Čiptjůnink

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Čiptjůnink

Příspěvek od Demo »

Pánové, prosím, o Vaše názory na chiptuning dechtových motorů s turbem od VW.
Má to vůbec nějaký smysl, třeba co se spotřeby týče nebo tak?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

No jestli se ti zdá, že tam nějaký koník chybí, tak proč ne, záleží jak jezdíš, ale pro běžné ježdění, třeba po městě to stejně nevyužiješ. Pokud budeš čipnutý motor honit, tak se samozřejmě bude motor více opotřebovávat a výrazně vzroste spotřeba, ale to platí všeobecně pro každý motor.
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

81 kW mi bohatě stačí...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Demo píše:81 kW mi bohatě stačí...
Dříve by to pro mě bylo málo, ale dnes mě stačí i poloviční výkon :lol:. Myslím tím běžné ježdění, dlouhé štreky zase tak často nejezdím.
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

Peniaze si radsej odloz na spojku(dvojhmotnostny zotrvacnik)neminie ta to...
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

A poradim ti-na tdi-cka a vsetko s nimi suvisiace studuj dieselpower forum.najdes tam aj aj niekoho z tvojho okolia-zhanal si niekoho s VAG-om.napr.Huml...
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

VAG uz mam objednany...
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Příspěvek od runda »

aky a za kolko?
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Máš SZ.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

POdívej se třeba sem http://cimbu.cz je tam toho více. Myslím si, že to smysl má, ale spojky prý dost trpí.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Chceš víc HP? Měl sis koupit model se silnějším motorem. V5,6,W8. Případně 1,8T .
Nebo myslíš že jako naftový motor je ideální na tůňink? Ospojlerovaná brutální oktávie s mastným nárazníkem a zadním čelem?
modelář

Příspěvek od modelář »

Hlavně bacha na kombinaci dvouhmotového setrvačníku a DSG. Jestliže vysypaný dvouhmoťák s sebou bere do kytiček vždy spojku, což stojí min. 35 tis. Kč na opravě, tak by mne docela zajímalo, kolik to stojí, když s sebou vezme DSG... :P (jakože jsem už o takových případech slyšel, ale dotyční to naštěstí neplatili, protože byli ještě v záruce)
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..naftovy motor je podla mna vhodný na tuning tak isto ako každy iný...

...ako isto viete alebo nie mam alfu 146 1.9JTD tak som ju dal chipnuť samozrejme jednemu borcovi ktorému som povedal ako si to predstavujem...

..vykon na brzde je 133 ps dodam aj graf len treba vydržať..

..TDi od koncernu sa da ladiť ešte lepšie spotreba pri rovnakej jazde je cca o malinko nižšia atd.. nd za dobre ceny ako trisky tak spojkove komplety dvojhmota sa da zameniť za jednohmotu atd...
modelář

Příspěvek od modelář »

bjukemen píše:tak spojkove komplety dvojhmota sa da zameniť za jednohmotu atd...
Tomu se mohu tak akorát zasmát: To ti pak v případě TDI PD už opravdu musejí vypadat i všechny plomby ze zubů, tedy pokud náhodou nemáš absolutně zdravý a nikdy neopravovaný chrup! :P

P.S.: Dvouhmotový setrvačník je tam hlavně kvůli eliminaci vibrací a torzních kmitů, což se příznivě promítá i do hlučnosti... To je ostatně také hlavním důvodem, proč se motory TDI PD nekombinují s klasickým(HDM) automatem - tam se totiž setrvačník nevyskytuje, tudíž nelze použít ani ten dvouhmotový!
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..mne sa smiať nemusiš ja PD nemam a ani nechcem,ale je to tak,bežne sa dava set jednohmoty do PD ktore maju okolo 200ps ako sa to už sprava je druha vec ale dvojhmota tolko nevydrží..a manici ktorych to baví im to asi nevadí...
Odpovědět