Mam to stejne. Naopak jsem jako ridic nervozni, kdyz spolujezdec "brzdi" nebo se chyta madel...mipesa píše:Já mám takové měřítko, pokud s kýmkoliv v autě jako spolujezdec usnu, tzn., že ten popř. ta řídí dobře.No a když někdo usne u mě v autě, tak je to moje dobrá vizitka.
Humor :-)
Moderátor: Colommbo
Já vyloženě "miluji" když mi spolujezdec mluví do řízení zejména když nemá šajn co se děje za autem. Typicky to je "Předjeď ho, proč ho nepředjíždíš!" nebo - a to je nejlepší- pět metrů předem mi řekne "Tady mi zastav!" ovšem vždy ve chvíli kdy mám za sebou nalepené auto. Jinak mi to je celkem fuk, konverzaci v autě mezi více lidmi moc neposlouchám.
Když se tady rozepsal mipesa, vzpoměl jsem si taky na svoji jednu "veselou příhodu z natáčení". Je to už skoro 25let - tenkrát jsem potřeboval sundat zadní brzdový buben na Š120. (Podotýkám, že nikoliv poprvé). Auto na hever, zajistit, sundat kolo, povolit středovou matku, nasadit stahovák, zabrat.....a nic. Nešlo to. Tak páka na větší zabrání - a nakonec lup, buben odskočil - i s brzdovými paknami Vůl jeden, zapoměl jsem odbrzdit ruční brzdu; a části brzdy jsem sbíral v okruhu asi tří metrů kolem auta (a některé stejně pak kupoval nové).
No a asi o dvatři roky později stejná práce - sundat buben. Na to, jak jsem si naběhl s tou ručkou se nedá zapomenout, dvakrát jsem kontroloval odbrždění; auto na hever, zajistit, sundat kolo, nasadit stahovák, zabrat.....a nic. Nešlo to. Krucinál - to přece není možný - opět kontrola ruční brzdy / odbržděno, tak větší páka na zabrání - a nakonec nic, nešlo to. Tentokrát jsem (asi opět vida tu rozpadenou brzdu, na což jsem si už dával setsakramentský pozor) zapoměl odšroubovat matku, co drží buben na poloose, a stahovák nasadil přes ni - byl to takový "klobouk", takže pod něj nebylo vidět. No zkrátka opět vůl jeden matku jsem koupil novou, závit na poloose šel (naštěstí) opravit.....
Jo, a mluví-li Vám manželka do řízení, pořiďte si vteřinové lepidlo - a nepromluví už vůbec
No a asi o dvatři roky později stejná práce - sundat buben. Na to, jak jsem si naběhl s tou ručkou se nedá zapomenout, dvakrát jsem kontroloval odbrždění; auto na hever, zajistit, sundat kolo, nasadit stahovák, zabrat.....a nic. Nešlo to. Krucinál - to přece není možný - opět kontrola ruční brzdy / odbržděno, tak větší páka na zabrání - a nakonec nic, nešlo to. Tentokrát jsem (asi opět vida tu rozpadenou brzdu, na což jsem si už dával setsakramentský pozor) zapoměl odšroubovat matku, co drží buben na poloose, a stahovák nasadil přes ni - byl to takový "klobouk", takže pod něj nebylo vidět. No zkrátka opět vůl jeden matku jsem koupil novou, závit na poloose šel (naštěstí) opravit.....
Jo, a mluví-li Vám manželka do řízení, pořiďte si vteřinové lepidlo - a nepromluví už vůbec
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Parádní video z doby kdy se ještě jezdila skupina B http://www.youtube.com/watch?v=dFRhxsLfj-I největší soupeři-Audi a Lancia nádhera
Tak to má potom blbý - ale víte, kdy se stane člověk skutečně známou osobností? Až mu World a Excel přestanou opravovat příjmení.modelář píše:No a co když má někdo hrubku ve jméně? Např. takový Pitel (příjmení)...Pitris píše:... "pytel"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Tento "úpis" úmyslný sice nebyl ale když už, tak to do tohoto vlákna aspoň "padne"
(Spíš je na pováženou že tady občas upozorním na to, aby si člověk svůj příspěvek před odesláním přečetl, a sám potom "vytvořím" - a odešlu - takovou ptákovinu )
(Spíš je na pováženou že tady občas upozorním na to, aby si člověk svůj příspěvek před odesláním přečetl, a sám potom "vytvořím" - a odešlu - takovou ptákovinu )
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Něco po sobě autor dokáže "odchytat", něco ale ne, mj. proto, že sám, zatížen, znalostí věci, nedokáže přijmout, že mu jiní třeba ne zcela rozumí. Pokud ovšem jde o "upsání se" se předmětného druhu, tak se dost často stává, že to autor neodhalí, i kdyby to po sobě v daný moment četl třeba 10x. Už proto je absolutně nezbytné, aby u důležitých textů přinejmenším jejich jazykovou korekci provedl někdo nezaujatý. Pro učely příspěvků na tomto fóru to ovšem považuji za zbytečné, čímž samozřejmě nechci říct, že by sem měla padat slova bez ladu a skladu tak, jak člověku dokáží vypadnout z úst třeba někde u piva. Úroveň znalosti mateřského jazyka a způsob vyjadřování se v něm totiž mnohé naznačuje...Pitris píše:... občas upozorním na to, aby si člověk svůj příspěvek před odesláním přečetl ...
Možná znáte, ale přece...
http://www.youtube.com/watch?v=yqfGZA6Ojdg
http://www.youtube.com/watch?v=yqfGZA6Ojdg
Tady je vysvětlení, proč ženy už z principu nemohou řídit lépe, než muži:
http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavn ... dvou-mozku
Myslí přitom totiž na příliš mnoho věcí najednou, takže "nestíhají" myslet hlavně na to řízení, když sedí za volantem...
http://www.videacesky.cz/ostatni-zabavn ... dvou-mozku
Myslí přitom totiž na příliš mnoho věcí najednou, takže "nestíhají" myslet hlavně na to řízení, když sedí za volantem...
SVAZARM v Retru Ach, ty automobilové svépomocné dílny...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 000360003/
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 000360003/