Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
Hoax jak vyšitý!
Vždyť si představte "zmaření" energie potřebné k ujetí 500 km uložené v akumulátorech během 5 minut. To se ta baterie změní v obloukovou pec. No a teď si zkuste představit její nabití během 5 minut...
Vždyť si představte "zmaření" energie potřebné k ujetí 500 km uložené v akumulátorech během 5 minut. To se ta baterie změní v obloukovou pec. No a teď si zkuste představit její nabití během 5 minut...
Re: Elektromobil-ita
Jardo, já to taky nechápu ale nežiji v tom. I Julius Verne a Leonardo da Vinci byli zpočátku nepochopeni svými nápady.
Když si ale představím velikost onoho transformátoru, tloušťkou chlazeného drátu jak tu energii tam protlačí, to je opravdu sváření za studena. Jedině zvednout napětí ale co s bezpečností? Necháme se překvapit.
Když si ale představím velikost onoho transformátoru, tloušťkou chlazeného drátu jak tu energii tam protlačí, to je opravdu sváření za studena. Jedině zvednout napětí ale co s bezpečností? Necháme se překvapit.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Moje reakce nebyla adresována primárně tobě, Toníku, neb ty si to určitě představit umíš, tedy přinejmenším co do průřezu nezbytných vodičů, přidržíme-li na výše napětí v řádu stovek, nikoli tisíců V. A pro ty odstatní, budeme-li počítat s napětím 500 V, máme tu co do činění s měděným splétaným kabelem o průřezu vodiče přinejmenším 15 cm, jehož metr by s nezbytnou silikonovou izolací stál desetitisíce Kč a v délce nezbytné pro spojení stojanu s autem by vážil tolik, že už by to bylo za hranicí toho, s čím je ještě schopna manipulovat žena - řidička.
Všimněte si, že jsem se ani slovem nedotkl zdrojů tzv. na obou stranách, tedy ani nezbytného trafa na straně napájení/nabíjení a už vůbec ne samotného akumulátoru ve voze. Proč asi? Chtěl jsem nechat prostor pro snílky, v daném případě nadšené příznivce přímo "zázračných" start-up(-ů).
Všimněte si, že jsem se ani slovem nedotkl zdrojů tzv. na obou stranách, tedy ani nezbytného trafa na straně napájení/nabíjení a už vůbec ne samotného akumulátoru ve voze. Proč asi? Chtěl jsem nechat prostor pro snílky, v daném případě nadšené příznivce přímo "zázračných" start-up(-ů).
Re: Elektromobil-ita
chademo 500vdc 125a .... a sedis tam polhodiny kym sa nabije,,,,
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Také zajímavý článek uživatele https://www.novinky.cz/ekonomika/497101 ... ovane.html
Pokud nemáte elektromobil do města, či krátké popojíždění do práce a zpět s možností dobíjet doma, je problém.
Pokud nemáte elektromobil do města, či krátké popojíždění do práce a zpět s možností dobíjet doma, je problém.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
https://elektrickevozy.cz/clanky/ktere- ... anipulacni
len kam tie akumulátory natrepu ? Máme vo firme takýto manipulátor,no miesta na aku tam ozaj nie je vela. Jedine ak ho umiesnia namiesto motora a prevodovky,lenže tam toho vela nenatrepu.
len kam tie akumulátory natrepu ? Máme vo firme takýto manipulátor,no miesta na aku tam ozaj nie je vela. Jedine ak ho umiesnia namiesto motora a prevodovky,lenže tam toho vela nenatrepu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Elektromobil-ita
Dáš ho místo kontejneru a pak zapřáhneš přívěs pro náklad
Re: Elektromobil-ita
Dost dobrý, příště by mohli zažalovat výrobce zapalovačů za rakovinu plic...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
A co tedy zažalovat i Kaplana za turbínu a Diviše za bleskosvod Anebo rovnou Voltu za napětí a elektrický článek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
No nevím, na formule se dlouho nedívám a FE vidím poprvé. Takové zvláštní a ten zvuk. Zvykneme si na vše https://youtu.be/9NoeleP_UB4.
Jinak zážitek umocněn, kdy komu dojdou baterie.
Jinak zážitek umocněn, kdy komu dojdou baterie.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
"Obohaťme to českým lithiem, my to zpracujeme do našich baterií a to se hotové může exportovat do celé Evropy." Takový přístup se mi líbí a ne si nechat přírodu vydrancovat. https://www.novinky.cz/internet-a-pc/49 ... sveta.html
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Jaguar I-Pace evropským autem roku....
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
No a příště vyhraje kůň, páč ten je ještě ekologičtější. A to co spase, za sebou i pohnojí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF