Mégane Grandtour 220 GT. A že bych byl zakoukaný, to rozhodně ne. Spíše málokdo dnes dokáže vyhovět mým, dle mého názoru nijak přemrštěným požadavkům: aby to alespoň trochu jelo a přinášelo mi to radost z jízdy, aby to nebylo nepohodlné (alespoň pro jednoho, event. pro dva vpředu), aby to bylo přiměřeně vybavené, aby to nebylo zbytečně velké a zároveň aby se do toho vešly dva bicykly bez demontáže předního kola. Opravdu je to tak moc?lengy60 píše:Do kterého stroje zn. Renault jsi se to zakoukal?
Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na ni
Moderátor: Colommbo
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Pristi vikend na to jdu,viz jine vlakno,o dacii,Napis mi do SZ,kdes byl. Nebo sms.
Po pravde,s tema autoprevozama na zakazku,jsem pred 2 lety prestal,ale tuhle motorizaci jel jen v lagune. MGT ano,jen D. Coz je pro me mrtvola.
Po pravde,s tema autoprevozama na zakazku,jsem pred 2 lety prestal,ale tuhle motorizaci jel jen v lagune. MGT ano,jen D. Coz je pro me mrtvola.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Tím zakoukaný jsem myslel co jsi si vyhlédl, ne že by jsi byl nekrtiticky zamilovaný.Návštěvník píše:Mégane Grandtour 220 GT. A že bych byl zakoukaný, to rozhodně ne. Spíše málokdo dnes dokáže vyhovět mým, dle mého názoru nijak přemrštěným požadavkům: aby to alespoň trochu jelo a přinášelo mi to radost z jízdy, aby to nebylo nepohodlné (alespoň pro jednoho, event. pro dva vpředu), aby to bylo přiměřeně vybavené, aby to nebylo zbytečně velké a zároveň aby se do toho vešly dva bicykly bez demontáže předního kola. Opravdu je to tak moc?lengy60 píše:Do kterého stroje zn. Renault jsi se to zakoukal?
Jinak můj názor na výběr auta je již notoricky znám, takže se dále nevyjadřuji.Jen mě překvapuje,že jsi nevybral něco vyššího, protože do tohoto stroje se asi 2 kola na výšku nevejdou.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Nikde jsem nic o dvou kolech na výšku nepsal. A že už nechci vysoké auto, to jsem sice nenapsal, ale nechci - kvůli aerodynamickému odporu.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Já netvrdím,že jsi něco takového napsal a proto se na to ptám. Takže vozíš kola naležato,dík to mi stačí.Návštěvník píše:Nikde jsem nic o dvou kolech na výšku nepsal. A že už nechci vysoké auto, to jsem sice nenapsal, ale nechci - kvůli aerodynamickému odporu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Dvě kola jsem dokázal dostat i do Galantu sedan, syn dokonce tři (věřím mu, třebaže si to dost dobře neumím představit). Tedy když je do nového jen "hodím dozadu" (samozřejmě je proložím vojenskou dekou z 80. let , přece jen mají citelně vyšší hodnotu, než moje ojetina), aniž bych si musel hrát s ježkem v kleci, budu nadmíru spokojen.
P.S.: Ten Galant ovšem poskytuje nesrovnatelně větší radost z jízdy, než cíl mého výběru. A to přesto, že mu je už skoro patnáct a má deklarovaných jen 125 kW. Jenže objem a počet válců ničím (ani přeplňováním) nenahradíš, o nejsofistikovanějším zavěšení kol, jaké se kdy v sériové produkci objevilo, ani nemluvě.
P.S.: Ten Galant ovšem poskytuje nesrovnatelně větší radost z jízdy, než cíl mého výběru. A to přesto, že mu je už skoro patnáct a má deklarovaných jen 125 kW. Jenže objem a počet válců ničím (ani přeplňováním) nenahradíš, o nejsofistikovanějším zavěšení kol, jaké se kdy v sériové produkci objevilo, ani nemluvě.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Tak já vtěsnal 2 MTB do kufru Cordoby,samozřejmě po určité rozborce. Nicméně to byl takový opruz,že jsem proto zvolil stroj,který vlastním nyní.Legrační je,že se poslední 2 roky nějak na kolo nemohu pořádně dostat.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Hombre,je to jednodušší než bys čekal. Každý má nějakou zkušenost z určitou značkou,buď se spálí nebo je spokojen a pak většinou zůstává věrný. Já docela rozumím tomu,že dá někdo přednost Fábii 1.2 před Mondeem 2.0, podívej se např.na povinné ručení,pneumatiky,spotřebu,náhradní díly atd.Hombre píše:Já ze srandy hodil do vyhledavače ročník mého auta. Málem mě omývalo když oproti mému Mondeu -kombajnu s 2,0L motorem a výbavou v plné palbě vylezla fábiová zdechlina v základní výbavě 1,4 o 30 tácu ještě dražší. Je pravda , že cenu dělá poptávka, tak stále nechápu, proč čecháčci stále ty škodárny kupují, když i ty se již dávno nedají opravit kladivem k vůli čemu je dříve kupovali. Nehledě na to, že svezení ve starém fordu je lepší, než v udrncané i nové škodovce.
Dám příklad i za sebe a to aniž bych chtěl nějak dehonestovat značku Ford.Před lety jsem koupil Escorta Combi,kterého jsem zvolil místo Formana.Ano,pohodlíčko,celkově vypadal mnohem lépe než Škoda,ale zbytek průšvih.Nejvíce mě dorazilo,když jsem na Fordu potřeboval vyměnit prachovky na brzdičích,které stály na Formana 10,-Kč kus.Po dlouhém shánění všude možně,jsem nakonec musel koupit opravárenskou sadu Ford za bratru 1690,-Kč. Ber jako výhodu,že pokud budou dál lidi kupovat ty Fabie,tak víc kvalitních aut za dobrou cenu zbude pro znalce. Tím chci říci,že bych se tím nějak nenechal rozhodit,každý ať si každý koupí to,co uzná za vhodné. Ono stačí ty říkanky na různé značky nebo typy aut a musím říci,že některé jsou obzvlášť povedené.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Jo.
Za těch cca 7 let druhé práce,jsem jel s několika desítkama různejch Fordů. Nejvíce asi Mondeo 3 a pak 4.
Zejména na 3ky drtivá většina majitelů docela nadávala. Většinou to začlo tim,že je do Fordu někdo navočkoval,nebo podlehli vábení reklamy,prodejce. Myslim,že kromě pár vyjímek,vždy řikali,UŽ NIKDY.
Druh paliva nebyl důležitý,ale určo jsem vezl více nafty.
Nejspokojenější majitelé Fordu,byli fočusáci s 1,6 benzínem a pár střelců s ST I a II.
Osobně mi utkvěl černej ST I. Černá barva,žádná plasty,jen decentně odladěný zadní tlumič,přiměřené pérování,rozumný rozměr kol a výška pneu.
A majitel se o něj staral. Psal jsem o té jízdě kdysi na jiném vlákně. (Harfa-Spojovací)
Za těch cca 7 let druhé práce,jsem jel s několika desítkama různejch Fordů. Nejvíce asi Mondeo 3 a pak 4.
Zejména na 3ky drtivá většina majitelů docela nadávala. Většinou to začlo tim,že je do Fordu někdo navočkoval,nebo podlehli vábení reklamy,prodejce. Myslim,že kromě pár vyjímek,vždy řikali,UŽ NIKDY.
Druh paliva nebyl důležitý,ale určo jsem vezl více nafty.
Nejspokojenější majitelé Fordu,byli fočusáci s 1,6 benzínem a pár střelců s ST I a II.
Osobně mi utkvěl černej ST I. Černá barva,žádná plasty,jen decentně odladěný zadní tlumič,přiměřené pérování,rozumný rozměr kol a výška pneu.
A majitel se o něj staral. Psal jsem o té jízdě kdysi na jiném vlákně. (Harfa-Spojovací)
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Proč se začala vyrábět auta Opel? Aby auta od Fordu nebyla nejhorší. Přičemž obráceně se to tvrdívá taky...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Nemám zkušenosti respektive aktuálně nevyrábíme díly pro škodovku ale např. pro Ford stále a nedělej si iluze s kvalitou páč materiál s kterýho si Ford (nejen Ford) nechá vyrábět díly k řízení je na blití (původ Indie a Čína), nejde ani tak kde jsou ty výkovky vyrobeny ale o kvalitu a zpracování. Co sme dělali pro škodovku tak to bylo o něčem jiným. Ale vše se mění Opel Meriva, pracuji s kvalitnímy výkovky, původ Německo.lengy60 píše:Ber jako výhodu,že pokud budou dál lidi kupovat ty Fabie,tak víc kvalitních aut za dobrou cenu zbude pro znalce.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Tak Opel nebýval špatné auto,spíše doplatil na neustálé změny majitelů v posledním desetiletí.Colommbo píše:Proč se začala vyrábět auta Opel? Aby auta od Fordu nebyla nejhorší. Přičemž obráceně se to tvrdívá taky...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Ono to možná bude spíš o tom, že dříve (cca před deseti a více lety) ještě auta obecně jaksi stávala za něco, postupem doby je to jen horší a lepší (dobrý) už to nikdy nebude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
To je jasný. Každej máme svoje názory,některí i zkušenosti...,se podívej na Durexe,ev. Hombreho. Ty jsou spokojený.
Někdo je na zemi vycházejícího slunce,jinej je nemůže vystát,někdo frantík kvůli pohodlí,někdo ital pro dezajn,skopčáci pro účelovost a studenost,někdo na hemi ze země route 66...,každej je ochoten svému něco odpustit nebo přidat. Někdo řízek,jiný brokolici...
Někdo je na zemi vycházejícího slunce,jinej je nemůže vystát,někdo frantík kvůli pohodlí,někdo ital pro dezajn,skopčáci pro účelovost a studenost,někdo na hemi ze země route 66...,každej je ochoten svému něco odpustit nebo přidat. Někdo řízek,jiný brokolici...
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Jdu oživit po 7 týdnech Almu.
Musim pro matku a objet s ní hřbitovy. Budou prej dušičky...
Musim pro matku a objet s ní hřbitovy. Budou prej dušičky...