Focus vs. Mastnák
Moderátor: Colommbo
Durexi...nic proti, ale proč u mojí Laguny, 12 let staré najeto cca 652 tkm, takový problém neznám a to jsou frantíci propíraný ze všech stran.Jen jsem na hadr na čelo při představě, že musím běhat s nějakým ošetřujícím přípravkem proti korozi u mladého auta a kor, když výrobce na to dává 7-10 let záruku,ale musím připustit, že pro mě osobně jsou nový fordíci nádherný auta a jezdí jich dost, takže si myslím, že dost lidí se řídí vzhledem auta, což je dobré zjištění a Ford nepatří mezi drahá auta.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
To že Ford malinko sere na protikorozní úpravu beru. O tom se hádat nebudu,protože vím,že bych prohrál. Proto se to dá řešit tím ošetřením. Záruka se vztahuje na prorezivění a né na korozi! takže než v tom bude díra,tak záruka skončí. Nicméně se životnost auta počítá stejně na 5 let,takže je to vlastně ready nebo ne?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Durexi,klid.Dívej se na to tak,že jezdím čtrnáct let v japonských značkách a naštěstí neznám vážnou závadu.Vrcholem byla výměna tlumičů.Původní žhavicí svíčky Denso na mé první Corolle vydržely min.380.000 km.Pak mi auto zmizelo z dohledu.Další exponované díly bych mohl jmenovat.Nikdy jsem neřekl,že Ford je s....a,ale když vidím,že je na výběr opravdu z lepšího za stejné nebo menší peníze,tak z mého pohledu není co řešit.Tchánovo Scorpio byla kasička na peníze(2,0 benzín),dále jsem s benzínem znal kluka,který si užil peklo s volnoběhem na svém Escortu poslední generace.To o těch Mondeech jsem už uváděl...
Táta kdysi dělal v Toyotě a vyprávěl,jak tam přijeli se starou Camry muzikanti z Dánska,kteří takto cestovali po Evropě(mimochodem,když vidím Dána,tak v Toyotě).Camry měla přes 400 tis.a jim se jako první"závada"porouchalo ložisko v alternátoru.
Chápu Tvé rozhořčení,také jsem se zlobil,když se mi všude posmívali a provolávali"japonec až nakonec".Dneska je mi to absolutně jedno.Naopak,ty auta se nekradou a jako ojetina stojí méně .
Nejprodávanější a nejkradenější auto na americkém trhu=Toyota Camry(jak je to možné?Ford je US auto).
Bohaté arabské státy=Toyota Land Cruiser,Hilux
Afrika,Jižní Amerika,Asie,Austrálie....Toyota.
Ano,Ford se také prodává po celém světě,ale rozhodně ne s takovým úspěchem a dobrou pověstí.
Nechci se tu hádat,také to jen uvádím na jistou míru.Mastňákovi se omlouvám za plevelení,ale snad to také k něčemu bylo.
P.S.ještě jeden příklad za všechny:viděl jsem,jak starý Favorit táhne na laně Subaru Legacy Outback-pak se v tom vyznej!
Táta kdysi dělal v Toyotě a vyprávěl,jak tam přijeli se starou Camry muzikanti z Dánska,kteří takto cestovali po Evropě(mimochodem,když vidím Dána,tak v Toyotě).Camry měla přes 400 tis.a jim se jako první"závada"porouchalo ložisko v alternátoru.
Chápu Tvé rozhořčení,také jsem se zlobil,když se mi všude posmívali a provolávali"japonec až nakonec".Dneska je mi to absolutně jedno.Naopak,ty auta se nekradou a jako ojetina stojí méně .
Nejprodávanější a nejkradenější auto na americkém trhu=Toyota Camry(jak je to možné?Ford je US auto).
Bohaté arabské státy=Toyota Land Cruiser,Hilux
Afrika,Jižní Amerika,Asie,Austrálie....Toyota.
Ano,Ford se také prodává po celém světě,ale rozhodně ne s takovým úspěchem a dobrou pověstí.
Nechci se tu hádat,také to jen uvádím na jistou míru.Mastňákovi se omlouvám za plevelení,ale snad to také k něčemu bylo.
P.S.ještě jeden příklad za všechny:viděl jsem,jak starý Favorit táhne na laně Subaru Legacy Outback-pak se v tom vyznej!
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem v klidu. Právě že tady jsem to chtěl obhájit a uvést na pravou míru. Kdyby jste byly cizí,tak se ani nenamáhám a chrochtám si blahem s Fordem Rozhodoval jsem se mezi Fordem a Mazdou 6. U Magdy by to byl motor 2.2l benzin. Rozhodla cena a to pro Ford. Jinak se nechci hádat nebo porovnávat Forda s východem. Kdybych si měl teď koupit auto,byl by to Ford Mondeo 2.0 benzin a nebo 2.5l V6. Sice to tak nejede,ale má to krásnej zvuk Ale takovej Avensis taky není k zahození
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Naprosto souhlasím.. VP 44 je mechanicky o.k ,většinou zradí elektronika čerpadla a oprava je fakt draháá--bjukemen píše:..presne tak ale podla mna škoda motora Tddi lebo ho pokazilo teda reputaciu motora Bosch VP44 neštastne to čerpadlo..
Čerpadlo VP 44 najdeme např i v OPEL ASTRA/VECTRA 2.0 DTi,AUDI A6 2.5 TDi..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Zajímavé počtení,díky všem.
Kdyby byla taková nabídka co je fokusů u coroll,bylo by to o něčem jinym. Protože bych měl naději že ji přesvědčim,corollu by brala,ale je jich fakt málo a za vyšší ceny než stejné ročníky fokusů.
Kdyby tolik nehleděla na stáří auta,sehnal bych ji nějakou libovku,třeba z CH,combi E10....
Jěště zkusim pohledat poslední ročník xsary,to by taky zchroupla,jen je blbý že končily 2005.
Kdyby byla taková nabídka co je fokusů u coroll,bylo by to o něčem jinym. Protože bych měl naději že ji přesvědčim,corollu by brala,ale je jich fakt málo a za vyšší ceny než stejné ročníky fokusů.
Kdyby tolik nehleděla na stáří auta,sehnal bych ji nějakou libovku,třeba z CH,combi E10....
Jěště zkusim pohledat poslední ročník xsary,to by taky zchroupla,jen je blbý že končily 2005.
Teď trošku já :
Focus, který nahradil Escorta (1998 konec výroby) se do roku 2004 vyznačoval špatnou antikorozní úpravou. Najít dneska neohnilý kus je docela kumšt.
Spíš bych se orientoval na modely po faceliftu, který proběhl v roce 2004.
Auta nehnijí.
Motory, kdybych volil naftu, tak se obloukem vyhnu motorům s objemem 1.8... Ideální je 1,6 TDCi 80 kW (motor není ford, je to PSA)...
Jako benzín bych volil 1,6 74 kW, i když má rozvody řemenem...
Kolega má právě tu 100 koňovou jednašestku - šestým rokem a bez problémů...
Focus, který nahradil Escorta (1998 konec výroby) se do roku 2004 vyznačoval špatnou antikorozní úpravou. Najít dneska neohnilý kus je docela kumšt.
Spíš bych se orientoval na modely po faceliftu, který proběhl v roce 2004.
Auta nehnijí.
Motory, kdybych volil naftu, tak se obloukem vyhnu motorům s objemem 1.8... Ideální je 1,6 TDCi 80 kW (motor není ford, je to PSA)...
Jako benzín bych volil 1,6 74 kW, i když má rozvody řemenem...
Kolega má právě tu 100 koňovou jednašestku - šestým rokem a bez problémů...
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019