To vysvětluje to Bruselské šílené tempo k neutralitě. Oni to ví, ale chtějí na poslední chvíli urvat pro sebe co nejvíce. Lidi, nelidi. Ti jsou jen užiteční volové, které musíme oškubat.tonny píše:Předvčera jsem měl možnost se svézt v enyaqu ale sám se divím, odmítl jsem......
Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
1. Že by pan prof. Klaus měl s globálním (ne)oteplováním nakonec pravdu...?
2. Hrozba globální oteplování je opět hlavně byznys
3. Stejně jako hen ta e-mobilita...
P.S. Z jistého pohledu mi to připomíná středověké křížové výpravy (vraždění a loupení pod rouškou šíření křesťanství.) Historie jako již mnohokráte (a vlastně stále) se opakuje...
2. Hrozba globální oteplování je opět hlavně byznys
3. Stejně jako hen ta e-mobilita...
P.S. Z jistého pohledu mi to připomíná středověké křížové výpravy (vraždění a loupení pod rouškou šíření křesťanství.) Historie jako již mnohokráte (a vlastně stále) se opakuje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
vsecko na svete co sa doteraz stalo je iba za ucelom zisku. ci je to zdravotnictvo, alebo technika..
tak bolo aj po krize 2009-bohati boli bohatsi..
elektrodebilita je zas to iste. niekdo si namaze kapsy.
tak bolo aj po krize 2009-bohati boli bohatsi..
elektrodebilita je zas to iste. niekdo si namaze kapsy.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: pon pro 11, 2017 13:56
Re: Elektromobil-ita
Kdyz s tim jezdite kolem komina. Tak jedete zhruba za 50 haleru. A musite nabijet doma a pomalu.
Jenze ted lidi jezdi i po dovolenych. A na fb jsou v EV skupine ruzne clanky a recenze.
No a jakmile nabijite na rychkych nabijeckach v tuzemsku. Jedete za 0.9-1.1 koruny!!!
A jakmile vyjedete do Nemecka. Tak klidne 3-5 korun za 1 ujety kilometr. Jelikoz tak stoji 1 kwh i 18 korun.
Tedy je to ekonomicky nesmysl. Zlate cng cena vsude stejna. Po EU dostupne plneni a zadna starost...
Jenze ted lidi jezdi i po dovolenych. A na fb jsou v EV skupine ruzne clanky a recenze.
No a jakmile nabijite na rychkych nabijeckach v tuzemsku. Jedete za 0.9-1.1 koruny!!!
A jakmile vyjedete do Nemecka. Tak klidne 3-5 korun za 1 ujety kilometr. Jelikoz tak stoji 1 kwh i 18 korun.
Tedy je to ekonomicky nesmysl. Zlate cng cena vsude stejna. Po EU dostupne plneni a zadna starost...
Re: Elektromobil-ita
jinak je to brutal drahe. co ludia v panelakoch.. vyhodia kabel z 10 poschodia ?filip.díky píše: A musite nabijet doma a pomalu.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Tak já mám doma kWh za 24 halířů, ale děkuji, nechci.filip.díky píše:Kdyz s tim jezdite kolem komina. Tak jedete zhruba za 50 haleru. A musite nabijet doma a pomalu.
Jenze ted lidi jezdi i po dovolenych. A na fb jsou v EV skupine ruzne clanky a recenze.
No a jakmile nabijite na rychkych nabijeckach v tuzemsku. Jedete za 0.9-1.1 koruny!!!
A jakmile vyjedete do Nemecka. Tak klidne 3-5 korun za 1 ujety kilometr. Jelikoz tak stoji 1 kwh i 18 korun.
Tedy je to ekonomicky nesmysl. Zlate cng cena vsude stejna. Po EU dostupne plneni a zadna starost...
Re: Elektromobil-ita
V utorok som zažil priamo " odvrátenú stranu" elektromobily .
Uprostred hôr, elektrociklysta ktorému došla stáva , márne obiehal krčmy a oslovoval iných elektrifikovanych kolegov v snahe oživiť svoj superbicykel.
My so ženou sme len pozreli na svoje archaické velocipedy favorit a dusili sme v sebe smiech, aby z nás nevyprsklo pivo.
Bože, kam ten svet dospel.
Uprostred hôr, elektrociklysta ktorému došla stáva , márne obiehal krčmy a oslovoval iných elektrifikovanych kolegov v snahe oživiť svoj superbicykel.
My so ženou sme len pozreli na svoje archaické velocipedy favorit a dusili sme v sebe smiech, aby z nás nevyprsklo pivo.
Bože, kam ten svet dospel.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Přitom s tím vehiklem mohl klidně špalat jak vy, jen by s sebou táhnul o 10 kg víc váhy
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
j1: Prostě idiot...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
nova rakovina- elektrokolobezky.... drahe jak prase. za to mas bicykel a robis nieco pre zdravie...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Něco jiného, ale přesto stejného https://www.autoforum.cz/zajimavosti/sr ... d=12965436
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Ale no tak, co se divíte. Tohle funguje (nejen) u VAGu už dobrého čtvrt století
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Elektromobil-ita
Asi dlhšie myslím. Napríklad Toyota. 4a7AFE motory od malých corrol až po Avensis boli dávané vsade. A aj medzi sebou boli tak rovnaké, že stačilo pri prehodenie motora len vymeniť veko ventilov s nápisom a nikto nikdy by nezistil, že namiesto 1.6 máš v aute 1.8...a aj dvojliter 3sfe detto od Cariny až po Rav4....
Inak aj iné diely sú u nich dosť unifikované. Napríklad guľový nosný čap - od ľahkej Corolla až po Rav4 ten istý ide.aspon viem , že v pohode vydrží v aute s 1200kg ak musí súčasne zvládnuť oveľa väčšiu a hlavne tazsiu RAV4 v teréne
Inak aj iné diely sú u nich dosť unifikované. Napríklad guľový nosný čap - od ľahkej Corolla až po Rav4 ten istý ide.aspon viem , že v pohode vydrží v aute s 1200kg ak musí súčasne zvládnuť oveľa väčšiu a hlavne tazsiu RAV4 v teréne
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Elektromobil-ita
https://youtu.be/brEm4mEizns
haha, diess si baterky moze strcit ... vyzera to dobre
haha, diess si baterky moze strcit ... vyzera to dobre
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Ja jsem teda na vybitem elektrokole nikdy nejel, ale pri vybite baterce te krom te vahy navic (coz ono 10 kg na kole je hodne, pri cyklokempovani jsem mel na ramu nejakych +6 kg vybaveni a kurna jsem to citil ) brzdi pry i odpor motoru, takze s uplne vymlacenou baterkou se na tom jede blbe, zejmena do kopce.BigBang píše:Přitom s tím vehiklem mohl klidně špalat jak vy, jen by s sebou táhnul o 10 kg víc váhy
Jinak ale elektrokola nezatracuju. Mam ve svem okoli spoustu pripadu, kdy to starsi lidi vratilo do aktivniho zivota; nebo od kamosky pritel jezdi na kole zavodne a elektrokolo je pro holku moznost, jak muzou jezdit spolu, aby on zaroven mohl trenovat a ona mu stihala – to ale neznamena, ze se porad sakra nenadre. Sam jsem na tom jel parkrat a bez cipu je to skutecne o tom, ze clovek muze dojet dal a/nebo do kopcu rychleji, ale tu energii z noh vyda uplne stejnou jako bez baterky.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso