Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
Bigbang
No mozno to bude tym, ze Tesla v ramci danej triedy dosahuje najlepsi sucinitel odporu vzduchu. Aj napriek tomu, ze kazdy model Tesly v sebe ukryva tazke akumulatory hmotnost elektromobilu nie je vyssia ako pri pouziti spalovacieho motora u konkurencii.
Durex
Tak teraz som sa krasne pobavil, mne je konzumna spolocnost absolutne ukradnuta, to ze niekto jazdi aj na WC autom je len smutny fakt dnesnej doby.
Pani, ci sa vam to paci, alebo nie buducnost bude patrit elektromobilite, ci to uz bude formou akumulatorov, vodika alebo ineho media ukaze cas. Spalovacim motorom patrilo 20. st.
No mozno to bude tym, ze Tesla v ramci danej triedy dosahuje najlepsi sucinitel odporu vzduchu. Aj napriek tomu, ze kazdy model Tesly v sebe ukryva tazke akumulatory hmotnost elektromobilu nie je vyssia ako pri pouziti spalovacieho motora u konkurencii.
Durex
Tak teraz som sa krasne pobavil, mne je konzumna spolocnost absolutne ukradnuta, to ze niekto jazdi aj na WC autom je len smutny fakt dnesnej doby.
Pani, ci sa vam to paci, alebo nie buducnost bude patrit elektromobilite, ci to uz bude formou akumulatorov, vodika alebo ineho media ukaze cas. Spalovacim motorom patrilo 20. st.
Re: Elektromobil-ita
A v minulé hodině jsme tu probírali jednoho z největších básníků století páry.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Vskutku hezká budoucnost. Autonomní řízení,deaktivace vozidla na dálku ... Johne Spartane, máte pokutu jeden kredit za porušení morálního statutu!
Ne děkuji,pokud chci autonomní řízení a elektriku,tak jedu vlakem,ale po tom opravdu netoužím. To už bude absolutně bez svobody. Ale ovce to tak chtějí ... No nic. Nebudu se tím trápit a radši se co nejdřív pořádně svezu a proženu to k omezovači. Jak štěká vlastně takovej vysavač?
Ne děkuji,pokud chci autonomní řízení a elektriku,tak jedu vlakem,ale po tom opravdu netoužím. To už bude absolutně bez svobody. Ale ovce to tak chtějí ... No nic. Nebudu se tím trápit a radši se co nejdřív pořádně svezu a proženu to k omezovači. Jak štěká vlastně takovej vysavač?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Pitrisi v tom názvu vlákna máš chybu. Omylem si se překlik. Místo "mo" tam má být "de"
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Elektromobil-ita
No, on by i zaštěkal, akorát řídící elektronika a omezené proudové zatížení aku mu to nedovolí.Durex píše:...Jak štěká vlastně takovej vysavač?
Re: Elektromobil-ita
Trochu mi to připomíná vývoj v modelářství: na úplném začátku byla elektrika, pak přišly spalovací motory na metylalkohol, s příchodem "plastopytlíků" (Li-Po akumulátorů) to vypadalo, že spalovák definitivně skončil - aby byl po krátké pauze nahrazen benzínovým spalovákem, který dnes úspěšně vytlačuje i elektropohon. A proč? Inu ten, kdo se v tom hrabe vlastníma rukama, moc dobře ví. A ví to dobře i ten, kdo to případně "jen" financuje.inskeu píše:Spalovacim motorom patrilo 20. st.
Re: Elektromobil-ita
Jinak inskeu je možná vizionář, určitě však bez elementární představy o technologickoekonomických omezeních. Aneb dejte nám vhodné akumulátory, karoserii z uhlíkových kompozitů a "keramické" brzdy pro všechny!
Re: Elektromobil-ita
Nie je to o chybajucej lepsej technologie skor o lobby traslakov co tazia a spracovavaju ropu.
Nebyt toho uz teraz jazdime v el.mobiloch a nie na turbotrojvalcoch
Nebyt toho uz teraz jazdime v el.mobiloch a nie na turbotrojvalcoch
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
Nic bych si nepřál víc, než aby ta lobby měla ony technologie, které nám stále nějak scházejí, zamčené v sejfu, odkud by se daly vytáhnout a okamžitě aplikovat. Jsem však skeptik, bohužel...
Re: Elektromobil-ita
Prvy elektromobil bol uz pred 130 rokmi. Dost velky boom bol v 90 rokoch v USA s modelom EV1. Ludia ho mali v prenajme. Auta mali velky uspech. Po case sa dalo auto odkupit ale na posl.chvilu vsetky auta GM stiahol a zosrotoval.
Ja si myslim ze v sufliku je toho dost len stale zostava zamknuty
http://autobild.cas.sk/clanok/185635/el ... sia-navrat
Ja si myslim ze v sufliku je toho dost len stale zostava zamknuty
http://autobild.cas.sk/clanok/185635/el ... sia-navrat
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
Jerome, vždyť jsem to už napsal:
Jerry3 píše:Trochu mi to připomíná vývoj v modelářství: na úplném začátku byla elektrika, pak přišly spalovací motory na metylalkohol, s příchodem "plastopytlíků" (Li-Po akumulátorů) to vypadalo, že spalovák definitivně skončil - aby byl po krátké pauze nahrazen benzínovým spalovákem, který dnes úspěšně vytlačuje i elektropohon. A proč? Inu ten, kdo se v tom hrabe vlastníma rukama, moc dobře ví. A ví to dobře i ten, kdo to případně "jen" financuje.
Re: Elektromobil-ita
Jaj sorry ja citam kazdy druhy prispevok
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
inskeu píše:....komfort, ktorý poskytuje elektromobil v podobe tichej prevádzky, či už jazdou v nízkych alebo vysokých rýchlostiach nedokáže zastúpiť.
Měl jsem možnost jezdit elektrobusem Škoda Perun na brněnském výstavišti a i na lince MHD. Ta tichá prevádzka byla na výstavišti spíš ke zlosti protože i když jsem jel rychlostí tak okolo 20-ti km/h, tak mě lidi 10 metrů přede mnou neslyšeli. Ovšem poté na lince s normálním provozem a běžnou městskou rychlostí se hlučnost dost zvýšila a od rychlosti tak 60km/h je slyšitelný hluk srovnatelný s "ropa"busem.
V současné době největší problém baterie - dojezd. Byl asi 150km. A hmotnost baterek, jejich nabíjení (rychlé nabíjení jim vadí, pomalé trvá dost dlouho) a omezená životnost. Bohužel superkapacitory ještě nemají buď požadovaný výkon, nebo velikost (spíš malost) a cenu. Ale svezení v tom bylo docela fajné.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Tak zrovna trolejbus a elektromobil je trošku rozdíl. Napětí 600V ss, proudy až 400A.... A ano - dá se říct že ten zvláštní zvuk starších trolejbusů má na svědomí tyristorová regulace (umístěná ale pod podlahou), ale na novějších vozech to už není nijak obtěžující. A jinak - starší vozy v Brně 600V ss a 100kW, ty poslední kloubové SOR-ky přes trakční měnič asynchronní motor 250kW a již mikroprocesorově řízený napěťový střídač....Hombre píše:Samozřejmě regulace elektromotoru je dělána tyrystory. Když jsme u toho hluku, stačí mě pár zastávek jet MHD v trolejbusu. Ten hukot tyrystorů na střeše trajfu co jde do kabiny, překoná ty nejhlučnější pneumatiky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Jerry3
Kiez by bolo na svete viacero vizionarov typu Muska.
Ide to aj bez pouzitia drahych technologii ako spominany kevlar a keramika, aj ked nechapem aky vyznam v beznom elektromobile by mali keramicke brzdy
Kiez by bolo na svete viacero vizionarov typu Muska.
Ide to aj bez pouzitia drahych technologii ako spominany kevlar a keramika, aj ked nechapem aky vyznam v beznom elektromobile by mali keramicke brzdy