Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
Že by se byl inskeu inspiroval tímhle?
http://www.playtvak.cz/nejrychlejsi-aut ... zkaru_dlou
http://www.playtvak.cz/nejrychlejsi-aut ... zkaru_dlou
Re: Elektromobil-ita
Aaa tak ceny pomaly idu dolu
http://automix.atlas.sk/modely/876983/e ... elen-cenou
http://automix.atlas.sk/modely/876983/e ... elen-cenou
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
"Prevádzková teplota batérií je od -30°C po +50°C a ich životnosť má byť až 25 rokov alebo 9 000 nabíjacích cyklov."
Re: Elektromobil-ita
Jerry3
Pri elektromobile bude asi problematicke takymto sposobom zmerat kapacitu pri rovnakych podmienkach. Predsa len pristup k samotnym akumulatorom je problematickejsi.
Ked uz si mam vyberat tak Model X P100D na bezne vozenie, ak cenovy limit nema hranic tak radsej Rimac One
Pri elektromobile bude asi problematicke takymto sposobom zmerat kapacitu pri rovnakych podmienkach. Predsa len pristup k samotnym akumulatorom je problematickejsi.
Ked uz si mam vyberat tak Model X P100D na bezne vozenie, ak cenovy limit nema hranic tak radsej Rimac One
Re: Elektromobil-ita
Elektromobily budou asi ještě dlouho trpět nedostatky a hledět se na ně bude s despektem, ale to neznamená, že by se o to lidé neměli pokoušet. Nadšenci mají můj obdiv. Vše je vývoj. Kde by byl automobilový průmysl nyní, kdyby nebylo průkopníků, z jejichž výtvorů, které dnes budí úsměvy, se vyvinula moderní technika...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Elektromobil-ita
Žádný problém v tom nevidím: stačí mít vyspělou nabíječku indikující dodaný náboj a ve voze zařízení, které počítá odebraný náboj. Jenže to by pak uživatelé přišli o iluze, a to přece nelze dopustit.inskeu píše:Pri elektromobile bude asi problematicke takymto sposobom zmerat kapacitu pri rovnakych podmienkach. Predsa len pristup k samotnym akumulatorom je problematickejsi.
Re: Elektromobil-ita
Ano, při svezení s BMW 330e jsem byl velmi příjemně překvapen, kam už dnes dospěl koncept zvaný hybrid. Jenže ten nezůstane stát u pangejtu s vybitými baterkami.Jezevcik píše:Elektromobily ... se vyvinula moderní technika...
Re: Elektromobil-ita
To je pravda,lenže nie kvoli pokroku technologií,ale kvoli nariadeniam. A ekologicku hodnotu elektrohovna zatial nevidím-to by sa museli zlikvidovat všetky tepelné elektrárne. A je možné,že i dojazd sa vyrieši jednoducho. Každý bude mat limit najazdených km za den a je vyhraté.inskeu píše:Bigbang
No mozno to bude tym, ze Tesla v ramci danej triedy dosahuje najlepsi sucinitel odporu vzduchu. Aj napriek tomu, ze kazdy model Tesly v sebe ukryva tazke akumulatory hmotnost elektromobilu nie je vyssia ako pri pouziti spalovacieho motora u konkurencii.
Durex
Tak teraz som sa krasne pobavil, mne je konzumna spolocnost absolutne ukradnuta, to ze niekto jazdi aj na WC autom je len smutny fakt dnesnej doby.
Pani, ci sa vam to paci, alebo nie buducnost bude patrit elektromobilite, ci to uz bude formou akumulatorov, vodika alebo ineho media ukaze cas. Spalovacim motorom patrilo 20. st.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Elektromobil-ita
Konečne niekoho napadlo to, čo mnohých nás „z obývačiek“, hoci formou povinnosti; ešte bude zaujímavý prípadný stupeň zvukovej nepríjemnosti (snáď horšie ako rapkajúce diesle pod oknami to nebude) a inšpirácia aj pre Európu:
Elektromobily sú príliš tiché. V USA preto musia vydávať „umelý“ hluk
http://www.zive.sk/clanok/120889/elektr ... umely-hluk
Elektromobily sú príliš tiché. V USA preto musia vydávať „umelý“ hluk
http://www.zive.sk/clanok/120889/elektr ... umely-hluk
Pitris píše:inskeu píše:....komfort, ktorý poskytuje elektromobil v podobe tichej prevádzky, či už jazdou v nízkych alebo vysokých rýchlostiach nedokáže zastúpiť.
Měl jsem možnost jezdit elektrobusem Škoda Perun na brněnském výstavišti a i na lince MHD. Ta tichá prevádzka byla na výstavišti spíš ke zlosti protože i když jsem jel rychlostí tak okolo 20-ti km/h, tak mě lidi 10 metrů přede mnou neslyšeli. Ovšem poté na lince s normálním provozem a běžnou městskou rychlostí se hlučnost dost zvýšila a od rychlosti tak 60km/h je slyšitelný hluk srovnatelný s "ropa"busem.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Elektromobil-ita
ohledně balíku emisí -
http://www.autoblogger.cz/poradna/emise ... tuttgartu/
http://www.autoblogger.cz/poradna/emise ... tuttgartu/
Re: Elektromobil-ita
K tomuto je ale zelená ekolobby slepá i hluchá
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
To zní jako pohádka. Když odhlédnu od toho, že novinky.cz jsou bulvár a není 1. dubna, tak mně to přijde až podezřele jednoduché. Kéž by! V té souvislosti mne napadá jeden ze zákonů toho starého bručouna Murphyho.Colommbo píše:https://www.novinky.cz/auto/422999-zapo ... atory.html
"Pokud jde od začátku vše podle plánu, pak se někde stala chyba".
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Elektromobil-ita
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40