hadanka - V6 a problem
Moderátor: Colommbo
odvetranie je seriove, z obidvoch ventilovych vik cez jednosmerne pcv ventili podtlakom do sania. vedenia su ciste, ventili funkcne,podtlak dostatocny. Este ma napada jedna vec. Nedavno mi zacal vyhadzovat chybu egr, vzhladom k jeho dost velkemu znecisteniu som ho zaslepil. Moze to mat suvislost?mipesa píše:Kam máte napojené odvětrání klikovky?
To si nemyslím, EGR ventil je v podstatě regenerační zařízení výfukových zplodin, který při určitém zatížení přepouští poměrnou část těchto zplodin zpět do sání motoru.Ale stopro to tvrdit nemůžu, protože praxe mi několikrát ukázala záhady nad kterými kroutím hlavou.Ještě jsem si vzpoměl na podobný případ u starého Kadetta 1,8i, kde bylo ventil.víko také černé a bylo to"jen těsnění pod hlavou"jinak chodil super.
To klepání u Vás klidně podpálený ventil se sedlem může být, ale to je jen spekulace, těch příčin může být více.Pokud to prostě nerozděláte a vše neprohlédnete, tak zůstanete jen u těch spekulací.Ve finále se může ukázat, že je to nějaká prkotina.
To klepání u Vás klidně podpálený ventil se sedlem může být, ale to je jen spekulace, těch příčin může být více.Pokud to prostě nerozděláte a vše neprohlédnete, tak zůstanete jen u těch spekulací.Ve finále se může ukázat, že je to nějaká prkotina.
podpaleny ventil by sa prejavil na kompresiach ne?mipesa píše:To si nemyslím, EGR ventil je v podstatě regenerační zařízení výfukových zplodin, který při určitém zatížení přepouští poměrnou část těchto zplodin zpět do sání motoru.Ale stopro to tvrdit nemůžu, protože praxe mi několikrát ukázala záhady nad kterými kroutím hlavou.Ještě jsem si vzpoměl na podobný případ u starého Kadetta 1,8i, kde bylo ventil.víko také černé a bylo to"jen těsnění pod hlavou"jinak chodil super.
To klepání u Vás klidně podpálený ventil se sedlem může být, ale to je jen spekulace, těch příčin může být více.Pokud to prostě nerozděláte a vše neprohlédnete, tak zůstanete jen u těch spekulací.Ve finále se může ukázat, že je to nějaká prkotina.
ok, takze by som volil nasledovny postup: preplach chladiaceho systemu (destilka s octom - pripadne nejaka chemia na to urcena?, 1-2 krat vyplach, nova nemrzka), vycistenie olejoveho systemu - aditivum do oleja + preplach spalovakov petrolejom - mozno aj vyplach motora - ventilove rozvody + vana petrolejom, nasledne preplach cistym olejom, novy olej - samozrejme zakazdym filter... nastavenie ventilov a uvidi sa casom...
alebo na to inak bez rozoberania? fakt sa mi to nechce, nemam doveru v otvarane motory
No, kdyby záleželo na mě, tak proplach chladícího systému něčím, co rozpouští kaly, usazeniny a mastnoty a dvakrát pořádně vypláchnout.Nemrzku až bude vše OK.Petrolejem výplach bych si odpustil, tam můžete rozpustit i ty hodné usazeniny jak , myslím, psal Pitris.Aditivum do oleje určitě ne.Výplach levným olejem, třeba Hekrou z Penny, aby splňovala trošku nějakou tu výkonnost, nevěřil jsem tomu, ale čistí slušně, tím nechci snižovat kvality Hekry, detergentů má v sobě asi dost.Pokud máte seřizovací ventily tak bych je také prošel.
Pokud jde o únik komprese přes podpálený ventil, tak nikde není psáno, že musí unikat.Kompresy můžete částečně ztrácet až při ohřátém motoru.
Pokud máte k dispozici teploměr, který se nechá připevnit či přichytit k hlavám tak je zkuste změřit i to by mohlo něco napovědět.
Spekuluji o nějakém tom profuku, podle obrázku to vypadá na saze a popel.
Nechci Vás strašit, ale sundání hlavy Vás asi nemine, ale určitě zkuste vše okolo.Pokud možno tak, aby Vás to nestálo víc než to samotné přetěsnění či propíchnutí či vyčištění ať už čehokoliv.Takhle můžeme opravovat donekonečna, udělejte radikální krok.Hlavně nééé hlavou do zdi.
Pokud jde o únik komprese přes podpálený ventil, tak nikde není psáno, že musí unikat.Kompresy můžete částečně ztrácet až při ohřátém motoru.
Pokud máte k dispozici teploměr, který se nechá připevnit či přichytit k hlavám tak je zkuste změřit i to by mohlo něco napovědět.
Spekuluji o nějakém tom profuku, podle obrázku to vypadá na saze a popel.
Nechci Vás strašit, ale sundání hlavy Vás asi nemine, ale určitě zkuste vše okolo.Pokud možno tak, aby Vás to nestálo víc než to samotné přetěsnění či propíchnutí či vyčištění ať už čehokoliv.Takhle můžeme opravovat donekonečna, udělejte radikální krok.Hlavně nééé hlavou do zdi.
Ocet bych tam nelil, když už, tak něco přímo na to určené, např.xpalo píše:.....preplach chladiaceho systemu (destilka s octom.....
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=791 pak propláchnout destilkou, a pak teprv nemrzku.....
to samý - raději origo přípravek, petrolej může udělat víc škody, jak užitkuxpalo píše: .....vycistenie olejoveho systemu - aditivum do oleja + preplach spalovakov petrolejom - mozno aj vyplach motora - ventilove rozvody + vana petrolejom.....
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=771 potom třeba tu Hekru (na proplach), a pak nový olej.
(Ty přípravky Liqui Moly ber jen jako příklad, neříkám, že musíš použít právě tyto, jsou i jiné - STP nebo třeba Wynn´s).
A pokud něco z toho nepomůže, (hned to ale poznat zřejmě nebude), tak ASI bude muset "dojít" na to rozdělání motoru.....(pokud by si to i nadále "řešil")
Zdarec
procti si tohle a pripadne se spoj s tim clovekem co to psal .. je to machr pres tyhle motory ..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=108512
procti si tohle a pripadne se spoj s tim clovekem co to psal .. je to machr pres tyhle motory ..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=108512