Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na ni
Moderátor: Colommbo
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Ano. Metodika pro ropáka je jiná.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Co by na tom mělo být v případě "normálního", tj. benzínového motoru vysokého? Vždyť ten musí být schopen dlouhodobě pracovat pod zatížením v otáčkách o 10% vyšších, než jsou otáčky jeho max. výkonu. Jenže tady se bavíme o měření emisí dieselu, kde je kritickou právě oblast tzv. přeběhových otáček. Jinde totiž nemá smysl měřit jeho kouřivost, proto je metodika nastavena jinak než u benzínového.bouchy píše:... trošku vysoké zátěžové otáčky i pro (normální) benzínový motor, ne? 4250,
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Pro všechny, kterým vadí rádoby neopodstatněné výdělky jiných, aniž by byli ochotni si sehnat informace a/nebo schopni si je dát do náležitých souvislostí: koupí škodovky přispívají na jedny z vůbec nejvyšších platů firemního managementu v automobilové branži a samozřejmě také vlastníkům, resp. akcionářům společnosti, na jejich opět v branži neobvykle vysoké dividendy. Kromě toho jim zřejmě nevadí, že zisk vytvořený v českých výrobních podnicích je přeléván do země "matky", aby tam zajistil přežívání neefektivní výroby, přičemž ona neefektivita je zčásti dána přemrštěnými výdělky dělníků v německých fabrikách - ve srovnání s českými. U to už vůbec nohovořím o tom, že jim asi ani trochu nevadí, že si např. "chudý Švýcar" může v CH bez většího smlouvání pořídit nějakou škodovku ve verzi RS za cenu o 20% nižší, než jak je "nesmlouvavě" nastavena ČR.Návštěvník píše:A co si má koupit? Dacii?
Pak by měl buď držet jazyk za zuby, nebo nekupovat škodovky!
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Až teď jsem si to zpětně vyhledal, že se ta metodika tolik liší. Jak napsal před lety kdesi Pitris, na co měřit 100% max otáček, když se diesely provozují někde na 50-60% (šetřilové na volnběh+-). Ani ty starý náklaďáky nikdo nevytáčí (metodika vzešla údajně odtud) tak, jak na ME, aby viděli kouř... vysokou hodnotou (5420) jsem myslel to, že metodika u benzínu je myslím 2800-3200 ot/min nebo tak. Ono při šesti by tam taky šly jiný věci a možná i kouř A měří se něco jiného. Už chápu, že pod záminkou "nenechám si vytáčet svýho *** ", ve skutečnosti kvůli špatným emisím a stavu motoru, si někteří nechávají "měřit" podle jiné metodiky = bez přítomnosti vozidla Online kamery, online spojení s dg. a ověření podle SPZ na ně! (a taky, aby ME bylo na stejným místě jako TK, né ME Franta Vom.)
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Vidím,že koupě osobního vozu Škoda je přímo politická záležitost. Člověk nemůže myslet na auto jako věc. Musí to vidět v širších souvislostech. A podpořit třeba Renault. Auto s rytmem života
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Proti ŠKODĚ nic nemám,ale nekoupím si ji z důvodů úplně jiných. Nepotřebuji žádné vymoženosti a hlavně nechci platit za to co nechci mít. Stačí co si naporoučí EU(Start stop,měření tlaku v pneu a jiné). Příkladem je nová Fabia,která začíná s motorem,který by byl dobrý tak leda do Škody Favorit. A s mototem 1,2 Tsi je zase cenově poněkud vysoko na malé auto. Politiku nechávám koňům
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Základní otázkou je, zda koupě škodovky v ČR představuje "value for money"? Moje odpověď zní: "Rozhodně nepředstavuje!"
A jestliže někdo argumentuje tím, že v zahraničí jezdí hodně škodovek, tak to přece musejí být dobré vozy, pak nemá nejmenší tušení o tom, že pravým důvodem není to, že by byly tak dobré, ale že v zahraničí představuje jejich pořízení skutečně vysokou "value for money".
A jestliže někdo argumentuje tím, že v zahraničí jezdí hodně škodovek, tak to přece musejí být dobré vozy, pak nemá nejmenší tušení o tom, že pravým důvodem není to, že by byly tak dobré, ale že v zahraničí představuje jejich pořízení skutečně vysokou "value for money".
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
U nás "value for money"? rozhodně neplatí.
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Proto jsem také Škodu opustil. Asi navždy
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Že by? Snad pouze či přinejmenším hlavně ve vztahu ke škodovkám, ne?Návštěvník píše:U nás "value for money"? rozhodně neplatí.
Např. toho mnou vybraného renaulta pořídím u nás (nikoli však ve Francii) o 200 tis. Kč laciněji než srovnatelnou škodovku. Kromě toho, Francii mám moc rád, hovořím rodným jazykem cca 90% jejích obyvatel a dokonce se na jejím území právě nacházím.Návštěvník píše:... Člověk nemůže myslet na auto jako věc. Musí to vidět v širších souvislostech. A podpořit třeba Renault. Auto s rytmem života
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Do kterého stroje zn. Renault jsi se to zakoukal?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Já ze srandy hodil do vyhledavače ročník mého auta. Málem mě omývalo když oproti mému Mondeu -kombajnu s 2,0L motorem a výbavou v plné palbě vylezla fábiová zdechlina v základní výbavě 1,4 o 30 tácu ještě dražší. Je pravda , že cenu dělá poptávka, tak stále nechápu, proč čecháčci stále ty škodárny kupují, když i ty se již dávno nedají opravit kladivem k vůli čemu je dříve kupovali. Nehledě na to, že svezení ve starém fordu je lepší, než v udrncané i nové škodovce.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Fabia je malý Mercedes
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Domnívám se, že mě netřeba podezírat z propagace koncernu jako takového a jeho výrobků, nicméně si myslím, že lidi si je pořizují, bo jim to z nějakého důvodu prostě vyhovuje anebo je jim bližší košile než kabát. A v té souvislosti mi přijde nedůstojné vyjadřovat se takhle přezíravě, příteli... Víš, kolik lidí a mekániků nadává na Fordy...? Nebo na Oply...? No a co, každý si pořizuje auto podle svých možností a podmínek, priority může mít taky každý jiné a chlubit se tím co mám (notabene když to k chlubení není) a povyšovat se nad jiné... Moudří vědí a nepotřebují to vytrubovat do světa...Hombre píše:...stále nechápu, proč čecháčci stále ty škodárny kupují...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Emisni kontrola a vliv aditiv nebo premiovych paliv na n
Kupuji zásadně to,o čem jiní tvrdí,že se to rozpadne,zhnije,rozbije, atd. A vždy velká spokojenost