou takové staromódní firmy.1000watu píše:1,2Tsi ve Fabii 3 je zcela odlišný motor. Risk bude za pár let koupit cokoliv(už je)
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Myslím,že se poučili. Ono to není dobrá reklama HTP 6V a první 1,2Tsi byl průser.Já se snažím kupovat bezproblémové osvědčené motory bez ohledu na výkon,nebo tabulkovou spotřebu,která je stejně o hovně.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Měl jsi na mysli tříválce 1,0 ve Fabii III. Určitě se s ním půjdu svézt. 44 kW v Citigo lítá jako drak. Rozdíl ve Fábii mě zajímá. Domnívám se ale, že racionálně nebude důvod si Fábii koupit, neboť motory jsou nové, nevyzkoušené a třeba ty litry mají konkurenci v jiných autech, kde bude spotřeba srovnatelná a výkon podstatně vyšší.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ty litry zase takovou konkurenci nemají. Z 1 litru bez přeplňování se výkon honí špatně a točivý moment je v podstatě dán. 95Nm na litr je pěkná hodnota. Jezdit se dá se vším,není to žádná tragedie.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ano, hodnoty jsou to pěkné. Jako konkurenci mám na mysli např. Swift 1,2 s 92k, 116 Nm a spotřebou 5,0 L nebo Micru 1,2 s 80k, 110 Nm a spotřebou 5,0 L. Swift je dražší, Micra zas levnější, než uvažovaná cena Fabie. Také Yaris 1,0 je teď v akci, 68k, 93 Nm, spotřeba 4,3 L . Našlo by se asi i více. Škoda opět přichází s novinkou, jejíž parametry jsou už delší dobu překonány. Navíc s rizikem "co zas bude" s těmi motory, a tak. Prodeje má vysoké, většině riziko nevadí, asi je to dobře. Alespoň se sníží ceny jakostnějších aut.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
MOTOR 1,0 44-55KW NENÍ PŘEKONANÝ. Čím jako? Akorát do Fabie bych si ho nedal. Co to znamená překonané? Je překonaný motor 1,2 8V Fire? Je to jeden z nejlepších motorů na výdrž. A je starý jako Metuzalem
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Napsal jsem "přichází s novinkou", to jest Fabie III. A dali do ní motor, který ve Fabii v porovnání s jinými auty bude mít obdobnou spotřebu, ale horší výkony. Takže novinka - Fabie III už teď je dlouho překonána a sama ještě není na trhu.1000watu píše:MOTOR 1,0 44-55KW NENÍ PŘEKONANÝ. Čím jako? Akorát do Fabie bych si ho nedal. Co to znamená překonané? Je překonaný motor 1,2 8V Fire? Je to jeden z nejlepších motorů na výdrž. A je starý jako Metuzalem
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Proše pana a to já slyším poprvé, že zloději by se styděli za to, že kradou .Jerry3 píše:Já se chovám tak, abych se nemusel nikdy, nikde a před nikým sám za sebe stydět.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No, zas tolik jsi toho neřekl (viz předchozí) a zas tolik jsi se nepodepsal .Návštěvník píše:Ber to jako výjimku z pravidla. Jsou věci, pod které se prostě musím podepsat!
Bych nebyl já, dybych tě nepoškádlil .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Onehdy jsem se ožral se spolužákem z gymplu, který v 90. letech patřil k pražské smetánce špičkových advokátů v oboru trestního práva. Tehdy nadělal majetek, a to nikoli tím, že by kradl, ale svými právnickými schopnostmi (od té doby až do konce života už pracovat nemusí) vysekat každého hajzla (který si ho mohl dovolit zaplatit) z čehokoli. A navzdory jeho siláckým proklamacím ve střízlivém stavu se ukázalo, že je to jen naučená obranná póza navenek, uvnitř se jeho život smrsknul na boj s vlastním svědomím.Itall píše:Proše pana a to já slyším poprvé, že zloději by se styděli za to, že kradou .
Netvrdím, že to tak má každý. Znám totiž dost jiných, kteří se nestydí vůbec za nic, oni totiž zcela propadli víře ve "správnost" svého konání.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
V Práglu zas tak moc špičkových advokátů v oboru práva trestního není (nebylo) a je poměrně pravděpodobné, že jsem se s ním i (pracovně) setk(áv)al nebo bych ho aspoň mohl (měl) znát... Třeba to proberem mezi čtyřma očima, až se znovu potkáme...Návštěvník píše: ...který v 90. letech patřil k pražské smetánce špičkových advokátů v oboru trestního práva...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90